Lööppiuskovaiset eivät tiedä Israelin historiaa

Anonyymi

Miehitys ja miehittäjä on sanat jota media käyttää täysin valheellisesta.
Keneltä muka Israel miehittää Samariaa ja Juudeaa eli Länsi-rantaa?

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on valitettavasti totta.

• Anonyymi

Israel ei miehitä mitään.

• Ei todellakaan!

• aito.on.ainoa.avioIiitto kirjoitti:

Ei todellakaan!

No, no, poju, nyt käyvät oikeaa sotaa, ei vaan kävyillä.

• Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Moikka Korkkis! Etkö kykene argumentoimaan vieläkään?

• Tolkun.Ihminen
        Anonyymi kirjoitti:

Moikka Korkkis! Etkö kykene argumentoimaan vieläkään?

Mikä korkkis. Olen aina kirjoittanut nickilläni ja juu vastaan mitä olen sanonut.

• Anonyymi

Ja kun päästään tämän 'totuuden jälkeisen' propaganda-ajan ylitse, joka on ollut täysin välttämätön välivaihe kehityksessä ja päädymme jälleen - emme ainoastaan totuuteen - vaan siihen, että mitä tehtiin uskolla, kun ajattelu sidottiin auktoriteettiuskoon, näemme paljaan ja armottoman totuuden, mutta tällä kertaa aidon rehellisesti, joka edes pystyy katsomaan sitä silmästä silmään. Ja tuo rehellisyys ja aitous ja oikea totuus on ainoa asia, joka enää pystyy maapallon pelastamaan. Ihmiset tekevät nyt valtavasti työtä sen eteen.

• Anonyymi

Mikä korkkis. Olen aina kirjoittanut nickilläni ja juu vastaan mitä olen sanonut.

Korkkiruuvi, sinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun päästään tämän 'totuuden jälkeisen' propaganda-ajan ylitse, joka on ollut täysin välttämätön välivaihe kehityksessä ja päädymme jälleen - emme ainoastaan totuuteen - vaan siihen, että mitä tehtiin uskolla, kun ajattelu sidottiin auktoriteettiuskoon, näemme paljaan ja armottoman totuuden, mutta tällä kertaa aidon rehellisesti, joka edes pystyy katsomaan sitä silmästä silmään. Ja tuo rehellisyys ja aitous ja oikea totuus on ainoa asia, joka enää pystyy maapallon pelastamaan. Ihmiset tekevät nyt valtavasti työtä sen eteen.

Se pyörii sittenkin, sanoi Galileo Galilei maata a sata vuotta sitten.
        Silloinkin oli kyse uskonvarmuudesta.

• Anonyymi

Kun päästään aukomaan uudelleen vuoden 1948 tapahtumia, kun tämä sota tällä kertaa eskaloituu riittävän pitkälle. Tulette hämmästymään, että mikä on se koko totuus tämän Israel-nimisen valtion ja juutalaisten takana. Varautukaa pahimpaan uskonne suhteen, siihen se tulee osumaan raskaimmin, ja paljastaa kaikki ihmiset pelkiksi typeryksiksi.

• Anonyymi

Israel on keinotekoinen valtio jonne lappasi sotian jälkeen noin 5-miljoonaa juutalaista alueille joita sitä ennen asutti arabit, sehän tuolla mättää. Arabit ovat b-luokan kansalaisia omalla maallaan, ihan sama jos Suomeen lappaisi 30-miljoonaa Venäläistä joille perustettaisiin ulkovaltojen toimesta oma valtionsa Suomen alueelle. Sitten uusi herrakansa kohtelisi suomalaisia b-luokan kansalaisina. Noin vain kävi Israelin kohdalla.

• Anonyymi

Se on aika pitkälle noin

• Anonyymi

Israel on 1948 YK:n tunnustama demokraattinen valtio joka on sijainnut sanalla paikalla jo 3000 vuotta sitten.

• Anonyymi

Aloittaja on täysin pihalla historiasta ja kansainvälisestä laista. Valtioiden rajat määräytyvät kansainvälisen lain mukaan valtiota perustettaessa. YK vahvistaa valtioiden rajat metrin tarkkuudella, eikä niitä voi sen jälkeen muuttaa esim. alueita valloittamalla. Ainoa tapa muuttaa rajoja on sopia asiasta virallisesti ko. osapuolten kesken, jonka jälkeen YK vahvistaa jälleen uudet rajat.

Nykyinen Israelin valtio perustettiin toisen maailmansodan jälkeen Brittien hallinnoimalle Palestiinan alueelle. Sen rajat sovittiin ja vahvistettiin tuolloin virallisesti YK:n toimesta. Kaikki sen jälkeen valloitetut ja miehitetyt alueet ovat näin ollen laittomia miehityksiä.

Laitonta on myös palestiinalaisten ajaminen pois alueilta, joissa he ovat vuosikymmeniä asuneet. Miehitettyjen alueiden asukkaat ovat kansainvälisen lain mukaan miehittäjän suojeluksessa. Eikä näillä alueilla saa tehdä väestönsiirtoja tms. etnisiä puhdistuksia.

Kun palestiinalaiset pakenivat kodeistaan Jordanian puolelle, niin Jordania rakensi heille taloja. Kun Israel miehitti nämä alueet, niin tuli uusi puhdistus. Tämän hetken kriisi sai alkunsa jälleen kerran siitä, että palestiinalaisia perheitä yritetään karkottaa miehitetyillä alueilla laittomasti kodeistaan, joissa he ovat asuneet vuosikymmeniä. Se on ihmisoikeusrikos.

