Minulla on nyt ikää 23v. Tuota on jatkunut pari vuotta. Mies on ihan ok. mukava ja komea. Asun hänen luonaan ja matkustelen varmaan puolet vuodesta. Ja seksiä, no joo kerran viikossa. Minulle maaksetaan tuosta 12000,- vuodessa ja kaikki kuluni. Vaatteet , meikit ym. En voi valittaa osaani. En halua lapsia, enkä perhettä. Miksi en tekisi tätä ?
Olen 63 vuotiaan miehen seuraneitinä.
7
855
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän toi tee kuukaudessa paljon. Mulla menee viikossa ton verran ja vielä jääkin säästöön.
- Anonyymi
Noita muita kuluja voi tuollaisessa suhteessa olla paljon. Ainakin jos puoli vuotta pyörii maailmalla.
- Anonyymi
Mikset niin, jos hyvältä tuntuu. Tulevaisuutta varten on hyvä opiskella ja miettiä töitäkin, niin et ole aivan miehen varassa.
- Anonyymi
Tuollainen vanhempi "herrasmies" voi olla hyvinkin älykästä seuraa. Elämä on karsinut turhan kohelluksen ja tuonut tilalle viisautta. Seksi suhteena , no joo, mikä ettei, kokemus on siinäkin kova valtti. Ja mä... kerroin omasta kokemuksestani... 26v. nainen.
siis juuri oikein,niin meillä täällä Thaimaassakin on,ne thaikut kellä varaa pitävät tyttöä juuri noin moni maksaa opikelutkin,Oikea tyyli älä luovu tuosta
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934