Kuka muistaa kaksi suomalaista jotka israel teurasti

Suomalaiset tarkkailijat oli pisteellään kun nämä mulkut israelilaiset alko ampuun tykeillään. Suomalaiset pyysi niitä pitkään lopettaan. Nämä mulkut lopettivat kun suomalaiset olivat kuolleet.

11

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Linkki?

• Anonyymi

Palkkasotilaalle voi niin käydä.

• Anonyymi

Ainakin Mäkisen kohtalo oli tuo -Israel kieltäytyi anteeksipyynnöstä. muistan kun ulkomninisteri Liebermann sanoi teeveessä: "On tekopyhää vaatia anteeksipyyntöä".
      Niinkuin se nyt jotakin olisi maksanut, vähin mitä voi tehdä.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000122046.html

• Anonyymi

Sodassa on kaikki sallittua! Juutalaiset ovat SODASSA Suomen kanssa!

• Anonyymi

Taiwan on osa Kiinaa

• Anonyymi

Ihan itsekö keksit jutun?

• Anonyymi

israel teki useita tykistokeskityksiä YK:n tarkkailuasemaa vastaan ja aloitti aina uudestaan kun kävi ilmi, että tarkkailijat ovat vielä hengissä. Kun tykistö ei riittänyt tappamiseen niin israel lähetti pommittajan pommittamaan tarkkailuasemaa 500kg:n täsmäpommilla joka sitten tuhosikin aseman ja tarkkailijat. Kyseessä oli siis israelin ylimmän johdon käskystä tehty kylmäverinen murha ja sotarikos jossa murhattiin mm:ssa suomalainen Jarno Mäkinen.

• Anonyymi

Oli myös insidenssi että suomalaiset rauhanturvaajat auttoivat palestiinalaisia Israelin terrorin uhreja turvaan jonkinlaisen valehyökkäyksen avulla.
      Siitä seurasi että israelilaiset joukot kaappasivat suomalaisia YK-sotureita ja heitä kuulusteltiin hyvin väkivaltaisin menetelmin. Pieksemistä paineilmaletkuilla ym. Sen koommin eivät suomalaiset ole uskaltaneet astua Israel/USA roistovaltion varpaille vaan ennemminkin nuolevat niitä.
      Tapaus jossa suomalaiset tapettiin tarkkailupisteellä on myös täysin tietoinen murha. Radiolla annettiin useita ilmoituksia tykistötulen uhkaavuudesta mutta sillä ei ollut vaikutusta. Ehkä sitä käytettiin suuntimiseen jolla saatiin tykkituli tarkemmin kohteeseen.

• Anonyymi

Entäs kuka muistaa vielä ne pari SATAA suomalaista jotka sosiaaliturvapaikkaa hakeneet muslimit on tähän mennessä omassa maassamme jo murhanneet? :)

• Anonyymi

Muistan hyvin, olin itse silloin Israelissa, ja hallituksen selitys oli että sattuuhan näitä, sori siitä. HYVIN tiesivät mihin ampuivat, tarkoituksella. Kylmänpirulaisia valehtelijoita, kuten silloin totesimme.

• Anonyymi

Niin mutta kun oli se holokaustikin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22