đ«đź Olkaa hyvĂ€t, Suomi lahjoittaa rahaa !
đźđč Per favore, la Finlandia dona soldi !
đȘđŠ ÂĄPor favor, Finlandia dona dinero!
đ”đč Por favor, a FinlĂąndia doa dinheiro!
đŹđ· ΠαÏαÎșαλÏ, η ΊÎčÎœÎ»Î±ÎœÎŽÎŻÎ± ÎŽÏÏίζΔÎč ÏÏÎźÎŒÎ±Ïα!
đ”đ± ProszÄ, Finlandia przekazuje pieniÄ
dze!
đźđč Italia đ đž đ¶ đž đ¶ đž đ¶ đ¶ đžđ¶ đ¶
đȘđŠ Espanja đ đž đ¶ đ¶ đž đžđž đ¶ đ¶
đŹđ· Kreikka đ đ¶ đ¶ đž đ¶ đ¶ đž đž đ¶
đ”đč Portugali đ đ¶ đž đ¶ đ¶ đž đ¶ đ¶ đ¶ đž
đ”đ± Puola đ đ¶ đ¶ đ¶ đž đ¶ đ¶ đž
đ«đź Olkaa hyvĂ€t, Suomi lahjoittaa rahaa !
đźđč Per favore, la Finlandia dona soldi !
đȘđŠ ÂĄPor favor, Finlandia dona dinero!
đŹđ· ΠαÏαÎșαλÏ, η ΊÎčÎœÎ»Î±ÎœÎŽÎŻÎ± ÎŽÏÏίζΔÎč ÏÏÎźÎŒÎ±Ïα!
đ”đ± ProszÄ, Finlandia przekazuje pieniÄ
dze!
Kekustan pikku Eurokepponen 4 MILJARDIA
Anonyymi
2
201
Vastaukset 2
- Anonyymi
Vitsit kun mua kans korpeaa ettÀ keskusta pÀÀttÀÀ suomessa kaikesta vaikka sillÀ on vain 10 prosentin kannatus. KyllÀ hallitukses on surkiaa porukkaa kun antavat keskustan pÀÀttÀÀ kaikesta! On se niin vÀÀrin! On se niin vÀÀrin! On se niin vÀÀrin!
Ketjusta on poistettu 2 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen sÀÀlittÀvÀ, mitÀ tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epÀvarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitÀn48930Kuka melkein tÀysi-ikÀinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lÀhes tÀysi-ikÀinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinÀllÀ Ylen tÀnÀÀn julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssÀ.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tÀssÀ uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
TykkÀÀtköhÀn vielÀ minusta?
YhtÀ paljon, kuin minÀ sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lÀhennytÀÀn fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tÀnne palstalle haukkumaan miehiÀ ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitÀ parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sĂ€ oot ihana. Tunsitko sen sĂ€hkön meidĂ€n vĂ€lillĂ€ kun oltiin ihan lĂ„hekkĂ€in? đ©ââ€ïžâđ©â€ïžđŒđ37520- 44470