Jos mies käy naisten WC:ssä, niin

Anonyymi

Jos mies käy naisten WC:ssä, niin tulee sanomista. Jos naiset käy miesten WC:ssä, niin ne vaan aiheuttaa jonoa. Kapakoissa ja yleisötilaisuuksissa käy näin aina.

Kävin nyt viikonloppuna isossa marketissa ja luonto kutsui. Miesten WC oli kolme edellä jonossa(itse kolmantena) Naisten jonossa ei ketään. Hetken päästä sinne meni joku nainen ja kohta ulos. Ajattelin että kun ei ketään sinne menossa niin menen. Nainen sanoi pahasti siinä ovella. Menin sanomatta mitään asioimaan sinne. Miksi he saavat mennä kenenkään sanomatta mitään miesten vessaan mutta jos mies menee naisten vessaan, etenkin kun ketään muuta ei ole sinne menossa, niin mitä ihmettä. Missä tasa-arvo.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

        Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
        Maailman menoa
        445
        2170
      2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        220
        1921
      3. Miksi koulut pakottavat

        Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
        Maailman menoa
        189
        1552
      4. Minua itkettää tämä tilanne

        Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
        Ikävä
        109
        1531
      5. Mitkä oli suurimmat

        Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
        Ikävä
        52
        1293
      6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

        Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
        Suomi24 Blogi ★
        3
        1261
      7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        146
        1237
      8. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        38
        1084
      9. Minulla oli tunteita

        Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
        Ikävä
        63
        1036
      10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

        Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
        Maailman menoa
        99
        1034
      Aihe