Ennen kuin se ilmestyy, kokeilin sitä, laitoin siihen sanat homo ja tummasta ihmisestä käytetty kutsumanimi jota ennen käytettiin ihan normaalina kutsumanimenä. En ole löytänyt aloitusta mistään. Asia ei ollut mitenkään heitä halventava, toteamus vain. Tiedoksi vain kaikille.
Kyllä aloitus menee tarkastettavaksi.
13
206
Vastaukset
Terve! Suomi24:ssä ei ole ennakkomoderointia, mutta käsin tehtävän ja käyttäjien ilmoituksiin perustuvan moderoinnin apuna on tekoäly ja erillinen sisältöfiltteri sääntöjenvastaisuuksille. Mahdollisuuksien mukaan palstaa myös joskus läpikäydään silmämääräisesti läpi.
- Anonyymi
Kiitos, hyvä tietää, arvelinkin että jonkinlainen "robotti" hoitelee, se oli testaus vain.
- Anonyymi
Kerroppa millä perusteella avauksia valitaan tuohon "Trendaavat keskustelut" osioon?
Aika outoa kun sinne näyttää nousevan juttuja, joissa ei ole kuin muutama vastaus. Kun taas avauksia joissa vastauksia on vaikka kymmeniä, ei suinkaan aina nouse. - Anonyymi
Ja tekoälyn syyksi on helppo laittaa poistetut kirjoitukset jotka ylittävät moderaattorin
henk. kohtaisen ärsytyskynnyksen ! - Anonyymi
No kerrotkos vielä että missä vaiheessa noiden kummankaan mainitun sanan käyttäminen on ollut loukkaamattomuustarkoituksissa sääntöjen vastaista?
- Anonyymi
Miksi ei voi julkaista kiellettyjen sanojen listaa, jos kerran tekoäly voi sen perusteella poistaa viestin. Olisi reilumpaa tietää etukäteen mikä on kiellettyä, kuin kokeilla mikä menee läpi. Vai onko tarkoituskin aiheuttaa eripuraa keskustelijoiden keskuudessa.
- Anonyymi
Voisiko arvon ylläpito samalla pieteetillä poistaa asiattomia ja asiattomiksi ilmoitettuja viestejä keskusteluista? Kun siis feikatut toisen sähköpostiosoitteella varustetut ilmoitukset saavat lojua palstoilla päiväkausia...
Laittakaa se tekoälynne bongaamaan sähköpostiosoitteet ja (at) niin loppuu sekin pelleily.- Anonyymi
Luuletko todellakin, että he saavat laillisen oikeuden käydä löytämään ihmisten s-postiosoitteet?
Eihän täällä ole ongelmana kuin se, että ns massapostaamista ei saada pois säällisessä ajassa.
- Anonyymi
Minua on epäilty useamman kerran botiksi, vaikka yrittänyt ikäryhmät palstalle kirjoittaa.
Myös kyselee, onko vpn päällä. Moista en edes kylmiltään tiedä, kuinka sen laittaisin .
Kummaa touhua.- Anonyymi
Jaha, sinullekin se iso naama pläjähtänyt ruutuun kysymyksineen. Olen niitä myös ihmetellyt. Ei ole täällä VPN ittellä käytössä..
- Anonyymi
Suomi24 ylläpitäjät on niin *köh* päteviä että niitten kyhäämät koodirimpsut luulee että sulla on VPN päällä vaikkei sulla olis päällä kuin adblockeri!? :D :/
- Anonyymi
Puolueellisena suomi24 antaa häiritä enemmän jos häiriköllä on rekattu sininen nimimerkki
Myös poistoja tapahtuu sen näkee, rekattu saa panna viitteeksi linkkejä helpommin jne
Itse en tiedä rekattua bannin saanutta - Anonyymi
Stasi valvoo kaiken
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613