Schalke on saksalaisen jalkapalloilun häpeä tahra tällä hetkellä. Kukaan ei tunnu tietävän mikä joukkueessa meni vikaan keväällä 2020 kun joukkue ajautui loputtomaan tappiokierteeseen. Nyt joukkue menee varmasti kakkosbundesliigaan ellei vieläkin alemmas - hyvin pitkäksi aikaa. Joukkue sukelsi pääsarjassa pahemmin kuin kukaan tätä ennen. Kaksi voittoa 33 ottelussa on naurettava suoritus vaikka kyseessä olisi sarjanousija, mutta kun Schalke on materiaaliltaan sarjan keskikastia niin siihen pelattuna suoritus on täysi fiasko.
Tänään Schalke pelaa kotona Frankfurtia vastaan jolla on vielä mahdollisuus suoraan mestareiden liigapaikkaan. Viimeaikaisten otteiden valossa Schalke tekee maalin pari ja lyö sitten hanskat tiskiin kun ei kiinnosta. Frankfurtille ei pitäisi olla kovin haastava tehtävä lyödä 3-4 maalia huomioiden Schalken rappiotilan. 3.bundesliiga voisi olla oikea sarjataso nyky-Schalkelle.
Vedonlyöntimielessä tähän voisi ajatella yli 3,5 maalia. Ja kerrointa nostamaan Bayern Munchenin vähintään 2 maalin voitto. Unibetilla saa yhteiskertoimeksi päälle kolmen.
Schalke jakaa, kelpaako raha?
Anonyymi
0
128
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205