Karhusuon koulun läheisyydessä.
Valkea pakettiauto tummennetut lasit, kuski hymyilee maireasti bussipysäkillä oleville lapsille ja katsoo pitkään!
Nyt lapsille hyvät ohjeet, mitä tulee tehdä, jos huomaa epäilyttäviä tyyppejä!
Voi olla esim. koko ajan puhelussa kotiin vanhemmille. Tai ottaa kuvan autosta ja rekisterinumerosta ja tyypistä ja lähettää vanhemmille.
Valkea paku tummennetut lasit kuski hymyilee maireasti lapsille bussipysäkillä
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta loppujen lopuksi me suomalaiset emme ole tottuneet että joku hymyilee.
Ottakaa nyt ihan rauhallisesti.
Hyvää kesää kaikille.- Anonyymi
Parempi mairea kuin muikea.
- Anonyymi
Joo ois kyl hyvä selvittää kuka asialla, mullekin tuli yks YKÄ tarjoo kyytii vuonna 2013. Tiesin heti mistä on kyse, ja menin äkkiä kotiin
- Anonyymi
Nyt on aika taas nostaa tää asia esille, kun koulut alkaa : Nyt lapsille hyvät ohjeet, mitä tulee tehdä, jos huomaa epäilyttäviä tyyppejä!
Voi olla esim. koko ajan puhelussa kotiin vanhemmille. Tai ottaa kuvan autosta ja rekisterinumerosta ja tyypistä ja lähettää vanhemmille.
Älä päästä pientä lastasi yksin kouluun, vaikka koulu olisi kävelymatkan päässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440