Joo kirjotan tä ku monel teil näyttäää oleva näkemys miust et olisi juoppo persu tai sit väitätte nii vaa iha vaa kiusatakseks minua. Ekaks haluun kertoo et en seuraa suome politiikaa ollenkaa ja oon pouluepoliittisesti sitoutumato en oo kertaaakaa äänestäny,, kuvailisi itteeni ehkä vihree sdp välimaastos olevaks jos joitai puolueit täytys nimetä mut ku teitä miu poliitttine mielipide näyttää kiinnostaa nii paljo ni kysykåå miu milipiteit tietyist seikoist eikä puolueist. Toiseks en oo juoppo tai alk9holisoitunu, juon välil olutta viikoloppusi en joka viiikko, tuo tekee juopoks teiå mielest? Lol oon vaa lievästi kehitysvammane ehkä se takii luulette ku en oo normo. Ok kiitti nähtäilää toiste toverit
Hei lievä kehitysvammane täs
18
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kehitysvammaste kiusaamine o ala arvoste ihmiste hommaa halusi lisätä te jotka kehitysvaammasii kiusaatte ootte meiä alapuolel
- Anonyymi
Ei ou juoppoutta jos juo olutta silloin kun maistuu. hyvä kun tuot esille meidät Okun omalaatuisetkin ei meitä saa unohtaa eikä kiusata
- Anonyymi
Onksiulki iso nenä kute miul
- Anonyymi
Ei lievä kehitysvamma ole mitään näiden vaali kiusaajien ja kerskujien rinnalla. Nämä kerskujat kiusaajineen pilaavat hyvän paikallis uutis paikan jossa voidaan jutella kun en oo naamakirjassakaan
- Anonyymi
Joo ne pilaa tä paika
- Anonyymi
kehitysvammaksia ei saa täällä kiusata otan oluen kun kuuma päivä
- Anonyymi
Hyvä ideä
- Anonyymi
On taas jämäpersu ollut täällä yöllä kirjoittamassa varalla ku on
- Anonyymi
Jos osasit lukkee ni näkisit täst kirjotuksest et e ooo persu
- Anonyymi
varmasti niin
- Anonyymi
Anteeks mitä mitä tarkotat tol mie oo lievästi kv
- Anonyymi
Kysykää miu mielipidettä tietyist asioist elkää vaa väittäkö minuu persuks ku en mie ole persu en oo kertakaaa äänestäny ketää
- Anonyymi
Uppia
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346