Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko Jeesus luotu persoona?

Anonyymi

Raamattu puhuu Jeesuksesta että hän on luomakunnan esikoinen eli hän on luotu ennen kaikkia muita persoonia.

Kolossalaisille 1:15
Hän on näkymättömän Jumalan kuva, koko luomakunnan esikoinen.

Sananlaskujen kirjan 8 luvun 22-25 jakeessa puhuja ei ole Sana eli Jeesus vaan Pyhä Henki eli Gabriel joka voi sanoa itsestään lähes samaa kuin Sana eli Jeesuskin. Ei siis pidä sekoittaa Sanalaskujen kirjan 8 luvun 22-25 jakeen puhujaa Sanaan eli Jeesukseen.

Snl. 8:22 ”HERRA LOI MINUT töittensä esikoiseksi, ENSIMMÄISEKSI TEOISTAAN, ennen aikojen alkua.”

Snl. 8:23 ”Iankaikkisuudesta minä OLEN ASETETTU OLEMAAN, alusta asti, hamasta maan ikiajoista.”

Snl. 8:24 ”Ennenkuin syvyyksiä oli, SYNNYIN MINÄ, ennenkuin oli lähteitä, vedestä rikkaita.”

Snl. 8:25 ”Ennenkuin vuoret upotettiin paikoilleen, ennen kukkuloita, SYNNYIN MINÄ…”

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamatusta löytyy muitakin ristiriitaisuuksia kuten Jesajan kirjan 43 jakeessa 10 jossa Jumala sanoo että "Ennen minua ei ole jumalaa syntynyt eikä OLLUT..."

      Tuossa jakeessa annetaan ymmärtää että ei ole olemassa muita Jumalia kuin Jehova mikä taas ei pidä paikkaansa sillä 26-23 vuorokautta mittaista ajanjaksoa ennen kuin Jehova alkoi luoda ainetta, kokoontui 8 miespuolista Jumalaa noin 31 valovuoden päässä meidän aurinkokunnastammme.


      Jesajan kirjan luvussa 43 jakeessa 10:

      "Minun todistajani, sanoo Herra, olette te – Israel, sinä jonka olen valinnut palvelijakseni – ja teidän tulee tuntea minut ja uskoa minuun, ymmärtää, kuka minä olen. Ennen minua ei ole jumalaa syntynyt eikä ollut eikä minun jälkeeni tullut eikä tule."

    • Anonyymi

      Jeesuksen äiti oli Maria. Isä oli tiettävästi roomalainen sotilas.

      • Anonyymi

        Jopa on kummallista ylläpidon toimet kun poistettiin tärkeä yhteys Jeesuksen äitiin Mariaan ja Mooseksen ja Aaronin sisareen Mirjamiin ja Jeesuksen äidin vanhempiin Joakimiin ja Annaan. Sananvapaus on rajoitettua tai kiellettyä näillä palstoillakin. Suomesta on tulossa poliisivaltio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa on kummallista ylläpidon toimet kun poistettiin tärkeä yhteys Jeesuksen äitiin Mariaan ja Mooseksen ja Aaronin sisareen Mirjamiin ja Jeesuksen äidin vanhempiin Joakimiin ja Annaan. Sananvapaus on rajoitettua tai kiellettyä näillä palstoillakin. Suomesta on tulossa poliisivaltio.

        Tai sitten katolinen kirrkko saa määrätä mitä näillä palstoilla saa julkaista.


      • Anonyymi

        Jeesus luotiin aikojen alussa ensimmäisenä persoonana ja sai tuolloin ensimmäiseksi nimekseen Sana. Sana syntyi myöhemmin Marian poikana Jeesuksena.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe