Paskat housuun...

kävipä moka

Lähdin eilen töistä fillaroimaan kotiin. Takapuolesta tuntui tulevan pieru, joten ponnistin hieman. No veteläthän sieltä tuli keskellä liikennettä. Vähitellen housut alkoivat tuntua inhottavan märiltä ja paska alkoi haisemaan.

Siinä sitten pyöräillessäni mietin, että miten hoidan homman kotona niin, ettei vaimo huomaa mitään. Kävin talon kellariosastolla riisumassa paskaiset kalsarit jalastani ja pyyhin nenäliinalla takapuoleni puhtaaksi. Vaikka housuissa olikin ikävä haju ja märkä kohta, niin pakko ne oli laittaa takaisin jalkaan. Tarkoituksena oli käydä heittämässä kalsarit roskikseen, mutta juuri kun tulin kellariosastolta rappukäytävään, näin vaimoni tulevan lapsemme kanssa portaita ylös rappukäytävään. Juoksin äkkiä portaat ylös asuntoomme ja menin vessaan pesemään housuja ja kalsareita. Paskan lemu ei tuntunu lähtevän mihinkään, joten suihkuttelin partavettä niihin. Housut vein sitten muina miehinä kuivumaan makuuhuoneeseen, kalsarit laitoin vaatekaappiin.

Hetken päästä kun menin makuuhuoneeseen, oli siellä valtava paskankäry. Ei muuta kuin ikkuna auki ja vaatteet äkkiä vessaan. Hinkkasin niitä oikein kunnolla ja jätin housut kylppäriin kuivumaan, kalsarit vein vaatekaappiin. Vaimolle sanoin, että istuin vahingossa jossain purkan päälle. Onneksi vaimolla ei ollut suurta kiinnostusta tätä asiaa kohtaan.

Tämä todellakin tapahtui eilen ja joka sana on totta! Jossainmäärin olin eilen nolona, mutta nyt asia jo naurattaa.

9

4815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olof

      et sitten uskaltanut kertoa vaimolle? No hyvä niin... Se olis varmaan laittanut avioeropaperit heti vetämään. Lapset olis kasvanu ilman isää ja niistä olis tullu narkkareita. Itse olisit alkanut ottamaan viinaa vähän liikaa. Olisit juonut autosi ja pienen poikamiesboksisi. Olisit saanut potkut kun työ kaverit valittavat pomollesi liiasta juopottelusta. Kymmenen vuoden päästä ku lapsikultasi olisivat tulleet katsomaan sinua metsän reunaan, jossa asut pahvilaatikossa, niin he olisivat löytäneet sinut hirttäytyneenä läheisen kuusen oksaan. Närkkari lapsesi eivät olisi toipuneet siitä koskaan ja he olisivat juotuneet crackhuoriksi Tallinnan kaduille.

      Onneksi et kertonut kenellekkään että paskoit housuusi. Elämäsi on pelastettu toistaiseksi..

      • Veke

        Kaverille sattu selkeesti tapaturma ja ihan hyvin teki sitä peittääkseen. Ilmeisesti ei kärähtänyt? Ei kai tossa mistään avioerosta, tms. kannattaisi puhua, mutta todella noloa se olisi kertoa moisesta. Väitätkö vastaan? Vai onko teillä ihan normaalia, että paskannatte housuihinne? Siinäpä teille yhteinen harrastus!

        Olisin varmaan toiminut samaan tyyliin, jos mulle kävis noin. Tosin ei ole ollut tapana paskoa housuihin aikuisiällä. Alkuperäisen kaverin kannattaisi hiukan tarkkailla sitä peräpäätään, ettei tule tavaksi.


      • olof
        Veke kirjoitti:

        Kaverille sattu selkeesti tapaturma ja ihan hyvin teki sitä peittääkseen. Ilmeisesti ei kärähtänyt? Ei kai tossa mistään avioerosta, tms. kannattaisi puhua, mutta todella noloa se olisi kertoa moisesta. Väitätkö vastaan? Vai onko teillä ihan normaalia, että paskannatte housuihinne? Siinäpä teille yhteinen harrastus!

        Olisin varmaan toiminut samaan tyyliin, jos mulle kävis noin. Tosin ei ole ollut tapana paskoa housuihin aikuisiällä. Alkuperäisen kaverin kannattaisi hiukan tarkkailla sitä peräpäätään, ettei tule tavaksi.