• Anonyymi

Samaria ja Juudea olivat Israelin aluetta kunnes Jordania miehitti ne Israelilta.
        1967 sodassa Jordania luopui niistä ja Israel otti ne takaisin.

-alkeet haltuun-

• Anonyymi

Samaria ja Juudea olivat Israelin aluetta kunnes Jordania miehitti ne Israelilta.
        1967 sodassa Jordania luopui niistä ja Israel otti ne takaisin.

-alkeet haltuun-

• No juu näinhän tuo hyvin pitkälle on vaikka itse en jaksaisi edes haaskata voimavaroja kirjoittaa tuota koska nähtävästi palstalla on vain herätysliikkeiden edustajia jotka näkevät israelin vaaleanpunaisten lasien läpi, mutta tuo on totuus.

Sinänsä täytyy kyllä ihmetellä israelin touhuja koska yleensä alistettu kansa ei ihan herkästi ala itse miehittäjäksi.

• Anonyymi

No juu näinhän tuo hyvin pitkälle on vaikka itse en jaksaisi edes haaskata voimavaroja kirjoittaa tuota koska nähtävästi palstalla on vain herätysliikkeiden edustajia jotka näkevät israelin vaaleanpunaisten lasien läpi, mutta tuo on totuus.

Sinänsä täytyy kyllä ihmetellä israelin touhuja koska yleensä alistettu kansa ei ihan herkästi ala itse miehittäjäksi.

Anteeksi, mutta miltä valtioista Israel miehittää ja mitä aluetta ?

• Anonyymi

No juu näinhän tuo hyvin pitkälle on vaikka itse en jaksaisi edes haaskata voimavaroja kirjoittaa tuota koska nähtävästi palstalla on vain herätysliikkeiden edustajia jotka näkevät israelin vaaleanpunaisten lasien läpi, mutta tuo on totuus.

Huhuuu!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Huhuuu!!!!

Ai sinä olet niinku malttamattomana täällä, sori en huomannut, muuta hommaa.

No eihän israelilla ole mitään oikeutta miehittä palestiinaa ja juu, juu, no jopa niiden ikiaikasten kirjojen mukaan palestiinaleiset oli siellä ensin.

Ja olisi ollut kuinka vaan, onko kamalan kunniakasta pommitella aluetta joka ei todellisuudessa pysty edes kunnon vastarintaan, eli tappaa lapsia jonnekkin pakolaisleirille, jaa juu nykyajan ohjus niin ei heitä niin paljoa.....

• Anonyymi

Ai sinä olet niinku malttamattomana täällä, sori en huomannut, muuta hommaa.

No eihän israelilla ole mitään oikeutta miehittä palestiinaa ja juu, juu, no jopa niiden ikiaikasten kirjojen mukaan palestiinaleiset oli siellä ensin.

Ja olisi ollut kuinka vaan, onko kamalan kunniakasta pommitella aluetta joka ei todellisuudessa pysty edes kunnon vastarintaan, eli tappaa lapsia jonnekkin pakolaisleirille, jaa juu nykyajan ohjus niin ei heitä niin paljoa.....

Kerrotko nyt mikä Palestiinan valtion alue se on jota Israel miehittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko nyt mikä Palestiinan valtion alue se on jota Israel miehittää?

Ei sellaista ole!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sellaista ole!

Totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta

Milloin uskovaisuudesta tuli tyhmyyden synonyymi?

• Anonyymi

Huvittavaa, kun ihmiset jotka eivät tiedä mitään Lähi-idän asioista esittävät median vääristämiä mielipiteitään.

• Anonyymi

Paikan päällä asiat näyttäytyvät vieläkin brutaalimpana kuin medioissa. Eikä siinä ole mitään huvittavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikan päällä asiat näyttäytyvät vieläkin brutaalimpana kuin medioissa. Eikä siinä ole mitään huvittavaa.

Hamasin terrorismi on todella brutaalia.

• Anonyymi

Tämä on valitettavan totta.

• Anonyymi

Ihan pahaa teki taas katsoa TV-uutiset kun ei ollut totuuden häivää.

• Anonyymi

Ihmisten älyllinen laiskuus estää hankinnasta oikeaa tietoa.

• Anonyymi

Se on valitettavan totta!

• Anonyymi

Aikanaan Jordania ja Egypti miehittivät laittomasti alueita, Länsirantaa ja Gazaa ja siirsivät sinne väkeä. Nyt Gazan raja Egyptiin on pysyvästi suljettu terrorivaaran takia

Perussuomalaiset korostavat Israelin oikeutta puolustaa itseään. Israel on Lähi-Idän ainoa demokratia. Yhteiskunnallisesti ja tieteellisesti kehittynyt valtio. Tampereella suomalaiset taistelevat juutalaisvastaisia poliittisia vierasuskovaisia vastaan. Kansanvaihtajien punavihreä maailmankylä (esim. näillä palstoilla esiintyvä Vapaa-ajattelijoiden liitto) vaikenee https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/dmitry-trubnikov/poliisi-ei-suojellut-uhria-kun-ulkomaalaiset-kavivat-kasiksi-palestinamielinen-mielenilmaus/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe