Palstalla on paljon ateistien viestejä, joissa he yrittävät tehdä tyhjäksi uskon. Ikään kuin Jumala ei olisi puhunut kenellekään nykyään elävälle ihmiselle henkilökohtaisesti. Tai että kukaan ei olisi nähnyt Jeesusta. Kyllä on!
Meillä seurakunnassa Jumala puhuu jatkuvasti kokouksissa ryhmälle ja muina aikoina yksilöille heidän jokapäiväisessä elämässään. Se on kyllä niin selvää puhetta, että sen voi erottaa omista ajatuksista tai muusta hälystä: "Herran ääni!"
Aamen.
Ateistien hyökkäys palstalla!
12
78
Vastaukset
"Meillä seurakunnassa Jumala puhuu jatkuvasti kokouksissa ryhmälle ja muina aikoina yksilöille heidän jokapäiväisessä elämässään. Se on kyllä niin selvää puhetta, että sen voi erottaa omista ajatuksista tai muusta hälystä: "Herran ääni!" "
Kannattaa lukea oheinen lääkärin vastaus. Kuuloharhat ovat varsin yleisiä mm. juoppohulluudessa ja skitsofreniassa. Niitä ei kannata pelästyä vaan pitää rohkeasti lähestyä lääkäriä apua saadakseen.
https://infosivustot.fi/kysy-asiantuntijalta/kuuloharhat/- Anonyymi
Älä välitä Saatanan hyökkäyksistä.
Nehän suorastaan kuuluvat asiaan!
Niilläkin on oma, käänteinen todistusarvonsa!
Yleensä Se hyökkää vain uhattaessa.
Joten päättele tästä.
Eletään me omaa elämäämme. Kukin meistä tekee iäisyydessä tilin vain itsestään.
Kukaan ei voi tulla Jumalan luo, ellei Hän Itse kutsu. Enpä ole huomannut mitään ateistien hyökkäystä. Hellarit vaan tavansa mukaan näkevät harhoja kaikkialla.
- Anonyymi
Jos teillä on tälläisiä objektiivisia todisteita Jumalasta niin kannattaisi ottaa yhteyttä asiasta yliopistoihin, josta jotkut voivat tulla tutkimaan asiaa. Toistaiseksi kyseistä ilmiötä ei ole voitu todistaa.
- Anonyymi
Kyllä se ilmiö on harhoiksi todettu ja todistettu... :)
- Anonyymi
Saisiko esimerkkejä tästä Jumalan puheesta ryhmille ja yksilöille, kiitos. :)
- Anonyymi
Jumala puhuu salaisuuksia hengessä valituille ja pyhille Jumalan lapsille. Ei niitä ole tarkoitettu kaiken maailman ateisteille reposteltavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala puhuu salaisuuksia hengessä valituille ja pyhille Jumalan lapsille. Ei niitä ole tarkoitettu kaiken maailman ateisteille reposteltavaksi.
Jumala puhuu salassa salaisuuksia valituille ja pyhille... joopa joo.
On tosi salaista puhetta, kun sitä ei voida kertoa muille, jotta nämä uskoisivat Jumalaan sen "sanan" kautta...
Heh heh...
Otahan vaikka videolle seuraavalla kertaa kun Jumala tulee itse paikalle teille puhumaan ja laita tänne linkki niin katsotaan. Ota myöskin selfie Jeesuksen kanssa kun näet häntä vaikkapa lähibaarissa seuraavan kerran.
Otahan vaikka videolle seuraavalla kertaa kun Jumala tulee itse paikalle teille puhumaan ja laita tänne linkki niin katsotaan. Ota myöskin selfie Jeesuksen kanssa kun näet häntä vaikkapa lähibaarissa seuraavan kerran
- Anonyymi
Ei sitä ateisti tyhjäksi tie , sehän on tyhjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt424662Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532534Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh70916- 118891
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70854- 137815
- 48800
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48746