Raha kuntalaisia tärkeämpää

Anonyymi

Pirkkalan päättäjät kaavoittamassa asunnoille viimeistä kehätien sisäpuolista, kaikille kuntalaisille virkistyskäyttöön tarkoitettua rantametsää Turrin uimalan vierestä.

Mitäpä väliä meillä 19000 asukkaalla kunhan saadaan taas muutama uudisrakennus rantamaisemia pilaamaan.

4

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pirkkala 100 luontotekoa -kampanja alkaa hienosti kaatamalla hehtaaritolkulla metsää.

• Anonyymi

Miksi juuri sinun rantamaisemaasi ei saisi pilata, mutta muiden maisemia ja ympäristöä saa?! Tyypillistä kokoomuslaista NIMBY - Not In My Back Yard -itkemistä. Aivan samanlaista, kuin Sääksjärven Pirkkalan puoleisella puolella olevan eliitin itkeminen tulevaisuuden tie-, yms. järjestelyistä. Muualla saa ja pitää rakentaa, kunhan se ei ole oman keskiluokkaisen velkaisen mökin takapihalla...

• Anonyymi

Ei Pirkkalasta pidä kaikkia metsiä hävittää, me kuntalaiset tarvitaan helppopääsyisiä lähimetsiä. Vaikka meidän perhe ei asu ihan lähellä käydään mieluummin lasten kanssa Turrissa. Muotonsa ja kokonsa takia Turrin metsä ei ole heistä pelottava (ei eksy) niin kuin suuret metsät. Jotenkin pienien mielessä helposti hahmotettava. Itse arvostan sitä että sielä ei tarvitse kulkea ihmisten takapihoilla vaan tunteekin olevansa oikeassa metsässä.
      Turrin metsä on kyllä helmi Pirkkalassa.

• Anonyymi

Tuskinpa Turrin asiat sentään kaikkia 19000 asukasta liikuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2467
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      895
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe