Eikös se ole Israelin kiroamista kertoa valheellinen uutinen ja salata tarkoituksella tosiasioita, jotka vaikuttaneet tapahtumiin?
https://www.youtube.com/watch?v=baBCZ8xUsjg
Commandohauis
Ylen valheellinen Israelin vastainen uutisointi
115
320
Vastaukset
- Anonyymi
Ps.81:9-17 Kuule, kansani, minä varotan sinua; Israel, jospa sinä minua kuulisit! Äkköön sinulla olko muukalaista jumalaa. Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka toin sinut Egyptin maasta; avaa suusi, niin minä sen täytän. Mutta minun kansani ei kuullut minun ääntäni, eikä Israel noudattanut minun mieltäni. Niin minä annoin heidän mennä pois sydämensä paatumuksessa, he saivat vaeltaa omien neuvojensa mukaa. Oi, jospa minun kansani minua kuulisi ja Israel vaeltaisi minun teilläni, niin minä masentaisin heidän vihollisensa ja kääntäisin käteni heidän vihamiehiänsä vastaan. Ne, jotka Herraa vihaavat, matelisivat häne edessään, ja heidän kohtalonsa kestäisi iankaikkisesti. Mutta kansansa hän ruokkisi parhaalla nisulla; minä ravitsisin sinua hunajalla kalliosta. Ps.95:7-11. Jes.1:3 Härkä tuntee omistajansa ja aasi isäntänsä seimen; mutta Israel ei tunne minua, minun kansani ei ymmärrä.
- Anonyymi
Hes.3:7-8 Mutta Israelin heimo ei tahdo minua kuulla, koska he eivät tahdo minua kuulla. Sillä koko Isaelin heimolla on kova otsa ja paatunut sydän. Katso, minä teen sinun kasvosi yhtä koviksi kuin heidän kasvonsa ja sinun otsasi yhtä koviksi kuin heidän otsansa. Matt.13:14-15 Ja heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö. Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivätkä ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi. Ap.t.28:25-28
- Anonyymi
Jes.6:8-10 Ja minä kuulin Herran äänen sanovan: Kenenkä minä lähetän? Kuka menee meidän puolestamme? Minä sanoin: Katso, tässä minä olen, lähetä minut. Niin hän sanoi: Mene ja sano tälle kansalle: Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö. Paaduta tämän kansan sydän, koveta sen korvat, sokaise sen silmät, ettei se näkisi silmillään, ei kuulisi korvillaan, ei ymmärtäisi sydämellään eikä kääntyisi ja parannetuksi tulisi. Room.11:7-10 Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut; mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet, niinkuin kirjoitettu on: Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät he kuulisi, tähän päivään asti. Ja Daavid sanoo: Tulkoon heidän pöytänsä heillle paulaksi ja ansaksi ja lankeemukseksi ja kostoksi, soetkoon heidän silmänsä, etteivät he näkisi; ja paina yhäti heidän selkänsä kumaraan.
- Anonyymi
5Moos.29:4-5 Mutta tähän päivään asti Herra ei vielä ole antanut teille sydäntä ymmärtääksenne ja silmiä nähdäksenne ja korvia kuulaksenne. Ja minä kuljetin teitä erämaassa neljäkymmentä vuotta: teidän vaatteenne eivät kulunneet yltänne, eivätkä kenkäsi kuluneet jalassasi.
- Anonyymi
Kuulepas nyt Commando hauis. Israel pommittaa ja tappaa koko ajan.Pitäisikö vielä meidän liputtaa parinsadan taperun palestiinalaisen takia.
- Anonyymi
Israel ei pommita ja tapa koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel ei pommita ja tapa koko ajan.
Jer12:14 Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.
12:15 Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa.
12:16 Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.
12:17 Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra." >> Jakeen lisätiedot - Anonyymi
"Kuulepas nyt Commando hauis. Israel pommittaa ja tappaa koko ajan.Pitäisikö .."
Se olisi kohtuullista, parisataa murhaajaa vähemmän. Hamas ampuu summassa satoja rakettiklusteria Israeliin koko ajan. Hamas yksin on vastuussa satojen naisten ja lasten kuolemasta niin Gaza'ssa kuin Israel'issakin. IDF yrittää hillitä epätoivoisesti Hamas'in verenhimoa ja suitsia hillitöntä raketti tulvaa Gaza'sta. Israel on kehitellyt jonkinlaista Hamas'in rakettitulvan torjuntasysteemejä, kuten Iron Dome ja Sling of David, mutta miksi? Israel'illa olisi varmasti kapasiteettia tuhota niin perusteellisesti Gaza, ettei sieltä elävää rottaa tai edes hiirtä löydy. Miksi se ei niin sitten tee? Oletteko Stalin'in ja Hitler'in palttoon kantajat koskaan sitä tulleet ajatelleeksi? Kuvitteletteko ehkä Israel'in pelkäävän maailman tuomioita? Israel'in päälle on jo kaadettu niin paljon kaikenlaisia vääriä tuomioita, vääristelyjä, valheita, niin että se teidän Israel'in vastainen riekkuminen on kokenut hyper inflaation. Israel haluaa ja etsii rauhaa ja on tarjonnut rauhaa ja tarjoaa vieläkin palestiinalaisille ja mikä on heidän vastauksensa rauhaan:
PLO'n ja Hamas'in rauhan ehdot, joihin on BDS, vasemmistolaisten ja kansallissosialistien ehdoton sitoumus:
"No peace with Israel",
"No recognition of Israel",
"No negotiations with it"
Koska Israel on heidän tarinansa mukaan "miehittänyt palestiinan". Missä ja milloin se "palestiinalaisvaltio" on sitten perustettu ja mihin? Jasser Arafat julisti 15.11.1988 itsenäisen "palestiinalaisvaltionsa" tälle alueelle:
https://i.pinimg.com/originals/84/e2/0c/84e20c3b4bbcd865ded56334228a5318.jpg
Muslimit saavat siis YK'n KS sekä vasemmiston tuella julistella "palestiinejaan" vapaasti kenenkään estämättä minkä tahansa valtion tilalle. Tämä uhka on kaikkien niiden ei-islamilaisten valtioiden päällä joissa on kiinteä islamisti yhteisö ja luonnollisesti moskeijat, kuin Damokleen miekka.
Israel'in vastarinta imperialistista islamisaatiota vastaan on osoittanut sen olevan mahdollista, islam, kansallissosialistiset ja vasemmistolaiset diktatuurit eivät pysty alistamaan, tukahduttamaan, orjuuttamaan ja murhaamaan kaikkia niitä ihmisiä ja kansoja jotka taistelevat oikeutensa olemassaoloon, ihmisyyteen, ihmisarvoon, ihmisoikeuteen, vapauteen, itsenäisyyteen, tasa-arvoon, kunniaan puolesta. Islam'ille, kansallissosialismille, apartheidvasemmistolle ja heidän terrorille ei tarvitse alistua, vastarinta, aseellinenkin, on vielä mahdollista.
Jos Israel laskee aseensa, se lakkaa olemasta, koska jokaiselta israelilaiselta, vauvasta vanhukseen, ovat palet leikanneet pään irti, mutta jos palet laskevat aseensa tulee rauha maahan ja niin palet kuin israelilaisetkin voivat hyvin.
- Anonyymi
Raamatun profetia toteutuu kun Israel on silmätikkuna, ja on Jumalan silmäteränä.
- Anonyymi
Olet väärässä, jos luulet Jumalan palkitsevan Israelin siitä, että se on tappanut kymmeniä palestiinalaisia lapsia tai varastanut taloja palestiinalaisilta, joissa he ovat asuneet rauhassa kymmeniä vuosia. Sortotoimia siunaava osallistuu niihin itse.
Sillä näin sanoo Israelin Jumala:
"Älä sorra muukalaista; olettehan itsekin olleet muukalaisina Egyptissä ja tiedätte, mitä on elää vieraassa maassa muukalaisena" (2. Moos. 23:9) - Anonyymi
Kun äly loppuu,niin sanat loppuu?Raivostuu ja aloittaa elekielellä puhumisen ja toinen siihen vastaa viittoilemalla paremmin jos mahdollista?Usko edes ei tee voittajaa vahvennasta maallisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä, jos luulet Jumalan palkitsevan Israelin siitä, että se on tappanut kymmeniä palestiinalaisia lapsia tai varastanut taloja palestiinalaisilta, joissa he ovat asuneet rauhassa kymmeniä vuosia. Sortotoimia siunaava osallistuu niihin itse.
Sillä näin sanoo Israelin Jumala:
"Älä sorra muukalaista; olettehan itsekin olleet muukalaisina Egyptissä ja tiedätte, mitä on elää vieraassa maassa muukalaisena" (2. Moos. 23:9)Totta puhut. Kyllä juutalaiset joutuvat Jumalan edessä vastuuseen siinä kuin muutkin ihmiset kaikista synneistään. Ei syntiä kukaan puolustakaan, mutta ihan pehmoista on väittää sitäkään, että Israel olisi syyttä suotta muita pommittava taho. Käsittääkseni ei se vastapuoli ole suostunut mihinkään hiljaiseen rinnakkaiseloon.
- Anonyymi
Room.6:5 Sillä jos me olemme hänen kansaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa, Room.8:17 Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kansaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, niin me yhdessä myös kirkastumme. Fil.3:10-12 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemuksensa voiman ja hänen kärsimyksensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, jos minä ehkä pääsen ylösnousemukseen kuolleista. Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.....1Tim.6:12
- Anonyymi
1 Tim6. 1 kor 15. 2 kor 3.
- Anonyymi
No kerropa Commando Huies mitä mieltä olet seuraavasta:
Murhat, tapot ja väkivalta lisääntyivät selkeästi Israelin ja Palestiinan alueella kun Israel vapautti vuonna 2003 yli 300 palestiinalaisvankia ja 2008 lähes 200 palestiinalaisvankia, niin onko oikein sallia palestiinalaisten jatkuva ihmishenkiin ja terveyteen kohdistuva väkivalta? Vaikka Israel tekee kansainvälisten lakien vastaisesti sotiessaan Palestiinaa vastaa, miksi Israelin pitäisi sallia jatkuva tappaminen ja väkivalta itseään kohtaan?
Entä pitääkö palestiinalaisten jatkuvasti joutua kärsimään puolustaessaan oikeutetusti oman valtionsa puolustuksesta Israelin ylimitoitettuja laittomia iskuja vastaan?
Eikö ole oikein, että palestiinalaiset puolustavat laillisesti omistamaansa valtiota?- Anonyymi
Lähinnä "palestiinalaiten" omaa valtiota on Jordania. Ei ole olemassa muuta palestiinalaisvaltiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä "palestiinalaiten" omaa valtiota on Jordania. Ei ole olemassa muuta palestiinalaisvaltiota.
Tuollaisilla kommenteilla osoitat vain tyhmyytesi. Et selvästikään tunne Palestiinan historiaa. Ilmeisesti juuri sinunlaistesi ihmisten takia tuota sotaa käydään.
137 YK:n jäsenmaata on tunnustanut itsenäisen Palestiinan valtion mutta Israelin omavaltaisista toimista johtuen valtion toimintoja ei ole koskaan pystytty täysimääräisesti käynnistämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisilla kommenteilla osoitat vain tyhmyytesi. Et selvästikään tunne Palestiinan historiaa. Ilmeisesti juuri sinunlaistesi ihmisten takia tuota sotaa käydään.
137 YK:n jäsenmaata on tunnustanut itsenäisen Palestiinan valtion mutta Israelin omavaltaisista toimista johtuen valtion toimintoja ei ole koskaan pystytty täysimääräisesti käynnistämään.Vapauttakaa Kontula!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapauttakaa Kontula!
Samaan verrattava. Ei ole muinaista Kontulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaan verrattava. Ei ole muinaista Kontulaa.
Mielestäni halveksut Kontulalaisten itsenäisyyspykimyksiä. Heillä on vain vuokrakaksio kk:lla, liuta lapsia ja ostari. Heille on saatava lebensraumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
137 YK:n jäsenmaata on tunnustanut itsenäisen Palestiinan valtion mutta Israelin omavaltaisista toimista johtuen valtion toimintoja ei ole koskaan pystytty täysimääräisesti käynnistämään.Israel ja Jordania ovat perustetut samana päivänä, 24.07.1922 Palestiinaksi kutsutulle alueelle siten että Palestiinan arabit saivat 77% ja Palestiinan juutalaiset 23%:
http://www.mythsandfacts.org/conflict/mandate_for_palestine/1922-mandate_for_palestine.jpg
Juutalaiset ottivat oman valtionsa nimeksi Eretz Yisrael, Israelin maa, arabit ottivat valtionsa nimeksi Jordanian hashemiittinen kuningaskunta.
Palestiinassa on nyt kaksi palestiinalaisvaltiota, Israel ja Jordania. Englanti sai mandaatin kaitsea kumpaakin, mutta Englanti alkoikin toimia omavaltaisesti ja laittomasti Israelin maassa, ensiksi se poisti Golan'in ylängön Syyrialle, seuraavaksi se asetti hyvin tiukkoja rajoituksia Maan asukkaiden Aliyal'le, vaikka Nazi-Saksassa ja yleensä Euroopassa antisemitismi oli jyrkässä nousussa, Englanti siis esti ja rajoitti hyvin voimakkaasti miljoonia Maan asukkaita tulemasta heidän omaan maahansa. Toisaalta ei esteitä tai rajoituksia laittomalle arabisiirtolaistulvalle.
"The number of Arabs who have entered Palestine illegally from Syria and Transjordan is unknown. But probably considerable." _ Great Britain and Palestine, 1915_ 1945, INFORMATION Paper no. 20, 3d ed. (LONDON: Royal Institute for International Affairs, 1946), p. 64.
"This illegal immigration was not only going on from the Sinai, but also from Trans_ Jordan and Syria, and it is very difficult to make a case out for the misery of the Arabs if at the same time their compatriots from adjoining states could not be kept from going in to share that misery." _ C.S. Jarvis, "Palestine," United Empire (London), 28 (1937): 633.
Kuten nyt viime vuosikymmeninä on tulvinut EU'n alueelle. Pian Maan asukkaat olivat minoriteettina omassa maassaan ja laittomat arabisiirtolaiset majoriteettina. Tämä loi jännitteitä Israelin maahan, joita Englanti töin ja tuskin kykeni hallitsemaan. Laittomat arabisiirtokunnat olivat Fedayyenien tukikohtia joista he tekivät laajoja terrori iskuja Maan asukkaita vastaan englantilaisten katsellessa vain sivusta.
Englanti toimitti Peel ja Woodhead komissiot jakamaan Israelin maan laittomille arabisiirtolaisille ja siitä vähän Maan asukkaille lohdutukseksi. Woodhead commision Partition plan C, olisi ollut Maaan asukkaille kohtalokas jos laittomat arabisiirtolaiset olisivat hyväksyneet $1000 paikan, Maan asukkaiden onneksi eivät ja hekin torjuivat laittoman arabivaltion perustamisen Israelin maahan.
Maan asukkaiden vasemmistolainen Työväen puolue perusti puolimilitärisen kodinturvajoukon Haganah'in, Oikeistopuolue Irgun'in (IZL), siitä erosi jyrkempi siipi Lehi. Aseistautuminen oli hyvin haasteellinen Englannin tiukan valvonnan alla. Eikä asiaa auttanut Työväen puolueen ja oikeiston vihamieliset välit. Tapaus Altalena oli sytyttää sisällissodan Maan asukkaiden välille ja olisi sytyttänytkin, jos yhteiset viholliset laittomat arabisiirtolaiset ja Englannin siirtomaahallitus ei olisi sitonut yhteen Maan asukkaita.
Englanti ei kuitenkaan kuopannut haavettaan toisen arabivaltion perustamista Israel'in maahan siten että laittomat arabisiirtolaiset saavat n.90% Israelin maasta ja Maan asukkaat n.10%. 1947 Englanti päätti erottaa Israelin maasta alueet Yehuda'n sekä Shomron'in laittomille arabisiirtolaisille, YK näytti vihreää valoa hankkeelle ja em. Israelin maasta joutui laittomille arabisiirtokunnille. Englannin siirtomaaherruus päättyi 14.05.1948 ja Israelin maa, Eretz Yisrael, julistautui itsenäiseksi valtioksi ja tapahtui se mitä arabimaat olivat uhanneet jos Israel olisi julistautunut itsenäiseksi valtioksi.
Israel'in päälle kävivät 5 arabivaltion armeijat sekä laittomat arabisiirtolaiset jotka olivat Israel'in valtion alueella ja sodan päättyessä siirtyivät Jordanian laittomasti miehittämille Israelin alueille, Israel'iin jäivät alkuperäiset maan arabi asukkaat, he saivat Israel'in kansalaisuuden.
Pääasiassa näistä laittomista arabi siirtolaisista polveutuvat tämän päivän palestiinalaiset. Sota päättyi aselepolinjoihin, Egypti miehitti Gaza'n, Jordania valloitti ja miehitti Yehuda'n sekä Shomronin ja liitti nämä laittomasti valtioonsa, Syyria miehitti Golan'in. Jordania tuhosi kaiken mikä viittasi vähänkin israelilaisiin sekä keksi miehittämilleen Israel'in alueille nimen westbank, länsiranta. Nimeä käyttävät kaikki ne jotka pitävät Jordania'n laitonta Israel'in alueiden miehitystä laillisena tänäkin päivänä.
Kaikki laittomat arabisiirtolaiset olivat niiden arabivaltioiden kansalaisia joista olivat tulleet, mutta nämä arabivaltiot poisti heidän kansalaisuutensa ja näin syntyi se "poloinen palestiinan kansa, joiden kodit, maat ja mannut kamalan julmat nazizionistit olivat varastaneet ja ajanut heidät pois". Israel'in alueiden miehitys kesti 19 vuotta siihen 6 päivän sotaan, kun Israel vapautti laittomasti miehitetyt alueensa.
Tämän päivän laittomien arabisiirtolaisten jälkipolvi miehittää edelleenkin osia Yehuda'n sekä Shomron'in Israel'ilais alueita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapauttakaa Kontula!
Jakomäki piritori
- Anonyymi
Ps.44:3 Sinä karkoitit kädelläsi pakanat, mutta heidät sinä istutit, sinä hävitit kansat, mutta heidät sinä levitit. Ps.78:55 Hän karkoitti pakanat pois heidän tieltänsä, jakoi ne heille arvalla perintöosaksi ja antoi Israelin sukukuntain asua niiden majoissa. Ps.105:44-45 Ja hän antoi heille pakanain maat, ja he ottivat omaksensa kansojen vaivannäöt, että he noudattaisivat hänen käskyjänsä ja ottaisaivat hänen laeistansa vaarin. Halleluja! 5Moos.6:24-25
- Anonyymi
KR 1933/-38, Jer. 12:14
Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani,
jotka koskevat siihen perintöosaan,
minkä minä olen antanut kansalleni Israelille:
"Katso,
minä tempaan heidät pois heidän maastansa,
ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.
Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois,
minä jälleen armahdan heitä
ja palautan heidät,
itsekunkin perintöosaansa
ja itsekunkin maahansa.
Ja jos he oppivat minun kansani tiet,
niin että vannovat minun nimeeni:
'Niin totta kuin Herra elää',
niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta,
niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.
Mutta jos he eivät kuule,
niin minä tempaan pois
ja hukutan sen kansan,
sanoo Herra." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KR 1933/-38, Jer. 12:14
Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani,
minkä minä olen antanut kansalleni Israelille:
"Katso,
minä tempaan heidät pois heidän maastansa,
ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.
Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois,
minä jälleen armahdan heitä
ja palautan heidät,
itsekunkin perintöosaansa
ja itsekunkin maahansa.
Ja jos he oppivat minun kansani tiet,
niin että vannovat minun nimeeni:
'Niin totta kuin Herra elää',
niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta,
niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.
Mutta jos he eivät kuule,
niin minä tempaan pois
ja hukutan sen kansan,
sanoo Herra.">> Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani,
minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: <<
Ei nämä naapurit kyllä tässä kohtaa mitään Länsirantaa ja Gazaa tarkoita, vaan valtioita Israelin ympärillä.
- Anonyymi
Mikä demokraattinen maa on se missä osa kansasta ei voi olla virallista kansaa eikä saada samoja oikeuksia kuin juutalaiset.
- Anonyymi
Israel on apartheid valtio. Israel pommittaa ja lapsia kuolee. Lahkolaiset kuten helluntailaiset ja Patmos sekä viidesläiset tukevat harhaopeissaan. Palestiinan valtio tulee syntymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel on apartheid valtio. Israel pommittaa ja lapsia kuolee. Lahkolaiset kuten helluntailaiset ja Patmos sekä viidesläiset tukevat harhaopeissaan. Palestiinan valtio tulee syntymään.
Kerro nyt yksikin sota, missä lapsia ei valitettavasti olisi myös menehtynyt.
Israel myös lähettää varoituksen alueelle ensin, mihin se aikoo iskeä, eikä iske siviilikohteisiin. Muiden pommit taas tulevat varoittamatta vaikka nukkuvien juutalaisten siviilien niskaan. Sitä paitsi nämä kotikutoiset pommit eivät aina edes yllä sinne minne piti, vaan ne putoavatkin pommittajien omille asuinalueille.
Miksi ylipäätään Israelin kansalaisuuden omaavat pienemmät ryhmät rakentavat keskenään aseita valtaväestöä vastaan? - Anonyymi
Ei ainakaan demokratia, jossa kunnioitetaan ihmisoikeuksia. Israel on puun ja kuoren välissä. Se on syönyt palestiinalaisvaltiolle Oslon sopimuksessa allokoituja alueita, joten kahden valtion suunnitelma on kriisissä. Se on kuitenkin ainoa järkevä suunnitelma. Sillä yhden valtion suunnitelmassa palestiinalaisista tulisi Israelin enemmistö. Se tuhoisi juutalaisen valtion ideologian, joka on muutenkin rasistinen. Maahan on muuttanut äärioikeistolaisia siirtolaisia, jotka haikailevat selvästi sisällissotaa. Nuoret miehet heittelevät polttopulloja palestiinalaisten koteihin ja juhlivat, kun lapsia kuolee tulipalossa. Tällaiset voimat lukuisia syytteitä saanut Netanjahu on päästänyt valloilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel myös lähettää varoituksen alueelle ensin, mihin se aikoo iskeä, eikä iske siviilikohteisiin. Muiden pommit taas tulevat varoittamatta vaikka nukkuvien juutalaisten siviilien niskaan. Sitä paitsi nämä kotikutoiset pommit eivät aina edes yllä sinne minne piti, vaan ne putoavatkin pommittajien omille asuinalueille.
Miksi ylipäätään Israelin kansalaisuuden omaavat pienemmät ryhmät rakentavat keskenään aseita valtaväestöä vastaan?Israelin voimankäyttö on suhteetonta. Varoitukset ovat poikkeus. Ja ne kohdistuvat etupäässä taloihin, joissa asuu ulkomaalaisia. Jokaisessa Israelin ja palestiinalaisten välisessä konfliktissa on kuollut satoja aseettomia palestiinalaisia siviilejä. Kun samaan aikaan on saattanut kuolla vahingossa ehkä 2 israelilaista. Israel pommittaa siviilien asuttamaa pientä aluetta, josta ei pääse pakenemaan. Suurin piirtein sama kuin ampuisi rynnäkkökiväärillä kultakalamaljaan täynnä kaloja. Se on puhdasta teurastusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ylipäätään Israelin kansalaisuuden omaavat pienemmät ryhmät rakentavat keskenään aseita valtaväestöä vastaan?"Miksi ylipäätään Israelin kansalaisuuden omaavat pienemmät ryhmät rakentavat keskenään aseita valtaväestöä vastaan?"
Gaza on Israelin saartama alue, jossa Israelin hallinto ei ole läsnä. Käytännössä avovankila, jossa asuu siviilejä. Välillä siellä ei ole ruokaa, välillä lääkkeitä. Israel säätelee mielivaltaisesti mitä alueelle kulkee. Alueen ihmisillä ei ole mitään tulevaisuutta, koska he ovat saarroksissa.
Gazaa hallitsee Hamas-puolue, joka on riitaantunut länsirantaa hallitsevan maltillisemman Fatah-puolueen kanssa. Hamas on saanut tukea Libanonista, josta luultavasti aseitakin salakuljetetaan. Epätoivosta kapina lähtee. Gazalaiset eivät erityisemmin rakasta Hamasia, mutta Hamas on ainoa, joka tarjoaa sosiaalipalveluja alueella.
Koko ongelma sai alkunsa vuonna 1948 siitä, että alueelle siirretyt juutalaiset häätivät palestiinalaiset kodeistaan, joissa he olivat asuneet rauhassa alueen vanhan juutalaisväestön naapureina. Israelin arabeilla ei ollut vuoteen 1968 saakka edes kansalaisoikeuksia. He elivat sotilashallinnon poikkeuslakien alla. Tasavertaisia kansalaisia he eivät ole olleet oikein koskaan. Korkeintaan siedettyjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi ylipäätään Israelin kansalaisuuden omaavat pienemmät ryhmät rakentavat keskenään aseita valtaväestöä vastaan?"
Gaza on Israelin saartama alue, jossa Israelin hallinto ei ole läsnä. Käytännössä avovankila, jossa asuu siviilejä. Välillä siellä ei ole ruokaa, välillä lääkkeitä. Israel säätelee mielivaltaisesti mitä alueelle kulkee. Alueen ihmisillä ei ole mitään tulevaisuutta, koska he ovat saarroksissa.
Gazaa hallitsee Hamas-puolue, joka on riitaantunut länsirantaa hallitsevan maltillisemman Fatah-puolueen kanssa. Hamas on saanut tukea Libanonista, josta luultavasti aseitakin salakuljetetaan. Epätoivosta kapina lähtee. Gazalaiset eivät erityisemmin rakasta Hamasia, mutta Hamas on ainoa, joka tarjoaa sosiaalipalveluja alueella.
Koko ongelma sai alkunsa vuonna 1948 siitä, että alueelle siirretyt juutalaiset häätivät palestiinalaiset kodeistaan, joissa he olivat asuneet rauhassa alueen vanhan juutalaisväestön naapureina. Israelin arabeilla ei ollut vuoteen 1968 saakka edes kansalaisoikeuksia. He elivat sotilashallinnon poikkeuslakien alla. Tasavertaisia kansalaisia he eivät ole olleet oikein koskaan. Korkeintaan siedettyjä.Kyllä se silti kuuluu Israelin valtioon, vaikka kuinka olisi eristetty saareke. Eli omat kansalaiset kapinoivat muita saman maan kansalaisia vastaan. Kansa nouse kansaa vastaan, veli veljeä vastaan.
Ja tuosta Hamasistahan on poliitikotkin sanoneet ym, että se juuri siellä kaikkea saa aikaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelin voimankäyttö on suhteetonta. Varoitukset ovat poikkeus. Ja ne kohdistuvat etupäässä taloihin, joissa asuu ulkomaalaisia. Jokaisessa Israelin ja palestiinalaisten välisessä konfliktissa on kuollut satoja aseettomia palestiinalaisia siviilejä. Kun samaan aikaan on saattanut kuolla vahingossa ehkä 2 israelilaista. Israel pommittaa siviilien asuttamaa pientä aluetta, josta ei pääse pakenemaan. Suurin piirtein sama kuin ampuisi rynnäkkökiväärillä kultakalamaljaan täynnä kaloja. Se on puhdasta teurastusta.
Pitäisikö Israelin katsoa maahansa ammuttuja raketteja, kuin märehtivät lehmät laitumella. Sieltä sitä taas muutama tulee kohti. Sitä saa mitä tilaa. Nyt Israel voisi tuhota Gazan hamasin ja riisua heidät aseista ja taata rauhan vain aseettoman Gazan kanssa. Saman voisi ulottaa myös länsirannalle. Hurskastelun uhreista voisi unohtaa, koska kirjoituksenne osoittaa, että haluaisitte juutalaisten kuolevan.
- Anonyymi
Kandee kysyä tätä Herralta, ei Suomi24:ssä.
- Anonyymi
"Mikä demokraattinen maa on se .."
PLO'n ja Hamas'in rauhan ehdot, joihin on BDS, vasemmistolaisten ja kansallissosialistien ehdoton sitoumus:
"No peace with Israel",
Haluatko naapureiksi porukan joka on vannonut tappavansa sinut? Tai, toisin, Suomen hallitus hyväksyy ehdoitta porukan joka on vannonut Jihad'in Suomen muuttamiseksi islaḿistiseksi, kuten Irak, Iran, Syyria etc. ovat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Palestiinan valtio tulee syntymään."
Olet myöhässä ja jottain jääny huomaamatta, Jasser Arafat julisti 15.11.1988 palestiinansa tähän ja sen ovat 139 YK'n jäsenvaltioista tunnustaneet, Suomi ei onneksi vielä ole:
https://i.pinimg.com/originals/84/e2/0c/84e20c3b4bbcd865ded56334228a5318.jpg
Tästä eivät laittomat arabisiirtolaiset neuvottele eivätkä luovu. On ollu Osloa ja Tiekarttaa, jossa USA painosti Israelia luovuttamaan Yehuda'n sekä Shomron'in alueistaan laittomille arabisiirtolaisille periaatteella "maata rauhaa vastaan". Vaikka Israel luovutti maataan laittomille arabisiirtolaisille Israel ei rauhaa saanut, päin vastoin. Laittomat arabisiirtolaiset aloittivat laajat terrori iskut, mellakat ja intifadat, koska luulivat Israel'in heikentyneen heidän terrorinsa vuoksi ja sen takia oli luovuttanut maata heille. Tämä pakotti Israel'in rakentamaan turvakseen aidan ja se vähensi laittomien arabisiirtolaisten terrorin 17%. Ratkaisu oli siis oikea. Israel'in piti lopettaa kasvihuoneviljelyn Gaza'sa ja jättää kaikki Hamas'ille. Hamas tuhosi kasvihuoneet, ryösti kaikki kaapelit, tietokoneet jotka hoitivat tippakastelusysteemit, konttori tietokoneet ja ohjelmistot, printterit etc. oheislaitteet.
Israel ei rauhaa saanut, slogan "maata rauhaa vastaan" oli hyvin negatiivinen merkitys.
Rauhan prosessi:
PLO / PA ja Hamas edellyttää rauhanneuvotteluun:
"No peace with Israel",
Näihin rauhan ehtoihin ovat ehdottomasti sitoutuneet PLO ja Hamas sekä lisäksi BDS, koko maailman apartheidvasemmistolaiset sekä kansallissosialistit ja painostavat Israelia kaikin propagandan käytettävissä olevin keinoin "rauhaan" PA / PLO'n ja Hamasin kanssa.
Miksi siis apartheidvasemmistolaiset ja KS tukevat ja lietsovat sotaa ja verenvuodatusta Israelissa? Ilmeisesti se on jollakin tapaa laittomien arabisiirtolaisten etu, kun heidän isät, äidit ja lapset jäävät järjettömän Israel vastaisen sodan jalkoihin. Ainakin siinä on ainesta apartheidvasemmiston antisemiittiseen Israel vastaiseen propagandamyllyyn.
- Anonyymi
Israelin oman maan sisällä olevat hyökkäävät, eikö muka ole oikeutta puolustautua?
Sitä paitsi, johan maan nimikin sanoo totuuden, kenen valtio se on. Raamatun Mooseksen kirjan patriarkka Jaakob sai Jumalta nimen Israel.- Anonyymi
No sinä sivistymätön et tunne alueen historiaa ja jauhat puutaheinää.
- Anonyymi
Tjaa, minusta sinä et tunne historiaa etkä taustoja, mutta mitäs siitä veivaamaan.
Maa jaetaan ensin. Sen jälkeen se kuitenkin eri vaiheiden kautta päätyy Jumalan omaisuuskansalle kokonaisuudessaan, kertoo raamattu. Halusivat muut ihmiset sitä tai eivät. - Anonyymi
Israel on terroristijärjestö
- Anonyymi
Aiotko lähteä Euroopan hourupäiden mukaan puolustamaan palestiinaa viimeiseen Eurooppalaiseen asti. Mikä sinua ajaa puolustamaan palestiinalaisten epärealistisia houreita.?Eikö heidä pitäisi alkaa keskustella sivistyneesti ja positiivisesti asioistaan naapureidensa kanssa. Tarvitaan osia Syyriasta, Jordaniasta ja Israelista, että he saisivat elinkelpoisen maan itselleen. Valitettavasti palestiinan valtio naapuria, on kauhistus Jordanialle. Siksi kaikki haluavat koko Israelin alueen itselleen , ilman juutalaisia. Minne panisitte juutalaiset? Tappaisitteko Israelin lähes 8 miljoonaa juutalaista? Vai haluaisitteko heidät Suomeen. He ovat lahjakasta kansaa, joten se olisi hyvä idea.
En arvosta niitä, jotka kiusaavat itseään pienempiä huvin vuoksi.
- Anonyymi
Sittenkö löytyy sinultakin arvostusta, jos on tarkoitustakin mukana kiusaamisessa ja itseä isompaa kiusataan...?
Ja miten niin "pienempiä"? Juutalaiset ovat aikamoisia hyttysiä fyysiseltä kooltaan arabeihin verrattuna. Ja maailman silmissä juutalaiset ovat aina niitä syyllisiä, vaikka mitä tapahtuisi ja vaikka juuri heitä on aina vainottu ja ajettu kaikista maista ulos. Ja nytkin halutaan nimenomaan heidät pois tieltä. Anonyymi kirjoitti:
Sittenkö löytyy sinultakin arvostusta, jos on tarkoitustakin mukana kiusaamisessa ja itseä isompaa kiusataan...?
Ja miten niin "pienempiä"? Juutalaiset ovat aikamoisia hyttysiä fyysiseltä kooltaan arabeihin verrattuna. Ja maailman silmissä juutalaiset ovat aina niitä syyllisiä, vaikka mitä tapahtuisi ja vaikka juuri heitä on aina vainottu ja ajettu kaikista maista ulos. Ja nytkin halutaan nimenomaan heidät pois tieltä.En aivan ymmärtänyt ajatuksenkulkuasi. Mitä tarkoitusta tarkoitat? Onhan selvää, että jos alkaa kiusaa isompia niin yleensä saa unohtumattoman opetuksen. Yleensä siksi, että usein koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee koirista välittämättä.
Viattomien ihmisten massiivinen pommittaminen Palestiinassa on osoitus Israelin pelkuruudesta. Rohkeutta olisi ollut istua aikoja sitten neuvottelupöytään ja saada kestäviä sopimuksia aikaiseksi. Rohkeutta olisi myös jos Israel uskaltaisi kiusata isompia ja huomattavasti voimakkaampia valtioita. Se voisi aloittaa vaikkapa pitkäaikaisista vihollisista Turkista ja Iranista, tai kokeilla onnea Venäjän joukkoja vastaan Syyriassa. Netanjahun viimeaikaiset lausunnot antavat myös selviä vihjeitä siitä, että kaverilla ei ole aivan kaikki muumit laaksossa.
>>> ...ja maailman silmissä juutalaiset ovat aina niitä syyllisiä...
Älä jaksa uhriutua ja kerätä säälipisteitä yleistämällä, se ei kiinosta ketään. Nyt ei puhuta historian tapahtumista, vaan nykypäivästä.- Anonyymi
Henki kirjoitti:
En aivan ymmärtänyt ajatuksenkulkuasi. Mitä tarkoitusta tarkoitat? Onhan selvää, että jos alkaa kiusaa isompia niin yleensä saa unohtumattoman opetuksen. Yleensä siksi, että usein koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee koirista välittämättä.
Viattomien ihmisten massiivinen pommittaminen Palestiinassa on osoitus Israelin pelkuruudesta. Rohkeutta olisi ollut istua aikoja sitten neuvottelupöytään ja saada kestäviä sopimuksia aikaiseksi. Rohkeutta olisi myös jos Israel uskaltaisi kiusata isompia ja huomattavasti voimakkaampia valtioita. Se voisi aloittaa vaikkapa pitkäaikaisista vihollisista Turkista ja Iranista, tai kokeilla onnea Venäjän joukkoja vastaan Syyriassa. Netanjahun viimeaikaiset lausunnot antavat myös selviä vihjeitä siitä, että kaverilla ei ole aivan kaikki muumit laaksossa.
Älä jaksa uhriutua ja kerätä säälipisteitä yleistämällä, se ei kiinosta ketään. Nyt ei puhuta historian tapahtumista, vaan nykypäivästä.Sinulle voi sanoa samat sanat kuin Jeesus sanoi Pietarille: sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle voi sanoa samat sanat kuin Jeesus sanoi Pietarille: sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten.
Jeesuksen sanat Pietarille eivät liity tähän keskusteluun mitenkään, ei edes kaukaisesti.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Jeesuksen sanat Pietarille eivät liity tähän keskusteluun mitenkään, ei edes kaukaisesti.
Ei niin asiayhteyden puolesta. Mutta idea Jeesuksen sanoissa liittyy, koska se, mitä Israelissa tapahtuu, riippuu myös hengellisistä asioista.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
En aivan ymmärtänyt ajatuksenkulkuasi. Mitä tarkoitusta tarkoitat? Onhan selvää, että jos alkaa kiusaa isompia niin yleensä saa unohtumattoman opetuksen. Yleensä siksi, että usein koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee koirista välittämättä.
Älä jaksa uhriutua ja kerätä säälipisteitä yleistämällä, se ei kiinosta ketään. Nyt ei puhuta historian tapahtumista, vaan nykypäivästä.Snun mielestäsikö rauhaa vastustava osapuoli on Israel...?
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin asiayhteyden puolesta. Mutta idea Jeesuksen sanoissa liittyy, koska se, mitä Israelissa tapahtuu, riippuu myös hengellisistä asioista.
Se, mitä Israelissa tapahtuu, riippuu vain ja ainoastaan ihmisten, tarkemmin politikoiden valinnoista.
Anonyymi kirjoitti:
Snun mielestäsikö rauhaa vastustava osapuoli on Israel...?
En voi ymmärtää, miksi Israel ei ole pitkän historiansa aikana saanut Nobelin rauhanpalkintoa. Antisemitismiä?
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Se, mitä Israelissa tapahtuu, riippuu vain ja ainoastaan ihmisten, tarkemmin politikoiden valinnoista.
Politiikassa vaikuttaa islam ja islamissa vaikuttaa vihollinen.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
En voi ymmärtää, miksi Israel ei ole pitkän historiansa aikana saanut Nobelin rauhanpalkintoa. Antisemitismiä?
>> En voi ymmärtää, miksi Israel ei ole pitkän historiansa aikana saanut Nobelin rauhanpalkintoa. <<
Varsinkin Israelin länsirantalaisia ja gazalaisia elämäntapoja seuratessa se onkin tosi merkillistä...
Mutta jaksetaan vielä odottaa. Sillä vielä on tulematta se päivä, kun Israel saa Kristuksen rauhanvaltakunnan omalle alueellensa, Nobelin rauhanpalkintojen sijaan. Anonyymi kirjoitti:
>> En voi ymmärtää, miksi Israel ei ole pitkän historiansa aikana saanut Nobelin rauhanpalkintoa. <<
Varsinkin Israelin länsirantalaisia ja gazalaisia elämäntapoja seuratessa se onkin tosi merkillistä...
Mutta jaksetaan vielä odottaa. Sillä vielä on tulematta se päivä, kun Israel saa Kristuksen rauhanvaltakunnan omalle alueellensa, Nobelin rauhanpalkintojen sijaan.Olen lukenut syvästi antikristillisestä kirjallisuudesta, että meidän Auringosta olisi monien ja monien vuosien päästä tulossa punainen jättiläinen, joka nielaisee Maan polttaviin sisuksiinsa tuhoten samalla kaiken elämän, tietoisuuden ja ihmisten Jumalat. Onneksi ihmiskunta sellaisena, kuin me sen tänä päivänä tunnemme, ei tule tapahtumaa todistamaan.
- Anonyymi
>> valheellinen Israelin vastainen uutisointi <<
Katsoin joskus erästä vanhaa dokumenttia Israelin ja palestiinan konflikteista. Dokkari oli ladattu You Tubeen jo vuosikausia sitten. Pian sen jälkeen näin uuden dokkarin, johon oli sisällytetty tästä vanhasta näkemästäni materiaalista paloja ja jotka esiteltiin tässä uudessa dokkarissa ikään kuin ne tapahtumat olisivat juuri äskettäin tapahtuneet Israelissa.
Onneksi nykyään on videoitten laatu jo parantunut siinä määrin, että kuvan laadusta voi jo paljastua, jos tehdään jotain tällaisia valheellisia dokumentteja, joihon yhdistellään ikivanhoja tapahtumia uusien tapahtumien kanssa.
Selvisi siis ainakin minulle, että valheellisuutta todellakin harrastetaan. - Anonyymi
Israel apartheid-valtio, jota pitää rangaista isolla kädellä.
- Anonyymi
Joka kiroaa Israelia, sitä Minä kiroan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka kiroaa Israelia, sitä Minä kiroan
Tuskin Jumalakaan sentään tyhmyydestä sakottaa.
- Anonyymi
Israelia tukevat protestanttiset harhaoppilahkot. Niiden jäseniä yhdistää alhainen koulutustaso. Mustalaislahkoja...Palestiina itsenäistyy.
- Anonyymi
Yksi kiroaja lisää, t. Maisteri
- Anonyymi
Israelissa asuvat juutalaiset sanoivat jossakin ohjelmassa, että jos arabit laskevat aseensa, tulee rauha. Mutta jos juutalaiset laskevat aseensa, juutalaiset kuolevat.
- Anonyymi
>> Israelissa asuvat juutalaiset sanoivat... <<
Tämä lausahdus taitaa itse asiassa olla itsensä pääministeri Benjamin Netanyahun suusta alunperin:
“If the Arabs put down their weapons today, there would be no more violence. If the Jews put down their weapons today, there would be no more Israel'”
― Benjamin Netanyahu
https://www.goodreads.com/quotes/513129-if-the-arabs-put-down-their-weapons-today-there-would - Anonyymi
Jokainen tekee Israelin kohdalta ne päätökset jotka mielestään on oikeat. Jokainen oman Herransa edessä joko kaatuu tai pysyy pystyssä.
Itse uskon että tässä on kyse isommista asioita kuin mihin oma ymmärrykseni riittää. Joten se pohdintani ei johda mihinkään. Tuonne on käsittääkseni moni yrittänyt tuoda rauhaa ja sovintoa siihen kykenemättä.
Kaikkihan on kiinni heistä itsestään ja halustaan," ei kannettu vesi kaivossa kestä".
Siitä huolimatta toivotan rauhaa "Jerusalemiin".
Rauhaa heille jotka sitä eivät haluaisikaan, yksilöinä ja yhteiskuntina.
Se ei nähdäkseni ole keltään pois. - Anonyymi
Täällä huutavat vihervasukkilehtiänsä ja -mielipiteitänsä ja koulussa opetetun paskansa loppuun asti lusikoineet ja lisää pyytäneet ididiootit.
Kun teitä kuuntelen, ymmärrän, miksi natsipuolueeseen ja tuon puolueen suositun johtajan nimeä kantaneeseen nuorisojärjestöön kumpaankin kuului aikoinaan yli 8 miljoonaa jäsentä.
Ei sota yhtä miestä kaipaa vaan miljoonia saman asian huutajia. Mitä jos valoksi luulemanne asia onkin pimeyttä? Kuinka suuri onkaan pimeys?- Anonyymi
Perusteluja siitä pimeydestä, kiitos, jos sillä Isrealia tarkoitit. Kuulosti meinaan sen verran new age-henkiseltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusteluja siitä pimeydestä, kiitos, jos sillä Isrealia tarkoitit. Kuulosti meinaan sen verran new age-henkiseltä.
Ok, teillä ei kaikilla ookaan hum kand.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, teillä ei kaikilla ookaan hum kand.
Ai jaa, no anteeksi tyhmyyteni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, no anteeksi tyhmyyteni.
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.
Mutta ne hukkuvat, jotka valhetellen puhuvat kaikkinaista pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ne hukkuvat, jotka valhetellen puhuvat kaikkinaista pahaa.
Amen
- Anonyymi
Kertokaapa tapaus, milloin Israel on muuten vaan alkanut pommittaa yhtään ketään, ilman mitään syytä.
- Anonyymi
>>Kertokaapa tapaus, milloin Israel on muuten vaan alkanut pommittaa yhtään ketään, ilman mitään syytä. <<
No jopa olette hyvin osanneet vastata ja antaa esimerkkejä Israelin tekemistä perusteettomista pommi-iskuista. Ei ainuttakaan vastausta.
- Anonyymi
Uutisointi on todella Israel vastaista täällä Suomessakin. Ilmeisesti olemme liian sinisilmäisiä, koska uskomme sitä, joka huutaa kovimmin ja valehtelee enimmin. Islam on omaksunut Hitlerin "suuri valhe" strategian, väittäessään valheellisesti kaikista mahdollisista asioista Israelia vastaan. Heitä tukee ihmisten laiskuus, ottaa selko tosiasioista. Eurooppa rohkaisee palestiinalaisia, syytämällä ansiotonta rahaamme, näille eläteillemme, jotka eivät pysty sivistyneeseen ja rakentavaan keskusteluun, edes toistensa kanssa. He tahtovat epärealisesti koko Israelin maan, ilman juutalaisia. jotka he haluavat tappaa, puheittensa mukaan.
- Anonyymi
Asia on monitahoinen ja kestänyt pitkään.
Lisäksi asian käsittely muutamassa viestissä on lähes mahdotonta, tässä on kuitenkin hyvä yritys
Linkkaan ensimmäisen viestin ja ajan ne läpi googlen kääntäjän kautta.
https://twitter.com/djrothkopf/status/1394277342445510656?s=20
Seuraavassa on joitain ajatuksia, joita pidän mielessäni samanaikaisesti mielessäni, kun yritetään torjua "neljä jalkaa hyvällä, kaksi jalkaa huonolla" ylen yksinkertaistamista, jotka hallitsevat kommenttia Israelin ja Palestiinan konfliktista ...
1. Israel on voimakas valtio, joka on järjestelmällisesti jättänyt palestiinalaisilta heidän perustavanlaatuisimmat ihmisoikeutensa, takavarikoineet maansa ja asettaneet uudet lait ja politiikat, jotka ovat välittömän syyn nykyiselle konfliktille.
2. Hamas on Iranin tukema terroristiryhmä.
3. Israelin poliittiset johtajat tiesivät, että jos he jatkaisivat maan takavarikointiaan pyrkiessään harhauttamaan äärioikeistolaisia ryhmiä, ne laukaisivat palestiinalaisten vastahyökkäyksen ja kutsuivat sen yrittäessään vahvistaa pääministeri Bibi Netanyahun poliittista asemaa.
4. Palestiinan johto on jakautunut, pääosin epäpätevä, joissakin tapauksissa korruptoitunut.
5. Suurin osa Israelin ja Palestiinan väestöstä on parempia kuin hallituksensa tällä hetkellä.
6. Ei ole perusteltua syyttömien mielivaltaiselle tappamiselle, haavoittumiselle tai terrorisoinnille kummallakin puolella nykyisessä konfliktissa.
7. Tuhansien rakettien laukaiseminen Israeliin on väärin ja Israelilla on oikeus puolustautua tällaisilta hyökkäyksiltä.
8. Israelin pommitukset asuintorneista, pakolaisleireiltä ja muilta alueilta, joilla siviiliuhrien todennäköisyys on suuri ja joita sotilaalliset kohteet, joihin myös voi osua, eivät oikeuta, ei ole asianmukaista eikä kansainvälisen oikeuden, laillisen ... ...taktiikka.
9. Israelin ylivoima - ajatus, että palestiinalaiselämän arvo on vähemmän kuin israelilaisen elämä - on vastenmielinen ja väärä. Se ei myöskään ole toiminut taktiikana tai vuosien varrella strategiana rauhan lisäämiseksi Israelin tai Palestiinan sisällä.
10. Israel on apartheidivaltio. Apartheidivaltiot eivät ole demokratioita.
11. Palestiinan johtajat, erityisesti Yasser Arafat, tuhlaivat todellisia mahdollisuuksia saavuttaa kestävä kahden valtion ratkaisu ongelmaan.
12. Nykyiseen kriisiin on vain kaksi pysyvää, oikeudenmukaista ratkaisua. Yksi on yksi demokraattinen valtio, jossa palestiinalaisilla on yhtäläiset oikeudet israelilaisten kanssa ja joka demografisen kehityksen perusteella olisi viime kädessä palestiinalaisten enemmistön johtama valtio.
13. Toinen on kahden valtion ratkaisu, jossa molemmat osapuolet kunnioittavat toistensa oikeutta olemassaoloon, ovat sitoutuneet vastavuoroisesti kunnioittamaan toistensa rajoja ja kansoja ja ovat olemassa demokratioina rinnakkain.
14. Netanyahun hallinnon toimet ja Israelin oikeus liittyä yhä enemmän yhteen Yhdysvaltain poliittiseen puolueeseen - GOP: iin - ovat olleet syvästi vahingollisia Yhdysvaltojen ja Israelin suhteille.
15. Trumpin hallinnon yksipuolinen, provosoiva, Israelia suosiva politiikka on heikentänyt israelilaisten ja palestiinalaisten välistä etenemistä ja vahingoittanut Yhdysvaltojen etuja alueella.
16. Abrahamin sopimukset ovat olleet myönteinen tekijä alueellisen rauhan edistämisessä.
17. Israelin oikeistolaisten nousu viime vuosikymmeninä on radikalisoinut valtiota ja johtanut laajaan politiikkaan, joka ei ole edistänyt Israelin hyvinvointia, mukaan lukien uudet siirtokunnat, maan takavarikointi, kansalaisuuslainsäädäntö ja anti- - Palestiinan rasismi.
18. Netanyahu, joka on Trumpin tapaan korruptoitunut, narsistinen, etnonatsionalistinen demagogi, tekee kaikkensa selviytyäkseen poliittisesti, vaikka se vahingoittaisikin Israelia. Jos hänet kuitenkin vaihdettaisiin, tilanne ei todennäköisesti parane dramaattisesti.
19. Tällä hetkellä ei ole merkkejä johtajuudesta, jonka palestiinalaiset ansaitsevat.
20. Molempien osapuolten aikaisemmat väitteet kyseisellä maalla ovat pitkäaikaisia ja monimutkaisia. Esitykset heistä palvelevat tyypillisesti toista tai toista puolta. Heidän joukossa ei ole vastauksia.
Voisin jatkaa. Jos tämä olisi yksinkertainen tilanne, se olisi ratkaistu kauan sitten. Se ei ole johtunut siitä, että on olemassa merkittäviä vakiintuneita ryhmiä, jotka ovat kiinnostuneita ylläpitämään nykytilaa.
Israelilla on vakiintuneena valtiona ja ylivoimaisesti molempien toimijoiden voimakkaampana maana, joka on järjestelmällisesti omaksunut epäoikeudenmukaisen ja epäinhimillisen politiikan palestiinalaisten suhteen tässä vaiheessa, leijonan vastuun nykyisestä konfliktista.
Yhdysvaltojen kiinnostus asiaan on muuttunut vuosien varrella. Kylmän sodan päättyessä, riippuvuus öljystä ja Lähi-itä on laskenut, niin kutsutun "terrorismin vastainen sota" päättyy, eikä strategisia etujamme ole kiistetty Lähi-idässä.
jatkuu...- Anonyymi
Yhdysvaltojen ensisijaisen edun tulisi olla rauha ja niiden arvojen edistäminen, joita pyrimme edistämään - demokratia, ihmisoikeuksien kunnioittaminen - ja se edellyttää, että kannatamme aktiivisesti status quon muutosta. Tämä tarkoittaa tasapainoisempaa politiikkaa ja refleksiivisten israelilaisten kannanottojen lopettamista.
Meidän olisi edistettävä kahden valtion ratkaisua, kuten Bidenin hallitus on luvannut tehdä. Sen puuttuessa meidän tulisi käyttää vipumme ihmisoikeuksien kunnioittamisen edistämiseen. Tähän sisältyy kaiken Yhdysvaltojen tuen ehdollistaminen näiden oikeuksien kunnioittamiseksi.
Tämä voi hajottaa mielessäsi muita tapoja (vaikka olenkin tutkinut tätä tilannetta kolmen vuosikymmenen ajan, mielestäni voi olla vaikea kumota edellä oleva). Mutta tässä on yksi asia, josta meidän pitäisi pystyä sopimaan: monimutkaisissa tilanteissa yksinkertaistetuista analyyseistä ei ole juurikaan apua.
Se sanoi, että oikea on oikea ja väärä on väärä. Voimakkaat väärinkäytökset heikoista, apartheidin käyttöönotto, ihmisoikeuksien loukkaaminen, rasismi, korruptio ja terrorin käyttäminen työkaluna ovat kaikki väärin, ja meidän pitäisi vastustaa niitä voimakkaasti tekijöistä riippumatta. - Anonyymi
"Asia on monitahoinen ja kestänyt pitkään."
