đ«đź Olkaa hyvĂ€t, Suomi lahjoittaa rahaa !
đźđč Per favore, la Finlandia dona soldi !
đȘđŠ ÂĄPor favor, Finlandia dona dinero!
đ”đč Por favor, a FinlĂąndia doa dinheiro!
đŹđ· ΠαÏαÎșαλÏ, η ΊÎčÎœÎ»Î±ÎœÎŽÎŻÎ± ÎŽÏÏίζΔÎč ÏÏÎźÎŒÎ±Ïα!
đ”đ± ProszÄ, Finlandia przekazuje pieniÄ
dze!
đźđč Italia đ đž đ¶ đž đ¶ đž đ¶ đ¶ đžđ¶ đ¶
đȘđŠ Espanja đ đž đ¶ đ¶ đž đžđž đ¶ đ¶
đŹđ· Kreikka đ đ¶ đ¶ đž đ¶ đ¶ đž đž đ¶
đ”đč Portugali đ đ¶ đž đ¶ đ¶ đž đ¶ đ¶ đ¶ đž
đ”đ± Puola đ đ¶ đ¶ đ¶ đž đ¶ đ¶ đž
đ«đź Olkaa hyvĂ€t, Suomi lahjoittaa rahaa !
đźđč Per favore, la Finlandia dona soldi !
đȘđŠ ÂĄPor favor, Finlandia dona dinero!
đŹđ· ΠαÏαÎșαλÏ, η ΊÎčÎœÎ»Î±ÎœÎŽÎŻÎ± ÎŽÏÏίζΔÎč ÏÏÎźÎŒÎ±Ïα!
đ”đ± ProszÄ, Finlandia przekazuje pieniÄ
dze!
Kekustan pikku Eurokepponen 4 MILJARDIA
Anonyymi
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
Vitsit kun mua kans korpeaa ettÀ keskusta pÀÀttÀÀ suomessa kaikesta vaikka sillÀ on vain 10 prosentin kannatus. KyllÀ hallitukses on surkiaa porukkaa kun antavat keskustan pÀÀttÀÀ kaikesta! On se niin vÀÀrin! On se niin vÀÀrin! On se niin vÀÀrin!
Ketjusta on poistettu 2 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
MikÀs homma tÀmÀ nyt taas on? "Useaa henkilöÀ on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lÀhistöllÀ." ht2474639Kuka rÀÀkkÀÀ elÀimiÀ Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentÀ nÀlkiintynyttÀ elÀintÀ Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillÀ lÀhes viisikymmentÀ nÀlkii773086- 472473
- 281813
MeneeköhÀn sulla
oikeasti pinnan alla yhtÀ huonosti kuin mulla? Tai yhtÀ huonosti mutta jollain eri tyylillÀ? Ei olisi pitÀnyt jÀttÀÀ sua451777- 811470
LÀhetÀ terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympĂ€ristössĂ€. Kaipuu jatkukoon đ851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydÀmessÀ
EttÀ nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko ettÀ oikeastaan koet sitÀ samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894