đ«đź Olkaa hyvĂ€t, Suomi lahjoittaa rahaa !
đźđč Per favore, la Finlandia dona soldi !
đȘđŠ ÂĄPor favor, Finlandia dona dinero!
đ”đč Por favor, a FinlĂąndia doa dinheiro!
đŹđ· ΠαÏαÎșαλÏ, η ΊÎčÎœÎ»Î±ÎœÎŽÎŻÎ± ÎŽÏÏίζΔÎč ÏÏÎźÎŒÎ±Ïα!
đ”đ± ProszÄ, Finlandia przekazuje pieniÄ
dze!
đźđč Italia đ đž đ¶ đž đ¶ đž đ¶ đ¶ đžđ¶ đ¶
đȘđŠ Espanja đ đž đ¶ đ¶ đž đžđž đ¶ đ¶
đŹđ· Kreikka đ đ¶ đ¶ đž đ¶ đ¶ đž đž đ¶
đ”đč Portugali đ đ¶ đž đ¶ đ¶ đž đ¶ đ¶ đ¶ đž
đ”đ± Puola đ đ¶ đ¶ đ¶ đž đ¶ đ¶ đž
đ«đź Olkaa hyvĂ€t, Suomi lahjoittaa rahaa !
đźđč Per favore, la Finlandia dona soldi !
đȘđŠ ÂĄPor favor, Finlandia dona dinero!
đŹđ· ΠαÏαÎșαλÏ, η ΊÎčÎœÎ»Î±ÎœÎŽÎŻÎ± ÎŽÏÏίζΔÎč ÏÏÎźÎŒÎ±Ïα!
đ”đ± ProszÄ, Finlandia przekazuje pieniÄ
dze!
Kekustan pikku Eurokepponen 4 MILJARDIA
Anonyymi
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
Vitsit kun mua kans korpeaa ettÀ keskusta pÀÀttÀÀ suomessa kaikesta vaikka sillÀ on vain 10 prosentin kannatus. KyllÀ hallitukses on surkiaa porukkaa kun antavat keskustan pÀÀttÀÀ kaikesta! On se niin vÀÀrin! On se niin vÀÀrin! On se niin vÀÀrin!
Ketjusta on poistettu 2 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
- 255214
Oulaisten vaalit ovat hyvÀ alku, mutta lisÀÀ toimenpiteitÀ tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvÀ alku. PuoluevÀristÀ riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34637- 1181471
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
MeidĂ€n yhteys on jossain ihan muualla kuin netissĂ€, muistetaan se. Kaunista pĂ€ivÀÀ sinulle đ1551416Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakinđđđ Se vÀÀrinymmĂ€rryksen mÀÀrĂ€ on kĂ€sittĂ€mĂ€töntĂ€. Helpottais141250- 931104
KylÀyhdistyksen tuho, kiitos sÀÀntöukon
Hyrynsalmen kylÀyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimÀÀrÀinen kokous alkoi hyvin. SiellÀhÀn keskusteltiin oike211044viekÀÀ miehet naiset kunnon treffeille
Ja kÀyttÀytykÀÀ hyvin. Niin tehdÀÀn vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enÀÀ vÀlitÀ sinusta nainen
Toivottavasti en nÀe sinua enÀÀ koskaan. Jos nÀen, niin en ole nÀkevinÀni. Et merkitse minulle enÀÀ mitÀÀn.61873- 37809