Siinäpä sitten tulikin pitkästi antisemiittistä propagandaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdysvaltojen ensisijaisen edun tulisi olla rauha ja niiden arvojen edistäminen, joita pyrimme edistämään - demokratia, ihmisoikeuksien kunnioittaminen - ja se edellyttää, että kannatamme aktiivisesti status quon muutosta. Tämä tarkoittaa tasapainoisempaa politiikkaa ja refleksiivisten israelilaisten kannanottojen lopettamista.
Meidän olisi edistettävä kahden valtion ratkaisua, kuten Bidenin hallitus on luvannut tehdä. Sen puuttuessa meidän tulisi käyttää vipumme ihmisoikeuksien kunnioittamisen edistämiseen. Tähän sisältyy kaiken Yhdysvaltojen tuen ehdollistaminen näiden oikeuksien kunnioittamiseksi.
Tämä voi hajottaa mielessäsi muita tapoja (vaikka olenkin tutkinut tätä tilannetta kolmen vuosikymmenen ajan, mielestäni voi olla vaikea kumota edellä oleva). Mutta tässä on yksi asia, josta meidän pitäisi pystyä sopimaan: monimutkaisissa tilanteissa yksinkertaistetuista analyyseistä ei ole juurikaan apua.
Se sanoi, että oikea on oikea ja väärä on väärä. Voimakkaat väärinkäytökset heikoista, apartheidin käyttöönotto, ihmisoikeuksien loukkaaminen, rasismi, korruptio ja terrorin käyttäminen työkaluna ovat kaikki väärin, ja meidän pitäisi vastustaa niitä voimakkaasti tekijöistä riippumatta."Asia on monitahoinen ja kestänyt pitkään".
jatko:
.. ja lisää antisemiittistä propagandaa
- Anonyymi
Tässä on minun mielestäni aika perusteellista selvitystä siitä, mitä Palestiina tarkoittaa:
http://www.kotipetripaavola.com/palestiinamyyttijapetos.html - Anonyymi
Israel on apartheid natsi valtio. Rooman imperiumi poisti juutalaiset Palestiinasta ja syystä. Nyt juutalaiset tunkeutuvat palestiinalaisten maahan holohoaxin varjolla. Lahkolaiset harhaoppi protestantit tukevat juutalaisia. Itse eivät kuulu edes kirkkoon, joka on katolinen.
- Anonyymi
Kuulostaa filistealaisilta röyhkeiltä valheilta, joilla ovat auvopesseet vuosikausia pentujaan vihaamaan juutalaisia islamin vaikuttaessa.
- Anonyymi
Kerrohan Palestiinasta vaikka sen sijainti, synty, hallitsijat ym.
- Anonyymi
Palestiina oli Rooman provinssi. Keisari Titus poisti juutalaiset ja tuhosi Jerusalemin. Harhaoppilahkot, amerikkalahkot sekoilevat faktoista.
- Anonyymi
Lue linkki ylempää. Tiedät sitten.
- Anonyymi
Suomalaiset mediat ovat valehdelleet, salailleet ja manipuloineet suomalaisia aivan 1960-1970-luvun alun (Ylen) Repo-radiosta asti. Olin Israelissa, näin ja koin tapahtumia, joista ei Suomessa kerrottu mitään. Palestiinalaisten rikokset salattiin, mutta Israelin vastaiskut kerrottiin kuin "hyökkäyksinä".
Minä en ole "koskaan" ottanut suomalaisia medioita todesta. Joskus saanut ääneen nauraa näiden medioiden tosi pahoille mokille. Tässä joku vuosi sitten Yle näytti uutiskuvaa "Israelin tuhoamasta palestiinalaiskodista". Vahinko vaan, että kuvassa näkyi lattialla laastin seassa juutalainen menorah-kynttilänjalka ja muuta juutalaistuotetta. Kyseessä siis valheuutinen: kuva oli todellisuudessa palejen tuhoamasta israelilaiskodista.
Tää siit seuraa kun ei ole atte-toimittajat sivistäneet itseään koulujen uskontotunneilla, tutustumalla eri uskontoihin. Joisin kaiket illat israelilaista punaviiniä jos sitä saisi Alkosta. Se on todellista Israelin siunaamista.
- Anonyymi
Sieltäpä sitä löytyy systembolagetista Galilean vuorilta peräisin olevaa.
- Anonyymi
Itse en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi ääriuskovaiset puolustavat Israelia ja juutalaisia? Eivätkö he ole lukeneet raamattua josta käy hyvin ilmi se, että juuri juutalaiset murhauttivat jeesuksen?
- Anonyymi
>> Eivätkö he ole lukeneet raamattua josta käy hyvin ilmi se, että juuri juutalaiset murhauttivat jeesuksen? <<
Emme ole voineet lukea raamatusta sellaista, kun ei sellaista sanota raamatussa, vaan tämä on kaikkien uskosta osattomien ja raamatun sanasta tietämättömien väännös asiasta.
Raamattu kertoo, että kaikki pakanat, roomalaiset ja uskonnolliset juutalaiset ym. yhdessä toteuttivat sen Jumalan edeltäkäsin laatiman suunnitelman, jonka Jumala itse Jeesuksen kautta halusi ja salli tapahtuvaksi eli ristinkuoleman syntien sovitukseksi.
- Anonyymi
Tapahtuipa mitä tahansa Israel on ja pysyy, koska yksin Jumala on sen luvannut Israelille. Ehkä he joutuvat pakenemaan lyhyeksi ajaksi erämaahan, antikristuksen riehuessa 3,5 vuotta. Jumala toi juutalaiset 2000 vuoden jälkeen luvattuun maahan. Itse saatana, on käynnistänyt monta sotaa heitä vastaan, mutta hävinnyt kaikki yrityksensä. Aikojen lopulla, tulee Taivaan Isä alas, uuden Jerusalemin kanssa, elämään meidän Jumalanamme, tulella puhdistettuun ja uudeksi tehtyyn maailmaan. Me, joitten nimi on elämänkirjassa ja jotka otimme Jeesuksen evankeliumin vastaan, saamme elää taas paratiisissa Jumalan lapsina.
- Anonyymi
Israel itse loukkasi uskovien muslimien tunteita ja tulee maksamaan sikailustaan kovan hinnan.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007983329.html- Anonyymi
Israel on demokratia joka määrää omassa maassaan eikä joku Hamas
Myös Egypti naapurimaana vastustaa Gazan terroria ja raja pysyy kiinni
Gazan hamasterroristien vihollinen terroristijärjestö Hizbollah tuhosi kehittyneen Libanonin rauniotaloudeksi
Beirut oli 70- luvulla Lähi-Idän helmi
Taistelu jatkuu. Älä päästä tänne juutalaisvastaisia. Suomi takaisin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel on demokratia joka määrää omassa maassaan eikä joku Hamas
Myös Egypti naapurimaana vastustaa Gazan terroria ja raja pysyy kiinni
Gazan hamasterroristien vihollinen terroristijärjestö Hizbollah tuhosi kehittyneen Libanonin rauniotaloudeksi
Beirut oli 70- luvulla Lähi-Idän helmi
Taistelu jatkuu. Älä päästä tänne juutalaisvastaisia. Suomi takaisinIsrael on demokratia... Nauroin, olet varsinainen stand-up koomikko. Lue historiaa, niin tarve esiintyä pellenä lakkaa itsestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel on demokratia... Nauroin, olet varsinainen stand-up koomikko. Lue historiaa, niin tarve esiintyä pellenä lakkaa itsestään.
Israel on lähi-idän ainoa demokratia.
Olet valehtelija. Kuten kaltaisesi.
Taivaan valtakuntaa eivät peri valehtelijat.
- Anonyymi
Perussuomalaiset korostavat Israelin oikeutta puolustaa itseään. Israel on Lähi-Idän ainoa demokratia. Yhteiskunnallisesti ja tieteellisesti kehittynyt valtio. Tampereella suomalaiset taistelevat juutalaisvastaisia poliittisia vierasuskovaisia vastaan. Kansanvaihtajien punavihreä maailmankylä (esim. näillä palstoilla esiintyvä Vapaa-ajattelijoiden liitto) vaikenee https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/dmitry-trubnikov/poliisi-ei-suojellut-uhria-kun-ulkomaalaiset-kavivat-kasiksi-palestinamielinen-mielenilmaus/
- Anonyymi
Täällä on kyllä niin lukutaidotonta porukkaa, että ihan ihmettelen, miksi tällä ylipäänsä vaivaudun edes kommentoimaan ja jo varmaan miljoonannen kerran kirjoittamaan, että raamatunkin mukaan Israel joutuu kyllä vastuuseen synneistään, ennen kuin Jumala sitä armahtaa. Mutta armahduksen se joka tapauksessa lopulta saa ja kaikki sen viholliset surmansa.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Kristityt eivät saisi olla liian kiinnostuneita politiikasta. Jeesushan sanoi että ”te ette saa olla osa maailmasta”. Jos kristitty osallistuu maailman valtataisteluihin ja muuhun poliittiseen, silloinhan hän laittaa turvansa syntisiin ihmisiin eikä rauhan ruhtinas Jeesukseen, joka tulee vapauttamaan ihmiskunnan aikanaan poliittisesta turmeluksesta.
Jeesuksesta myös haluttiin ja toivottiin voittoisaa johtajaa Rooman sortovaltaa vastaan, mutta hän pakeni tilannetta osoittaen näin mallin teillekkin kristityille täällä, jotka niin hanakasti seuraatte mitä esimerkiksi Lähi-idässä ja sen jatkuvissa konflikteissa tapahtuu.
Kristityn fokus on puolueettomuus ja luottamus siihen, että Jumala Kristuksen avulla johdattaa kuohuvan ihmiskunnan kohti rauhan aikakautta. Ette voi olla kahden isännän orjia.- Anonyymi
Jos ei tiedä yhtään mitään politiikasta - vaikka politiikkaa on raamatussa pilvin pimein! - päätyy Jeesuksen sijasta antikristuksen syliin, pahimmassa tapauksessa. Sillä antikristus on se, joka saa valerauhan aikaiseksi lähi-idässä.
- Anonyymi
Tai päätyy uskomaan sellaisia valheita, että Kristus hakisi omansa pois jo ennen antikristuksen aikaa.
- Anonyymi
Israelin ministeri kertoo alla olevalla videolla totuuden mm. siitä, ettei Palestiina-nimistä valtiota ole koskaan ollut olemassakaan.
Vastustavan osapuolen kiihko osoittaa sen, että totuus kirpaisee nimenomaan niitä, jotka ovat väärässä.
🇮🇱 Israeli minister: The Bible says West Bank is ours - UpFront:
https://www.youtube.com/watch?v=Png17wB_omA - Anonyymi
Näin katugallupin Israelista, jossa eräs koraanin tunteva muslimi väitti, että koraanissakin lukee sama asia kuin a, että Jumala antoi maan juutalaisille.
- Anonyymi
Totta.
Koraanissa ilmoitetaan selvästi, että Jumala on antanut pyhän maan juutalaisille-
Suura 10
" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
Koraanissa ilmoitetaan selvästi, että Jumala on antanut pyhän maan juutalaisille-
Suura 10
"Suura 10
20. Entä kun Mooses sanoi kansalleen: »Kansani! Muistakaa Jumalan suosiota kohtaanne; kuinka Hän lähetti keskuuteenne profeettoja ja asetti teille kuninkaita ja antoi teille sen, (mitä) Hän ei antanut kenellekään (muulle) luoduistaan.
21. Kansani, kulkekaa sisälle Jumalan luvattuun pyhään maahan. Älkää kääntykö pakoon, muutoin varmaan joudutte perikatoon.
"LUVATTUUN PYHÄÄN MAAHAN."!!! Anonyymi kirjoitti:
Suura 10
20. Entä kun Mooses sanoi kansalleen: »Kansani! Muistakaa Jumalan suosiota kohtaanne; kuinka Hän lähetti keskuuteenne profeettoja ja asetti teille kuninkaita ja antoi teille sen, (mitä) Hän ei antanut kenellekään (muulle) luoduistaan.
21. Kansani, kulkekaa sisälle Jumalan luvattuun pyhään maahan. Älkää kääntykö pakoon, muutoin varmaan joudutte perikatoon.
"LUVATTUUN PYHÄÄN MAAHAN."!!!Raamatussa ja Koraanissa vaikuttaa siis yksi ja sama Jumala? Tosi söpöä.
- Anonyymi
>> koraanissakin lukee sama asia kuin a, että Jumala antoi maan juutalaisille. <<
Siis raamatussa ja koraanissa lukee sama asia. - Anonyymi
Israelin politiikan arvostelua leimaa antisemitismin pelko - tutkijat: Israelia pitää voida arvostella kuin muitakin valtioita.
- Anonyymi
Kaikki muslimit eivät ole samaa mieltä terroristiveljiensä kanssa. On väärin niputtaa kaikki muslimit tai kaikki arabit Israelia ja juutalaisia vastustaviksi.
Esimerkiksi kaikki arabikristityt ovat juutalaisten puolella ja tunnustavat Israelin valtion niin kuin Jumala on asian raamatussa - ja koraanissakin - ilmoittanut. Arabikristityt myös tietävät, että lopulta tulee rauha Jeesuksen kautta, jolloin veljekset taas asuvat sovussa.
Sitä edeltää väärä rauha, jonka antikristus tuo lähi-itään, ja joka on vain väliaikainen valheellinen rauha. - Anonyymi
2Moos.23:28 Ja minä lähetän herhiläisiä sinun edelläsi karkoittamaan hivviläiset, kanaanilaiset ja heettiläiset sinun tieltäsi. 5Moos.7:20 Niin, Herra, sinun Jumalasi, lähettää heidän kimppuunsa herhiläisiä, kunnes ne, jotka ovat jäljellä ja ovat sinulta piiloituneet, ovat häviteyt. Joos.24:12 Ja minä lähetän herhiläisiä teidän edellänne, ja ne karkoittavat heidän tieltänne, ne kaksi amorilaisten kuningasta; sinä miekallasi ja jousellasi et tehnyt. Ps.44:3-4 Sinä karkoitit kädelläsi pakanat, mutta heidät sinä istutit, sinä hävitit kansat, mutta heidät sinä levitit. Sillä eivät he miekallansa vallottaneet maata, eikä heidän käsivartensa heitä autanut, vaan sinun oikea kätesi, sinun käsivartesi ja sinun kasvojesi valkeus, koska sinä olit heihin mielistynyt.
- Anonyymi
Miik.3:5-7 Näin sanoo Herra niitä profeettoja vastaan, jotka eksyttävät minun kansani, jotka huutavat: Rauha! kun heidän hampaissaan on purtavaa, mutta julistavat pyhän sodan sille, joka ei anna mitään heihän suuhunsa: Sentähden tulee teille yö, näkyjä vailla, teille tulee pimeys, ennustelua vailla. Aurinko laskee näiltä profeetoilta, ja päivä heiltä pimenee. Näkijät joutuvat häpeään, ja ennustajat punastuvat. Kaikki he peittävät partansa, sillä Jumalan vastausta ei tule.
- Anonyymi
Israel kostaa vastustajilleen väkivallallla ja fyysisellä tuholla. Jos et tätä hyväksy oikeaksi, Jumala kostaa sinulle, viimeistään viimeisellä tuomiolla, kauhealla kärsimyksellä............nämä ovat kauniisti linjassa, logiikka on sama.......en sinänsä ota kantaa muuhun kun sisältöjen samankaltaisuuteen, voihan olla mahdollista, että näin tapahtuu. Maailma on kärsimyksen ja koston paikka.........
- Anonyymi
Sefanja 2:4 -- Gassa (Gaza) on oleva hyljätty ja Askelon autio, Asdod ajetaan pois keskipäivällä, ja Ekron hävitetään. 5 Voi meren rannikon asukkaita, kreettien kansaa (Kaftorin saarelta, Kreetalta tulleet filistelaiset; palestiinalaiset). Herran sana on teitä vastaan, Kanaan, filistealaisten maa; ja minä hävitän sinut asujattomaksi. 6 Ja meren rannikko on oleva laitumina, joilla on paimenten vesikuoppia ja lammastarhoja. 7 Ja rannikko joutuu Juudan heimon jäännökselle. Siellä he laiduntavat; Askelonin huoneisiin he asettuvat makaamaan illoin. Sillä Herra, heidän Jumalansa, on pitävä heistä huolen ja kääntävä heidän kohtalonsa.
Näin raamattu kertoo tapahtumista. - Anonyymi
Tottakai säälimme ja murheemme on arabienkin puolella. Rukoilemme, että Herra heitäkin niin kuin juutalaisiakin pelastaisi.
- Anonyymi
>> Ylen valheellinen Israelin vastainen uutisointi <<
Mistä Yle ym. 'uustistyöläiset' saavat ne juttunsa? Muita uutistoimistoja seuraamalla ainakin, koska se mainitaan jutuissa välillä. Loppujen lopuksi voimmeko edes tietää, kuka on missäkin jutussa se alkuperäinen lähde? - Anonyymi
Room.9:30-33 Mitä me siis sanomme? Että pakanat, jotka eivät tavoitelleet vanhurskautta, ovat saavuttaneet vanhurskauden, mutta sen vanhurskauden, joka tulee uskosta; mutta Israel, joka tavoitteli vanhurskauden lakia, ei ole sitä lakia saavuttanut. Minkätähden? Sentähden, ettei se tapahtunut uskosta, vaan ikäänkuin teoista; sillä he loukkautuivat loukauskiveen, niinkuin kirjoitettu on: Katso, minä panen Siioniin loukauskiven ja kompastuksen kallion, ja joka häneen uskoo, se ei häpeään joudu. Jes.8:14 Ja hän on oleva pyhäkkö, hän loukauskivi ja kompastuksen kallio molemmille Israelin huonekunnille, paula ja ansa Jerusalemin asukkaille. Jes.28:16
- Anonyymi
YLE hän on juutalainen kaikki TV sarjat on joko niiden tai arabien muutama lestojen suvijuhla . Nehän lavastaa kristityt syylliseksi heidän synteihinsä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057