Paskat housuun...

kävipä moka

Lähdin eilen töistä fillaroimaan kotiin. Takapuolesta tuntui tulevan pieru, joten ponnistin hieman. No veteläthän sieltä tuli keskellä liikennettä. Vähitellen housut alkoivat tuntua inhottavan märiltä ja paska alkoi haisemaan.

Siinä sitten pyöräillessäni mietin, että miten hoidan homman kotona niin, ettei vaimo huomaa mitään. Kävin talon kellariosastolla riisumassa paskaiset kalsarit jalastani ja pyyhin nenäliinalla takapuoleni puhtaaksi. Vaikka housuissa olikin ikävä haju ja märkä kohta, niin pakko ne oli laittaa takaisin jalkaan. Tarkoituksena oli käydä heittämässä kalsarit roskikseen, mutta juuri kun tulin kellariosastolta rappukäytävään, näin vaimoni tulevan lapsemme kanssa portaita ylös rappukäytävään. Juoksin äkkiä portaat ylös asuntoomme ja menin vessaan pesemään housuja ja kalsareita. Paskan lemu ei tuntunu lähtevän mihinkään, joten suihkuttelin partavettä niihin. Housut vein sitten muina miehinä kuivumaan makuuhuoneeseen, kalsarit laitoin vaatekaappiin.

Hetken päästä kun menin makuuhuoneeseen, oli siellä valtava paskankäry. Ei muuta kuin ikkuna auki ja vaatteet äkkiä vessaan. Hinkkasin niitä oikein kunnolla ja jätin housut kylppäriin kuivumaan, kalsarit vein vaatekaappiin. Vaimolle sanoin, että istuin vahingossa jossain purkan päälle. Onneksi vaimolla ei ollut suurta kiinnostusta tätä asiaa kohtaan.

Tämä todellakin tapahtui eilen ja joka sana on totta! Jossainmäärin olin eilen nolona, mutta nyt asia jo naurattaa.

18

5478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olof

et sitten uskaltanut kertoa vaimolle? No hyvä niin... Se olis varmaan laittanut avioeropaperit heti vetämään. Lapset olis kasvanu ilman isää ja niistä olis tullu narkkareita. Itse olisit alkanut ottamaan viinaa vähän liikaa. Olisit juonut autosi ja pienen poikamiesboksisi. Olisit saanut potkut kun työ kaverit valittavat pomollesi liiasta juopottelusta. Kymmenen vuoden päästä ku lapsikultasi olisivat tulleet katsomaan sinua metsän reunaan, jossa asut pahvilaatikossa, niin he olisivat löytäneet sinut hirttäytyneenä läheisen kuusen oksaan. Närkkari lapsesi eivät olisi toipuneet siitä koskaan ja he olisivat juotuneet crackhuoriksi Tallinnan kaduille.

Onneksi et kertonut kenellekkään että paskoit housuusi. Elämäsi on pelastettu toistaiseksi..

• Veke

Kaverille sattu selkeesti tapaturma ja ihan hyvin teki sitä peittääkseen. Ilmeisesti ei kärähtänyt? Ei kai tossa mistään avioerosta, tms. kannattaisi puhua, mutta todella noloa se olisi kertoa moisesta. Väitätkö vastaan? Vai onko teillä ihan normaalia, että paskannatte housuihinne? Siinäpä teille yhteinen harrastus!

Olisin varmaan toiminut samaan tyyliin, jos mulle kävis noin. Tosin ei ole ollut tapana paskoa housuihin aikuisiällä. Alkuperäisen kaverin kannattaisi hiukan tarkkailla sitä peräpäätään, ettei tule tavaksi.

• olof
        Veke kirjoitti:

Kaverille sattu selkeesti tapaturma ja ihan hyvin teki sitä peittääkseen. Ilmeisesti ei kärähtänyt? Ei kai tossa mistään avioerosta, tms. kannattaisi puhua, mutta todella noloa se olisi kertoa moisesta. Väitätkö vastaan? Vai onko teillä ihan normaalia, että paskannatte housuihinne? Siinäpä teille yhteinen harrastus!

Olisin varmaan toiminut samaan tyyliin, jos mulle kävis noin. Tosin ei ole ollut tapana paskoa housuihin aikuisiällä. Alkuperäisen kaverin kannattaisi hiukan tarkkailla sitä peräpäätään, ettei tule tavaksi.

Mun mielest se on noloa ettei uskalla kertoa vaimolleen pikku mokasta. Jos ei uskalla olla oma rehellinen itsensä vaimoa kohtaan, niin se vähän kertoo suhteen laadusta...

• Anonyymi
        olof kirjoitti:

Mun mielest se on noloa ettei uskalla kertoa vaimolleen pikku mokasta. Jos ei uskalla olla oma rehellinen itsensä vaimoa kohtaan, niin se vähän kertoo suhteen laadusta...

Pieru varrella on mukavaa!
        Hississä kannattaa lähtiäsiksi pieraista oikein remakasti sanoo asiantuntija Romakkaniemi.

• Juups

Siis miksi veit kahteen otteeseen märät ja vielä jossain määrin likaisetkin alushousut vaatekaappiin?

