Sikke Sumari ja Aihinen sekä toinen mieskokki jota nimeltäb en tiedä.
Poistukaa ruudusta . Sikke Sumari ...jää eläkkeelle tai mene sinne Italiaan.
Aihisen naama ärsyttää,aiotko olla katsojien kiusana vielä kauankin, etsi duunia muualta ,kun TV :stä.
Poistakaa ruuanlaitto TV kanavilta
9
377
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot niin oikeassa, Sumarit vois molemmat poistaa telkkarista, sitten vielä toi onneton Harri Syrjänen joka "tietää" ruuanlaitosta kaiken mutta saa aina kaikki omat ravintolat konkkaan.
- Anonyymi
Pilalle meni kokkisota ohjelmakin, kun Pimiä tuli siihe, ärsyttävä määkijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilalle meni kokkisota ohjelmakin, kun Pimiä tuli siihe, ärsyttävä määkijä!
Kyl MÄÄKI!!!!
- Anonyymi
Aihisella on hieno peruukki. Ja kilo voita joka ruokaan. Magu magu magu...
- Anonyymi
Syrjänen tavallaan viihdyttävä mutta liian omahyväinen, Aihisen eväät jo köytetty ja Sumari voisi viettää eläkepäiviä. Kokkisodassa jopa Pimiä parempi..
- Anonyymi
Suomen kokkiohjelmien tekijät vois ottaa oppia Masterchef in Australia-sarjasta. Siinä on hyvä kokkiohjelma. Olen katsonut jopa jonkun vuoden ohjelmat kahteen kertaan.
- Anonyymi
Mitään vikaa ei ole Sikke Sumarissa hemmetin hyvä ja aito Kokkisodassa aina vaan. Vappu Pimiä oli myös tosi hyvä ja napakka vaikka en muuten erityksesti välitä. Hanna Sumari joutaisi kyllä pois Mitä tänään syötäisiin ohjelmasta ja vaikka Vappu tilalle. Hanna sopii paremmin sisustusohjelmiin. Syrjänen on aivan omaa luokkaansa EI SAA POISTAA. Nämä on yksityisiä mielipiteitä joten tuskin vaikuttaa jatkossa. Piti vaan tähänkin oma mielipide taas tunkea.
- Anonyymi
zigggeee
- Anonyymi
Hyi hl
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1594554Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1452173Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet321307- 701184
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen681019En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391013- 53943
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies115920