Olen tässä viimeaikoina seurannut Kontiolahtelaisten ja Lehmolaisten käyttäytymistä ja laittanut merkille että hehän ovat erittäin koppavia ja paskan tärkeää ihmisiä, kuvittelevat olevansa parempia kun muut. Tänään kun kävin asioimassa Kontiolahden ABC-huoltoasemalla, BMW-kuski ajoi merkittävää ylinopeutta pihaan, inholla irvisteli minulle ja tahallaan ajoi suoraan eteeni kun selvästi näki että olen lähdössä. Olisin sanonut hänelle että siirtää sen paskalotjansa edestäni tai soitan poliisille mutta valitettavasti takeaway ruokani olisi jäähtynyt niin valitettavasti jouduin lähtemään paikalta kun selkärangaton luimistelija. KUKAAN ei aja minun eteeni ja jätä autoaan siihen minun tukoksi kun olen lähtemässä parkkipaikalta!!!! Muutenkin te bemarikuskit olette sellaisia aggressivisia, röykeitä höyrypäitä. Teille on tärkeintä vaan oma napa, muilla ei ole väliä. Ja mitä tulee Lehmolaisiin niin ei hyvää päivää. Lehmon K-marketissa te nakkelette niskojanne, ette koskaan laita "seuraava asiakas" palkkia minulle ja irvistelette minulle inholla. Sitä kun ollaan vakituisissa työsuhteissa ja ajelette kalliilla velkaautoillanne nin olette omasta mielestänne niin parempaa ihmistä.
En enää ole kehdannut käydä Kontiolahden punttisalilla pitkään aikaan tämän röyheän käytöksen takia. Minua ei tervehditty koskaan, minua tuijotettiin siellä aggressivisesti, minulle inholla irvisteltiin siellä, sätittiin kokoajan kun heidän mielestään tein aina kaiken väärin ja laitteita omittiin.
Kontiolahtelaiset ovat röykeitä
19
1444
Vastaukset
- Anonyymi
Älä noista välitä, mitä hienompi auto niin enemmän velkaa.Ajattele näin ettet ole velkavanki ja mitäs sitten vaikka ajat vanhalla autolla.Et ole mikään turha teeskentelijä.Kaikkea saa velaksi nykyään jos vähänkin viitsii.Sinuna jättäisin moisen paikan ja muuttaisin oikeiden ihmisten ilmoille.Pinnallisuus on naurettavaa.Hyvää kesää🌞
- Anonyymi
Hirveitä ovat kontiolahtelaiset, yhdelle tyypille jatkuvasti ja joka paikassa irvistelevät.
Mutta jospa tulkintasi on väärä. Kenties vain nauravat.- Anonyymi
Kontiolahtelaisuus yhdessä Pohjois-Karjalaisuuteen ja BMW-oireyhtymään tuotta ulkopaikkakuntalaisissa raivonpurkauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontiolahtelaisuus yhdessä Pohjois-Karjalaisuuteen ja BMW-oireyhtymään tuotta ulkopaikkakuntalaisissa raivonpurkauksia.
BMW- oireyhtymä hyvin samakaltainen A.U.D.I. -syndrooman kanssa.
Sivuoireita ovat rahan holtiton käyttö ja usko kuolemattomuuteen
Itse suhtaudun asiaan maltillisemmin, ajan autolla jonka rahallinen arvo on vähäinen mutta suorituskyky riittää tuhoamaan useimpien BMW sairaiden omanarvon tunnon.
On muuten mielenkiintoista että vaikka rinkeliatot on koottu Skodan ja Seatin ylijääneistä osista nuo kolme automerkkiä aikaansaavat monenlaisia mielenterveysongelmia.
- Anonyymi
olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa.
- Anonyymi
Mie en muista mitä mieltä mie oon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie en muista mitä mieltä mie oon...
Taidat olla kepulainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla kepulainen?
Kun hankitte oman kesämökin niin ei tarvitse olla toisten mökkejä ihmettelemässä kuin lehmä uutta aitaa.Eikä tarvitse ajella koko päivää pitkin poikin😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun hankitte oman kesämökin niin ei tarvitse olla toisten mökkejä ihmettelemässä kuin lehmä uutta aitaa.Eikä tarvitse ajella koko päivää pitkin poikin😉
Mitä kesämökillä on tekemistä perinteisen kepulaisen muistamattomuuden kanssa?
- Anonyymi
ne ajaa bemarilla joilla ei ole varaa parempaan ... sama juttu audeilla tai skodalla tai millä tahanda idiootteja riittää niin se vaan on
- Anonyymi
ikuisuus ongelma: Ostaako vain m**kut bemareita, vai tekeekö vasta bemarin omistaminen ihmisestä m**kun?
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät; että ABS:llä Bemari- kuski oli kontiolahtelainen? Taidat itekin olla kontiolahtelainen kun käyt lehmon K-kaupassa ja kävit jopa punttisalillakin. Voihan olla, että he hymyilivat sulle ja tulkitsit hymyn irvistykseksi. Kirjoituksesi antaa sinusta kuvan, että sinä kuvittelet omassa päässäsi asiota ja pidät .että kuvitelmasi ovat totta. Mekin asioimme esim. lehmon K-marketissa ja ABC:llä mennessämme kesämökillemme viereiseen kuntaan, jossa kaupat eivät ole lähellä. Aina olemme
saaneet hyvää palvelua. ABC: llähän käy ohikulkijoita vaikka mistä päin suomea.
Noita kiusaa tekeviä autoilijoita näkee liikeneteessä päivittäin eikä vain Kontiolahdessa. Mutta aurinkoista kesää sinullekin ja toivottavasti saat parempaa palvelua seuraavan kerran. - Anonyymi
Röykeitä ovat, kovin röykeitä.
Kerran kävin kontiilahella kaupassa niin kassatyttö ilikis kahtoo silimiin ja vielä hymyili. Kovin oli röykeä tyttö se.- Anonyymi
Toivottiko vielä hyvää päivänjatkoa? On ne röyhkeitä, oo-on.
- Anonyymi
En hyväksy väittämää Kontiolahtelaisten röykeydestä🙅♂️. On väärin leimata koko yhteisö MINUN luonteenpiirteiden perusteella.
- Anonyymi
Loistavaa ironiaa!
- Anonyymi
Mistäpä arvasit että oli Kontiilahtelainen onhan se suattanna olla vaikka Joensuun Enosta ohikulkumatkallaan tai vaikkapa jopa Lieksasta asti.
- Anonyymi
Seinän vierustoja kulkeva ujo hippiäinen taidat vaan olla, kun et uskalla
sanoa suoraan mielipidettäsi, vaan täällä ruikutat :D - Anonyymi
Tänähi päivänä yks röykee kontiilahtelainen sano päivee. Kyllä osas olla röykee immeinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409