• arvelisin

Ei todellakaan kannattanut kertoa vaimolle. Sehän osaa heti ynnätä yksi plus yksi on kaksi eli siippa on ollut jakamassa hanuria niin rankasti, että rynkytyksestä hellä peräpää falskaa.

• Sepi & Ipi
        arvelisin kirjoitti:

Ei todellakaan kannattanut kertoa vaimolle. Sehän osaa heti ynnätä yksi plus yksi on kaksi eli siippa on ollut jakamassa hanuria niin rankasti, että rynkytyksestä hellä peräpää falskaa.

Enpä usko, että itsekään olisin iloisesti virnistellen pahan hajun saattelemana mennyt ensimmäisenä vaimolle näyttämään, kuinka puntista valuu kuraa eteisen matolle.

Ps. Ihan hauska juttu ja olisin varmasti toiminut, tai ainakin yrittänyt toimia juuri samallailla.

Pps. Jos joku uskaltautuu tunnustamaan synkimpiä salaisuuksiaan, niin tarvitseeko siitä ensimmäisenä käydä vinoilemaan.

• vaaka
        Sepi & Ipi kirjoitti:

Enpä usko, että itsekään olisin iloisesti virnistellen pahan hajun saattelemana mennyt ensimmäisenä vaimolle näyttämään, kuinka puntista valuu kuraa eteisen matolle.

Ps. Ihan hauska juttu ja olisin varmasti toiminut, tai ainakin yrittänyt toimia juuri samallailla.

Pps. Jos joku uskaltautuu tunnustamaan synkimpiä salaisuuksiaan, niin tarvitseeko siitä ensimmäisenä käydä vinoilemaan.

On muutenkin noloo niin sit vielä täällä aletaan vinoileen.Tosi mahtava paikka.

Mulla kanssa yx kokemus tosta paskomisesta.
        Yöllä heräsin ja olin vessaan menossa kun tuntui että pian se tulee jo housuun.No enpä päässyt pöntölle kun silloinen avopuolisoni istui siellä samuneena eikä liikauttanutkaan eväänsä joten otin ämpärin laitoin sinne vettä ja menin keittiöön sontimaan sinne ämpäriin.. Muuten oisin avopuolison oksennusten lisäksi joutunut siivoon vessan lattialtamyös omat jätökset.No kun se sieltä pöntöltä tipahti niin mä kaadoin haisevat pönttöön ja huuhdoin ämpärin suihkulla ja sit aamulla vasta pesin..

• Anonyymi
        vaaka kirjoitti:

Yöllä heräsin ja olin vessaan menossa kun tuntui että pian se tulee jo housuun.No enpä päässyt pöntölle kun silloinen avopuolisoni istui siellä samuneena eikä liikauttanutkaan eväänsä joten otin ämpärin laitoin sinne vettä ja menin keittiöön sontimaan sinne ämpäriin.. Muuten oisin avopuolison oksennusten lisäksi joutunut siivoon vessan lattialtamyös omat jätökset.No kun se sieltä pöntöltä tipahti niin mä kaadoin haisevat pönttöön ja huuhdoin ämpärin suihkulla ja sit aamulla vasta pesin..

Logiikan ja logistiikan mukainen ratkaisu.

Älä niuho vaan värkkää!

• Anonyymi
        Sepi & Ipi kirjoitti:

ei kannata lähtee rapulaa parantaan pikkulenkille, voi lötjöt laueta houssuu , kun on herkillä pakki.

• Anonyymi
        vaaka kirjoitti:

Ehdittekö lainkaan panee kyseisenä yönä?

• Anonyymi

Kuinka nenäliina sitte pysyi kuivana, vaikka olit juuri päästänyt märkäpierun.

• Anonyymi

Mulla oli fööni, joka toimi akulla ja kuivasin sillä duukin.

• Anonyymi

Piereminen eväillä on yllättävän tavallista.

• Anonyymi

:DD.

• Anonyymi

Kerran kun naisellani pääsi kakat housuun se pyysi, että mäkin tekisin niin lohdutukseksi. Ähelsin sitten väkisin paskat housuuni!

• Anonyymi

Olin viis vuotta sitten täysin yli-ikäisenä hyllyttäjänä yhdessä hirveässä paikassa ja eräänä krapula-aamuna yllätti kamala paskahätä. Oli niin kiire, ettei vessaan viitsinyt lähteä ja päätin pidätellä taukoon asti. Ehdin juuri ajatella, että nyt pitää kyllä vaihtaa asentoa, kun on semmoinen hätä, että tarvitaan kunnolla pidätyslihaksia, kun seuraavassa hetkessä kakka oli jo tullut housuun. Marssin samantein ulos ja lähetin perään viestin, että meikäpoika otti loparit.

• Anonyymi

Äidilleni on sattunut töissä kaksi kertaa kakkavahinko, hän ei sentään ottanut lopareita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      6931
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4606
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2596
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      4
      1949
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1018
    6. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      1001
    7. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      138
      994
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      241
      827
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      816
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      176
      736
    Aihe