Niko luovutti amuletin Suvile

Anonyymi

Miten tuo peliliike on tulkittavissa? Onko Niko rakastunut Suviin, vai kyllästynyt taistelemaan voitosta? Vai onko niin, että Niko ei näe itsessään voittajan mahdollisuutta, mutta halusi kuitenkin sekoittaa pakan totaalisesti?

Hyvin mielenkiintoinen peliliike, jonka merkitys paljastunee vasta myöhemmin.

7

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No sehän kertoi sen aika selvästi podcastissa. Tiesi että tippuu seuraavana joka tapauksessa, jos Suvi lähtee. Ei halunnut jäädä kahdeksi päiväksi notkumaan epämiellyttävässä seurassa, kun kaikki loput oli toisessa liitossa. Ajatteli, että Suvilla saataisi olla pieni mahdollisuus liittoutua naisten kanssa Christiania ja Archieta vastaan. Mutta Joalin ja Marianne on kyllä niin hölmöjä ja näiden poikien vietävissä, että eivät heitä vastaan nouse vaan seuraavat, kuin lampaat teuraalle. Toivottavasti ei ainakaan Joalin voita koko hommaa. Ärsyttävä tyyppi, joka leijuu ihan liikaa ja kuvittelee liikaa itsestään.

    • Anonyymi

      Niko vaan mokasi.

      a. Kertoi amuletistaan.
      b Kertoi amuletistaan liian aikaisin( olisi korkeintaan voinut kertoa juuri ennen äänestystä)
      c Luuli ettei kukaan voi keksiä vastavetoa hänen amuletilleen. (koska ei itse keksinyt) Sanoikin Suville että nyt meillä ei oo mitään hätää.
      d Luuli ettei kukaan epäilisi superamulettia feikiksi

      Tajuttuaan mokansa, päätti lähteä "sankarina ja pelasti Suvin.

    • Anonyymi

      Olisihan heillä ollut mahdollisuus, jos olisivat jakaneet äänensä vaikka kaksi Archielle ja yksi Krisulle, niin tuurillaan olisi käynyt niin päin, että amuletti olisi heidän puolellaan suojellut kakkosta ja toisella puolella yhden äänen saanutta.

      • Anonyymi

        Ai niin, mutta Mariannehan äänesti Nikoa.


    • Anonyymi

      Ei tiennyt putoavansa, kuvitteli saavansa muut äänestämäään keitä haluaa. Typerä tuotannolta antaa amuletti, mutta eipä juoni onnistunut. Onneksi Krisu on fiksu! Seuraavaksi pitäisi lähteä ankkahuuli, katsojia piinattu jo aivan liian kauan tuolla kammotuksella.

    • Anonyymi

      Suvi on valittu hk-sinenlenkki tuotteen mainoskasvoksi, tiedä sitten miksi..ehkä hän vaan tykkää sinisestälenkistä.

    • Anonyymi

      Ei ole. Niko on suklaa-osaston poju.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe