Ei anneta peloille valtaa!

Anonyymi

Vihervasemmisto on kommunismin ja natsismin, eli kahden sosialistisen ideologian mutaatio. Mitä näemme? Pyrkimyksiä ideologiseen diktatuuriin, vapauksien rajoittamista, kansan ehdollistamista, propagointia, teeskentelyä, kaksinaismoralismia, lavastuksia, valheita, uhkailua, kiristystä jne. Tuttua historiasta? No niinpä! Kannattajakunnan käytöksessä näkyy juuri näiden oppien myötä aggresiivisuus, omahyväisyys ja ylemmyydentunto, jolla johtajiaan puolustavat. Uusi versio arjalaisesta rodusta? Kun tarkastelemme persujen asemaa, voimme selkeästi nähdä heidät juutalaisten roolissa: vainottuna, halveksittuna, kadehdittuna. Onneksi ei tarvitse persuna sentään pelätä suihkua ja uunia, mutta kuitenkin voimme todeta, että vihervasemmistolaisesta äärimielisestä vihapuheesta voi olla varsin lyhyt matka muunlaisiin tekoihin. Mutta me persut emme anna peloille valtaa!

11

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pysytään vahvana perusrintamana. Vihaajat levittää valeitaan, katkeria kun ovat, mutta ei anneta sen häiritä. Suomalaisia ollaan ja suomimielisiä, sen tietää vihaajatkin ja sekös vihaajia nyppiikin.

• Anonyymi

-Pyhä vihamme on, se on yhteinen
      -Me revimme vanhan ja turmeltuneen
      -Me rakennamme maailman uudelleen

Näitä vassarien vihalauluja on Tuubi väärällään. Viha kuuluu vasemmistolaisuuteen kuin raidat seepraan.

• Anonyymi

Tuosta unohdit viher vasemmistosta tyhmyyden

• Anonyymi

Miten vihervasemmisto on rajoittanut sinun vapauksiasi?

• Anonyymi

Päättäisin mieluummin palkkatulojeni käytöstä itse.

• Anonyymi

Eikä anneta peeloille valtaa! Peelo = PS

• Jos tuo elvytyspaketti menee läpi, niin miten saamme ViherVasemmiston vastuuseen "rahallisesti" ?
      Heillähän ei ole muuta vastuuta kuin poliittinen ja maksajana on "varattomampi" kansan osa suomalaisia.
      Koska Hallitus on anastanut vallan kansalta ja valehtelee kansalle mahdollisista tulevaisuuden skenaarioista.
      Köyhän kansan on ajateltava itseään ja huolehtia siitä, että me tehdään myös Brexitit !

• Jos tuo elvytyspaketti menee läpi, niin miten saamme ViherVasemmiston vastuuseen "rahallisesti" ?
      Heillähän ei ole muuta vastuuta kuin poliittinen ja maksajana on "varattomampi" kansan osa suomalaisia.
      Koska Hallitus on anastanut vallan kansalta ja valehtelee kansalle mahdollisista tulevaisuuden skenaarioista.
      Köyhän kansan on ajateltava itseään ja huolehtia siitä, että me tehdään myös Brexitit !

• Anonyymi

Perskommareiden xsenofobia ja etnonationalismi on 3. maailmansodan materiaalia. Puhumalla valheita ja sontaa pääsee maailmassa pitkälle - esim. Halla-ahon kommunistipuolueen puheista yli puolet on tarkastettu valheiksi, samaa keinoahan eräät Rebublikaanit käyttävät, eli kun tieto ei riitä, niin se korvataan valheilla ja erittäin kypsällä koulukiusaus käytöksellä.

• Anonyymi

Perskommarit...tuo on kyllä naseva!

• Anonyymi

Pelottavia ovat punavihreät manifestit. Niissä puhutaan hyveistä ja vihollisista, mutta toimitaan kuin natsit ikään. Todellinen vihollinen on ihan vieressäsi. Se joka käskee sinua kivittämään peruskansanosaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4993
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      536
      2587
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2212
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2180
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      23
      1863
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1634
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      117
      1161
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      917
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe