Heti kuoleman jälkeen. Tiedän, että Jumalan kasvojen eteen joutuu heti, mutta eikö Jumala voi antaa sen verran armoa, että jos on vaikka vanhana ja muistisairaana kuollut, niin ettei muista enää maanpäällistä elämäänsä eikä jaksaisi alkaa kelaamaan elämäänsä syntymästä kuolemaan, koska on niin väsynyt heti sen kuoleman jälkeen. Vai onko se niin, että välittömästi joudut joko taivaaseen tai helvettiin.
Saisiko vain levätä
6
226
Vastaukset
kuoleman jälkeen uskvilla on uusielämä Jeesuksessa kristuksessa,muut ovat elämän ulkopuolella,pimeydessä kadotuksessa heitän aikansa on ohitse jumalan hyvyydestä.
- Anonyymi
kuoleman jälkeen uskvilla on uusielämä Jeesuksessa kristuksessa,muut ovat elämän ulkopuolella,pimeydessä kadotuksessa heitän aikansa on ohitse jumalan hyvyydestä.
SE EI OLE PELKÄSTÄÄN NS USKOVILLE HALOO! Jumala loi meidät,mutta elämän oppiminen ratkaisee.
Ei ole pimeyttä,kun tää apina väittää.. Anonyymi kirjoitti:
kuoleman jälkeen uskvilla on uusielämä Jeesuksessa kristuksessa,muut ovat elämän ulkopuolella,pimeydessä kadotuksessa heitän aikansa on ohitse jumalan hyvyydestä.
SE EI OLE PELKÄSTÄÄN NS USKOVILLE HALOO! Jumala loi meidät,mutta elämän oppiminen ratkaisee.
Ei ole pimeyttä,kun tää apina väittää..Jumalattomilla on kadotuksessa tuska siitä mitä he jäättivättekemättä ,sen mitä jeesus sen mitä ette tehneen näile minun lämistä veljistäni se olette jättäneet tekemättä minulle,niin helähtevä ikuiseen vaivaan,toise ikuiseen elämään.
Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuoleman jälkeen uskvilla on uusielämä Jeesuksessa kristuksessa,muut ovat elämän ulkopuolella,pimeydessä kadotuksessa heitän aikansa on ohitse jumalan hyvyydestä.
SE EI OLE PELKÄSTÄÄN NS USKOVILLE HALOO! Jumala loi meidät,mutta elämän oppiminen ratkaisee.
Ei ole pimeyttä,kun tää apina väittää..Veda kirjat on käännetty sanskritin kielestä. Ilman kommentaareja on näitä kovin vaikea ymmärtää. Tieto on "monen lukon takana". Voisit aloittaa lukemalla kirjoja, joissa on Srila Prabhupadan kommentaarit. Hyvin selitetty ja kuolemanpelkosi häviää.
vc
- Anonyymi
Lukekaas se neuvokkikirjanne hieman tarkemmin, niin selviää koska niitä raatoja aletaan mullan alta herätellä. Vanhimmat ovat siellä rauhassa köllötelleet tiettävästi jo pari miljoonaa vuotta...
- Anonyymi
Tiedä sitten käsittääkseni kaikki kristinuskovaiset joutuvat toisten kristuskovaisten helvetteihin siellä lestadiolainen on helluntalaisen helvetissä ja päinvastoin ja sitä rataa muidenkin lahkojen kohdilla menee joten kristillinen tasajako se helvetinkin suhteen on.
Ekös se sanakin sana että sillä tuomiolla sinut tuomitaan millä tuomitset muita.
Ateisteista ja uskonnottomista en osaa sanoa kun heillä ei tuhansien uskontojen ja jumalien kanssa ole mitään tekemistä niin taitavat loppujen lopuksi olla niitä voittajia tässäkin asiassa sillä uskovaisten taivas tai helvetti taitaisi heille merkata samaa asiaa erilaisin kidutusmuodoin vain.
No antaa ajan näyttää eiköhän jokainen oman taivaansa ja helvettisä löydä jo eläissään ja huilataan sitten rauhassa kukin omassa haudassaan hyvillä mielin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483