200 000 suomalaista on sairastunut koronaan !

Missään paskavalemedioissamme en ole kokonaislukuja nähnyt laskettavan joten jouduin itse tekemään tutkivaa journalismia.

Työskentelin raivokkaasti minuutin ja selvitin kokonaisluvun.
Ilta- Sanomissa on joka päivä mainittu yksilön tarkkuudella jokaisena päivänä kirjatut sairastumistapaukset.
Näitä on raportoitu nyt n. 500:n päivän ajalta määrien vaihdellessa 450:n ja 200:n päivävauhtia. Tästä voimme arvioida määrän olevan ainakin 100 000 ja jopa 200 000.

Merkille pantavaa on se että kukaan ei tunne ensimmäistäkään sairastunutta; kaikki ovat tosin lukeneet että jonkun ystävän ystävä olisi ehkä köhinyt joskus lähiaikoina.

41

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Perustin aloitustietoni meille päivittäin julkaistuihin tapauksiin.
        Joku valehtelee mutta miksi näin on?


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Perustin aloitustietoni meille päivittäin julkaistuihin tapauksiin.
        Joku valehtelee mutta miksi näin on?

        Koronan saa hyvin helposti ihmisestä kuin ihmisestä kaivettua jos haluaa. Tuo luku ei kerro mitään pandemiasta. Koronaahan löytyy jopa täysin oireettomistakin tutkituista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronan saa hyvin helposti ihmisestä kuin ihmisestä kaivettua jos haluaa. Tuo luku ei kerro mitään pandemiasta. Koronaahan löytyy jopa täysin oireettomistakin tutkituista.

        Juu... ja tuplarokotetut ne vasta koronaan sairastuvatkin kertovat uudet uutiset maailmalta.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Perustin aloitustietoni meille päivittäin julkaistuihin tapauksiin.
        Joku valehtelee mutta miksi näin on?

        "Perustin aloitustietoni meille päivittäin julkaistuihin tapauksiin."

        Ja et edes saanut sitä oikein. Miksi sinulle ei kelpaa sama lähde mitä nämä lehdet käyttävät? Siellä tuo luku olisi valmiina, eikä sinun tarvitsisi esitellä laskutaitojesi puutetta.

        "Joku valehtelee mutta miksi näin on?"

        No sinähän se tässä taas valehtelet ja sitä kaikki ihmettelee että miksi näin. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu... ja tuplarokotetut ne vasta koronaan sairastuvatkin kertovat uudet uutiset maailmalta.

        Eipä ne kovin pahasti ole koronaan sairastuneet kun ei ole edes sairaalaan tarvinnut jäädä.

        Ja onneksi EU ei hyväksynyt tuota Kiinalaista rokotetta.


    • Anonyymi

      Minä tiedän useammankin sairastuneen. Ehkä sinulla on pienemmät ympyrät mitä en yhtään ihmettele.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Koronahuijaus kestää vielä vuosia kenenkään tuntematta henkilökohtaisesti yhtäkään potilasta.
        Tarkoituksena on koko maailman väestön kyykyttäminen ja keskiluokan tuhonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronahuijaus kestää vielä vuosia kenenkään tuntematta henkilökohtaisesti yhtäkään potilasta.
        Tarkoituksena on koko maailman väestön kyykyttäminen ja keskiluokan tuhonta.

        Minä tunnen henkilökohtaisesti. Mitäs siihen sanot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen henkilökohtaisesti. Mitäs siihen sanot?

        Valehtelet.


      • Anonyymi

        julkiset luvutkin voivat koskus erehtyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen henkilökohtaisesti. Mitäs siihen sanot?

        mulle k kaupias sanono että sulla on korona.......ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet.

        En valehtele. Tuttava oli viikkotolkulla tilanteessa missä hän ei pystynyt hengittämään kunnolla ja keuhkoista irtosi paksua limaa.
        Koronan pitkäaikaiset oireet on ihan oikea juttu ja tälle asialle löytyy myös omia ryhmiä missä on henkilöitä joiden oireet ei vaan loppuneet.

        Sitten on sukulainen jolla oli korona myös. Hänen oireensa ei olleet niin pahat, mutta silti monenlaista ikävää siihenkin kuului.

        Etäisesti tiedän välikäsien kautta erään koronaan kuolleen myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronahuijaus kestää vielä vuosia kenenkään tuntematta henkilökohtaisesti yhtäkään potilasta.
        Tarkoituksena on koko maailman väestön kyykyttäminen ja keskiluokan tuhonta.

        Minä tunnen henkilökohtaisesti naapurini, joka sairasti koronan.

        Minä olen siis ainoa ihminen maailmassa joka tuntee henkilökohtaisesti koronan sairastaneen ihmisen.


      • Anonyymi

        Tuossa on vain todetut tapaukset. Kuinka monta oireetonta on jäänyt lisäksi piiloon. Varsinkin viime keväänä kun testattiin vain oireilevat


    • En tiedä, onko viisauden alku, kun myöntää olevansa tyhmä, tietämätön ja vieläpä kyvytön hakemaan tietoa, kuten aloittaja tekee.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppupeleissä tarkkoja lukuja on tuskin kellään...

        Ja jos on oikein folio, mitenpä noita normi ihminen varmistelee.. luvut tulevat vain jostain.

        Huvin vuoksi katsotaampa kiinaa
        https://www.worldometers.info/coronavirus/country/china/

        Ken hallitsee median, hallitsee mielen

        hmmm.. suomi24 korjatkoon softansa.. yritä hetken päästä uudeleen.. kiitti


    • Anonyymi

      mulle k kaupias sanono että sulla on korona.......ulos

    • Anonyymi

      mulle k kaupias sanono että sulla on korona.......ulos

    • Anonyymi

      mulle k kaupias sanono että sulla on korona.......ulos

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mulle k-kauppias sano että mulla on korona................ulos

    • Anonyymi

      Itse pidän koko covidia psyopsina. Mutta oma veli siihen kuitenkin sairastui ja sanoi, että ei ole koskaan ollut niin kipeä. En sitten tiedä mistä on kyse, voihan se olla että sai jonkun muun influenssan pahana ja kun ne PCR testit on täyttä paskaa niin mikä tahansa tauti voidaan lukea coronaksi.

      • Anonyymi

        Salaliittoteoreetikot ei anna tosiasioiden ja todisteiden hämätä itseään!


    • Anonyymi

      Viralliset tartuntaluvut ovat maassamme nyt n. 100 000.
      Lisäksi vähänkin vanhemmille ihmisille jotka käyvät testeissä sanotaan että sulla on sellainen korona joka ei näy eikä tunnu mutta voit sitä kyllä tartuttaa.

      Paskapuhettako tämä? Ei ole koska tunnen mummelin jolle näin sanottiin.

      Aloittajan arvio on hyvin lähellä totuutta ja nämä 200 000 on tartuttanut ainaski 2 000 000 ihmistä ja lisää tulee. Sitten kun kaikki ovat koronassa niin huit hait rokotteille, eiks vaan?

    • Anonyymi

      No odota kun rokotukset toden teolla alkavat, tehosteineen - Miten käy rokotettujen oman immuunipuolustuskyvyn? Miten heille käy kun he kohtaavat luonnollisen viruksen ja sairastuvat...

      • Anonyymi

        Miljoona sairastunutta ja miljoona rokotettua ihan vitun sama.

        Heinäkuun alussa alkaa vuoden loppuun asti kestävät jyrkät rajoitustoimet. Tästä on jo päätös olemassa. Saattepa nähdä.


    • Anonyymi

      Itse olen sairastanut koronan, samoin exäni ja hänen poikaystävä, sekä yksi työkaverini.
      Että olet jälleen nasu väärässä 😂
      Et taida pahemmin sitten liikkua ulkona ja sinulla ei pahemmin tuttuja.

      • Anonyymi

        Joku ehkä tuntee sairastuneen, useimmat valehtelevat tuntevansa. Minun laaja ystäväpiirini ja heidän ystävänsä eivät tunne ainuttakaan sairastunutta. Harvassa ovat tapaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ehkä tuntee sairastuneen, useimmat valehtelevat tuntevansa. Minun laaja ystäväpiirini ja heidän ystävänsä eivät tunne ainuttakaan sairastunutta. Harvassa ovat tapaukset.

        Eihän tuo kerro mistään muusta kuin että valehtet tuosta "laajasta" ystäväpiiristäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ehkä tuntee sairastuneen, useimmat valehtelevat tuntevansa. Minun laaja ystäväpiirini ja heidän ystävänsä eivät tunne ainuttakaan sairastunutta. Harvassa ovat tapaukset.

        Miksi kukaan valehtilisi aiheesta?
        Olet nähtävästi harhainen tai tyhmä.
        Ei sinulla todellakaan näytä olevan laajaa ystäväpiiriä.
        Miksi valehtilisin myös että itse olen sairastanut sen?


    • Anonyymi

      on ollut muu influenssa. virusta ei ole löydetty ja tikkutesti ei testaa tätä nimenomaista tautia. se nyt lukee monissa materiaaleissa ympäri pallon ne jotka osaa kieliä on tämän jo tajunneet. muut kuuntelevat suu ammollaan kun auktoriteetti ja herran pelko selittää bs. tämä perähikiä muka sivistysvaltio tulee monissa asioissa viimeisenä ja kielimuuri on mikä rules, hyväuskoisuudesta puhumattakaan

      • Anonyymi

        Et taida olla perillä yhtään mistään, ei ihme kun katsoo kirjoitusasua..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      317
      10696
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2361
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2189
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1944
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      162
      1838
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1398
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1335
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1334
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1329
    Aihe