Sitten syömään, ettei hiuka pääse yllättämään.
https://www.forssanlehti.fi/wp-content/uploads/2020/08/1266624.jpg
Eilen uhkuivat että lakkoillaan
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
Tehtaitaa taas lähtee lakoilla, siihen malliin oli ääntä lakkojen puolesta Teollisuusliiton Riku Aallolla.
Sääliksi käy tätä toista luokkakantaisten edustajaa.
- Anonyymi
Paikkansa kyllä olisi ihan muualla kuin jalkojen päällä.
- Anonyymi
Kovin huteraa maanjohto ! Kohta iskee Ay-johtajat heikkoon päämisterin lakoillaan, eilen jo uhkaili Riku Aalto, kuin kokeili reakoiko pääministeri. Olispa Sapeli-Simonen nyt, luulisin että olisi reakoinut.
Pääministeri Marin: "Emme ole luomassa unionille uutta toimivaltaa, vaan elpymisväline on poikkeuksellinen ja kertaluonteinen toimi, joka toteutetaan EU:n perussopimus-, lainsäädäntö ja toimielinkehikon sisällä, toimielinten välistä tasapainoa horjuttamatta." - Anonyymi
Riku meuhkasi radiossa kiihtyi, että nyt aletaan lakkoileen, ei syytä siihen sanonut, kunhan lakkoilla vain saa.
- Anonyymi
Tuo paksupoika on vasuri muurari, Riku on elektroniikka asentaja,
- Anonyymi
On vasureilla hyvin syönyt elätti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481