Raha kuntalaisia tärkeämpää

Anonyymi

Pirkkalan päättäjät kaavoittamassa asunnoille viimeistä kehätien sisäpuolista, kaikille kuntalaisille virkistyskäyttöön tarkoitettua rantametsää Turrin uimalan vierestä.

Mitäpä väliä meillä 19000 asukkaalla kunhan saadaan taas muutama uudisrakennus rantamaisemia pilaamaan.

4

698

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pirkkala 100 luontotekoa -kampanja alkaa hienosti kaatamalla hehtaaritolkulla metsää.

• Anonyymi

Miksi juuri sinun rantamaisemaasi ei saisi pilata, mutta muiden maisemia ja ympäristöä saa?! Tyypillistä kokoomuslaista NIMBY - Not In My Back Yard -itkemistä. Aivan samanlaista, kuin Sääksjärven Pirkkalan puoleisella puolella olevan eliitin itkeminen tulevaisuuden tie-, yms. järjestelyistä. Muualla saa ja pitää rakentaa, kunhan se ei ole oman keskiluokkaisen velkaisen mökin takapihalla...

• Anonyymi

Ei Pirkkalasta pidä kaikkia metsiä hävittää, me kuntalaiset tarvitaan helppopääsyisiä lähimetsiä. Vaikka meidän perhe ei asu ihan lähellä käydään mieluummin lasten kanssa Turrissa. Muotonsa ja kokonsa takia Turrin metsä ei ole heistä pelottava (ei eksy) niin kuin suuret metsät. Jotenkin pienien mielessä helposti hahmotettava. Itse arvostan sitä että sielä ei tarvitse kulkea ihmisten takapihoilla vaan tunteekin olevansa oikeassa metsässä.
      Turrin metsä on kyllä helmi Pirkkalassa.

• Anonyymi

Tuskinpa Turrin asiat sentään kaikkia 19000 asukasta liikuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe