Jos mies käy naisten WC:ssä, niin tulee sanomista. Jos naiset käy miesten WC:ssä, niin ne vaan aiheuttaa jonoa. Kapakoissa ja yleisötilaisuuksissa käy näin aina.
Kävin nyt viikonloppuna isossa marketissa ja luonto kutsui. Miesten WC oli kolme edellä jonossa(itse kolmantena) Naisten jonossa ei ketään. Hetken päästä sinne meni joku nainen ja kohta ulos. Ajattelin että kun ei ketään sinne menossa niin menen. Nainen sanoi pahasti siinä ovella. Menin sanomatta mitään asioimaan sinne. Miksi he saavat mennä kenenkään sanomatta mitään miesten vessaan mutta jos mies menee naisten vessaan, etenkin kun ketään muuta ei ole sinne menossa, niin mitä ihmettä. Missä tasa-arvo.
Jos mies käyttää naisten WC:tä niin
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
No, enää ei tarvii kauan stressata tätäkään asiaa kun nämä sukupuolineutraalit wc:t tulevat niin eiku sinne vaan missä on tilaa!
- Anonyymi
VAROITUS MIEHILLE!!!
Monissa -cw:ssä on nykyisin asennettuna automaattinen tampaksin poistaja.=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837