Viettävätkö mormonit Helatorstaita?

Tiedättekö edes miksi sitä Kristityt viettävät?

8

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei vietä kyllä moni muukaan. Olin kävelyllä kaupungilla ja siellä oli terassit täynnä kaljan kittaajia. Ei minkäänlaista kunnioitusta Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen taivaaseen astumisen päivän kunnioitusta. Ei ihme että meillä hyväksytään jopa homolakeja.

      Kuinka ravintoloilla on oikeus laittaa kadulle terassit? Jos minä laittaisin kadulle pöydän ja tuolin poistettaisiin se heti poliisin toimista puhumattakaan että alkoholipullo olisi pöydässä. Mutta ravintoloilla on eri vapaudet.

      • Tässä on luopumuksen merkkejä lisää.

        Moro! Mitä enemmän joudun keskusteluun "helsinkiläisen ajattelun" kanssa on siinä seuraavia teemoja.
        (1) tuetaan homoliikettä, transseksuaalista sodomalaisuutta
        (2) ateismi ja evoluutioteoria hallitsee ihmisiä
        (3) islamilaisuuden puolusteleminen on nousussa
        (4) Raamattua pilkataan ja Jeesusta pilkataan


      • Kerrankin samaa mieltä. Ihmetyttää tuo laajentaminen kadulle. Kiinassa se on vielä laajempaa. Jalkakäytävien pitäisi olla kävelyä varten. Kiinassa tekee mieli vuokrata puskutraktori ja työntää kaikki ylimääräinen pois jalkakäytäviltä. Pahimmillaan muistan nelikaistaisen kadun (siis neljä kaistaa kumpaankin suuntaan). Jalkakäytävä ja polkupyöräkaista tukittu, Siksi ihmiset kävelivät uloimmalla autokaistalla, polkupyöräilijät väistelivät heitä toiseksi ulommaiselle kaistalle. Linja-autot pysähtelivät toiseksi sisimmälle kaistalle. Liikenne kulki joten kuten sisimmäisellä laistalla.


      • Anonyymi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Tässä on luopumuksen merkkejä lisää.

        Moro! Mitä enemmän joudun keskusteluun "helsinkiläisen ajattelun" kanssa on siinä seuraavia teemoja.
        (1) tuetaan homoliikettä, transseksuaalista sodomalaisuutta
        (2) ateismi ja evoluutioteoria hallitsee ihmisiä
        (3) islamilaisuuden puolusteleminen on nousussa
        (4) Raamattua pilkataan ja Jeesusta pilkataan

        Totta haastat!


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Kerrankin samaa mieltä. Ihmetyttää tuo laajentaminen kadulle. Kiinassa se on vielä laajempaa. Jalkakäytävien pitäisi olla kävelyä varten. Kiinassa tekee mieli vuokrata puskutraktori ja työntää kaikki ylimääräinen pois jalkakäytäviltä. Pahimmillaan muistan nelikaistaisen kadun (siis neljä kaistaa kumpaankin suuntaan). Jalkakäytävä ja polkupyöräkaista tukittu, Siksi ihmiset kävelivät uloimmalla autokaistalla, polkupyöräilijät väistelivät heitä toiseksi ulommaiselle kaistalle. Linja-autot pysähtelivät toiseksi sisimmälle kaistalle. Liikenne kulki joten kuten sisimmäisellä laistalla.

        Keskity pentu Raamatun sanaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskity pentu Raamatun sanaan!

        Kylläpä te Raamattuun uskovat olette ihania ja hyvänä esimerkkinä uskovaisista ihmisistä!


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Kylläpä te Raamattuun uskovat olette ihania ja hyvänä esimerkkinä uskovaisista ihmisistä!

        Tule torille, teen sinusta kunnon kristityn, vai9kka sitten risun avustuksella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule torille, teen sinusta kunnon kristityn, vai9kka sitten risun avustuksella!

        Toivottavasti sinulla ei ole lapsia!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe