Alpo Laitisen 9.5.2021 näkemä näky eduskuntatalosta, jonka Jumalan kirkkaus täyttää

Alpo Laitisen 9.5.2021 näkemä näky eduskuntatalosta, jonka Jumalan kirkkaus täyttää

Olin 8.5.2021 rukoilemassa kahden uskonveljen kanssa Suomen puolesta eduskuntatalon edessä. Rukoilimme ennen kaikkea sitä, että EU:n velkaelvytyspaketti kaatuisi. Pyysimme siunausta tälle maalle ja rukoilimme myös jokaisen kansanedustajan puolesta, että Jumalan Pyhä Henki saisi koskettaa eduskuntaa.

Seuraavana päivänä 9.5.2021 näin näyn ja sain sanan Herralta.

Näin kun Suomen eduskuntatalo tärisi kuin maanjäristyksessä. Sen katto avattiin, ja Jumalan kirkkaus täytti koko talon. Mustia apinanmuotoisia demoneita kiipesi sisäseiniä pitkin ylös ja hyppäsi pois talosta.

Sain Herran Sanan: "Minä annan kirkkauteni levitä eduskuntaan. Minä olen suuri Jumala. Minulle on kaikki mahdollista. Minä laitan Pyhän Henkeni virtaamaan tämän kansan yllä. Jokainen saa tietää, että minä olen Jumala. Autuas se joka ottaa sanani vastaan, mutta voi niitä jotka eivät ota. Heille on varattu synkein pimeys. Minä olen A ja O. Kuulkaa minua, minun tuloni on lähellä. Puhdistautukaa lapseni, minä haluan ottaa teidät syliini. Minä haluan hoivata teitä, te minun omani. Vielä hetki, niin te näette minut kasvoista kasvoihin."

Jouko Pihon kommentti:

Tämä Alpo Laitisen saama näky eduskuntatalon järistyksestä ja Pyhän Hengen voiman vaikutuksesta on samansuuntainen kuin pari muuta sanomaa.

Uskon että näin käy. Koko Suomeen tulee suunnattoman suuri hengellinen herätys, joka ulottuu myös eduskuntaan, josta Saatanan demonien on lähdettävä vikkelästi karkuun.

Nykyinen eduskunta on siis pahojen henkien vallassa, mutta me tulemme saamaan eduskunnan, jossa on Pyhällä Hengellä täyttyneitä edustajia, jotka tulevat laatimaan Jumalan tahdon mukaisia vanhurskaita lakeja.

1

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö sinua hävetä yhtään sepustella tälläistä hölynpölyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5107
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3456
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2785
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1810
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      247
      1370
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1005
    Aihe