        Mun mielest se on noloa ettei uskalla kertoa vaimolleen pikku mokasta. Jos ei uskalla olla oma rehellinen itsensä vaimoa kohtaan, niin se vähän kertoo suhteen laadusta...


    • Juups

      Siis miksi veit kahteen otteeseen märät ja vielä jossain määrin likaisetkin alushousut vaatekaappiin?

      • arvelisin

        Ei todellakaan kannattanut kertoa vaimolle. Sehän osaa heti ynnätä yksi plus yksi on kaksi eli siippa on ollut jakamassa hanuria niin rankasti, että rynkytyksestä hellä peräpää falskaa.


      • Sepi & Ipi
        arvelisin kirjoitti:

        Ei todellakaan kannattanut kertoa vaimolle. Sehän osaa heti ynnätä yksi plus yksi on kaksi eli siippa on ollut jakamassa hanuria niin rankasti, että rynkytyksestä hellä peräpää falskaa.

        Enpä usko, että itsekään olisin iloisesti virnistellen pahan hajun saattelemana mennyt ensimmäisenä vaimolle näyttämään, kuinka puntista valuu kuraa eteisen matolle.

        Ps. Ihan hauska juttu ja olisin varmasti toiminut, tai ainakin yrittänyt toimia juuri samallailla.

        Pps. Jos joku uskaltautuu tunnustamaan synkimpiä salaisuuksiaan, niin tarvitseeko siitä ensimmäisenä käydä vinoilemaan.


      • vaaka
        Sepi & Ipi kirjoitti:

        Enpä usko, että itsekään olisin iloisesti virnistellen pahan hajun saattelemana mennyt ensimmäisenä vaimolle näyttämään, kuinka puntista valuu kuraa eteisen matolle.

        Ps. Ihan hauska juttu ja olisin varmasti toiminut, tai ainakin yrittänyt toimia juuri samallailla.

        Pps. Jos joku uskaltautuu tunnustamaan synkimpiä salaisuuksiaan, niin tarvitseeko siitä ensimmäisenä käydä vinoilemaan.

        On muutenkin noloo niin sit vielä täällä aletaan vinoileen.Tosi mahtava paikka.

        Mulla kanssa yx kokemus tosta paskomisesta.
        Yöllä heräsin ja olin vessaan menossa kun tuntui että pian se tulee jo housuun.No enpä päässyt pöntölle kun silloinen avopuolisoni istui siellä samuneena eikä liikauttanutkaan eväänsä joten otin ämpärin laitoin sinne vettä ja menin keittiöön sontimaan sinne ämpäriin.. Muuten oisin avopuolison oksennusten lisäksi joutunut siivoon vessan lattialtamyös omat jätökset.No kun se sieltä pöntöltä tipahti niin mä kaadoin haisevat pönttöön ja huuhdoin ämpärin suihkulla ja sit aamulla vasta pesin..


      • Anonyymi
        vaaka kirjoitti:

        On muutenkin noloo niin sit vielä täällä aletaan vinoileen.Tosi mahtava paikka.

        Mulla kanssa yx kokemus tosta paskomisesta.
        Yöllä heräsin ja olin vessaan menossa kun tuntui että pian se tulee jo housuun.No enpä päässyt pöntölle kun silloinen avopuolisoni istui siellä samuneena eikä liikauttanutkaan eväänsä joten otin ämpärin laitoin sinne vettä ja menin keittiöön sontimaan sinne ämpäriin.. Muuten oisin avopuolison oksennusten lisäksi joutunut siivoon vessan lattialtamyös omat jätökset.No kun se sieltä pöntöltä tipahti niin mä kaadoin haisevat pönttöön ja huuhdoin ämpärin suihkulla ja sit aamulla vasta pesin..

        Logiikan ja logistiikan mukainen ratkaisu.

        Älä niuho vaan värkkää!


      • Anonyymi
        Sepi & Ipi kirjoitti:

        Enpä usko, että itsekään olisin iloisesti virnistellen pahan hajun saattelemana mennyt ensimmäisenä vaimolle näyttämään, kuinka puntista valuu kuraa eteisen matolle.

        Ps. Ihan hauska juttu ja olisin varmasti toiminut, tai ainakin yrittänyt toimia juuri samallailla.

        Pps. Jos joku uskaltautuu tunnustamaan synkimpiä salaisuuksiaan, niin tarvitseeko siitä ensimmäisenä käydä vinoilemaan.

        ei kannata lähtee rapulaa parantaan pikkulenkille, voi lötjöt laueta houssuu , kun on herkillä pakki.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe