MISSÄ NÄMÄ IHMISET OVAT?

"Menkää sisään ahtaasta portista.
Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

Nämä kaikki uskontokeskustelut ovat tupaten täynnä vain näitä:

" Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

Voimateot on tehty Jeesuksen veren voimalla. Tällä Saatanan suurella ihmeteolla.

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näiden Saatanan ihmeiden esi-isä on Paavali:


      "Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen."

      "Vääryyden ihminen tuli Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä."

      Apostolien teot ja Paavalin kirjeet,

      • Anonyymi

        Huru-ukkoja kaikki nuo. Selittelevät Jeesuksen kannabispöllyssä saamia harhoja miten miellyttää.


    • Jumalan paaduttamat ihmiset on helppo tunnistaa:

      "Eivät uskoneet maanpiirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.

      Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden. He vuodattivat kaupungissa viattomien verta.

      Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

    • KRISTINUSKO ALKOI, KUN TEMPPELIN VÄLIVERHO REPESI

      "Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
      Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat."

      Se liittyy tähän Jeesukselle annettuun tehtävään:

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

      Temppelin väliverhon takana oli se paikka, jossa Jumala puhui papeille. Koska Jeesuskaan ei saanut valittua kansaa pois pappien valheista, Jumala hylkäsi lopullisesti papit, ja ihmisten rakentamat jumalanhuoneet, kun Hesekielin ja Malakian ennustukset toteutuivat:

      "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan
      Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

      "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
      Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet. Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

      Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
      Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

      "Te papit, teitä koskee tämä sana: .
      -- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon."

      "Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot.
      Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten.
      Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä. Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.

      Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot.
      Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat."

      Tästä alkoi koko maailmassa Jumalan lähettämä raju eksytys. Kun Jumala hylkäsi kelvottomat papit, ja siirsi heidät parempaa palkkaa maksaan Saatanan ammattiliittoon, koska:
      "Palkkapaimen ei ole oikea paimen."
      Jumala oli armollisempi pappeja kohtaan kuin mitä oli Suomen posti pakettilajittelijoita kohtaan.
      Ilmeisesti siksi, koska tiesi heidän hyvin hoitavan ihmiskunnan pitämisen hänen lähettämässä RAJUSSA EKSYTYKSESSÄ.
      - - -
      Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

      Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:
      Älkää tehkö, Älkää luulko, Älkää hokeko, Älkää ruvetko, Älkää olko, Älkää tuomitko, Älkää pelätkö, Älkää menkö, Älkää varatko jne.

      Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää palkallaan elää.

      Tästä alkoi myös maailmassa valtava rakennusprosessi, kun Saatanan piti saada joka ainoalle papille oma palveluspaikka, jotka Jeesus jo ennalta nimitti ROSVOJEN LUOLIKSI.

      • Anonyymi

        Eikö muuta seliä seliä tule mieleen? Mitä sieniä työ vedätte kuin moista paskaa suustanne suollatte? Haloo!


    • Anonyymi

      Raamattu todella puhuhuu kahden tien kulkijoista. Toisella tiellä päämääränä on onni ja ikuisuus ja toisella tiellä taas kuolema, elämän lahjan menettäminen.
      Luodessaan ihmisen hänestä tuli moraalinen olento, jolla oli vastuu Jumalan edessä.
      Aadamille osoitettiin, että jos hän olisi tottelematon, rangaistuksena olisi kuolema- ei helvetin ikuinen tuli ja kidutus.
      Jokainen ihminen joka osoittautuu tottelemattomaksi, kulkee leveää Jumalan epäsuosioon johtavaa tietä. Sen osoittaa Raamatun kertomukset eri aikakausina eläneiden todellisten ihmisten kokemukset.
      Jokaisen menneen sukupolven ihmiset ovat olleet joko a) tietämättömiä, b) tottelemattomia, c) uskollisia Jumalan edessä. HÄN antaa jokaiselle juuri hänen ansaitseman tuomion, joka on joko siunaus tai elämän odotteen menetys eli kuolema kuten Aadamin ja Evan tapauksessa. Menneiden sukupolvien yksilöt eivät siis ole joutuneet mihinkään helvettiin, vaan ovat maatuneet osaksi tomua kauan sitten. Jumala, joka on kaikkinäkevä kaikkivaltias varmasti kykenee antamaan jokaiselle juuri oikean tuomion.
      Ne jotka ovat Jumalan muistissa saavat ylösnousemuksen ja mahdollisuuden uuteen elämään. Jeesushan herätti kuolleita.
      Koska Jumala on rakaus kadotusta eli helvettiä ei VOI olla koskaan olemassa.

      • Saatanan ilosanomaa julistat.

        Jeesus on tie totuus ja elämä, ei valhe eikä rakkaus:

        "Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

        Raju eksytys alkoi Golgatalta, kun temppelin väliverho repesi.


      • Anonyymi

        Se on aivan sama mitä raamatussa sössötetään. Pitäisi tämän "jumalan" hieman päivittyä tälle vuosituhannelle.


    • Anonyymi

      Jaa a sua ilmeisesti Kuolema pelottaa?

      Älä huoli koska kun kuolet
      palaat aikaan jossa olit ennen
      syntymääsi?

      Meduusa voittaa jumalasi.
      Olet ja kun kuolet itsestäsi tulee
      vain meduusan esi isä/äiti ja jatkat
      evoluutiota mikä on maapallon syntymisen
      tärkein prosessi.

      • En pelkää kuolemaa, enkä kuoleman siskon poikaa.


    • Anonyymi

      Levennetään jo viimmein se hemmetin portti. Eikä lupia kysellä.

      • TeuvoSuni

        Seuraa uutisia, niin näet, miten sitä parhaillaankin levennetään Israelissa.


    • Saatana poisti kirkoistaan jalkapuut ja kaularaudat, vaikka niille olisi jatkuvasti käyttöä:

      "Jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina."

      Tarkoitan näitä Paavalin veriveljiä ja perillisiä:

      "Älköön vain kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä on olevinaan viisas tässä maailmassa, hänestä täytyy ensin tulla hullu, jotta hänestä tulisi viisas.

      Toistan vielä: älkää pitäkö minua järjettömänä.
      Mutta vaikka olisinkin hullu, niin antakaa minun olla hullu, jotta minäkin voisin hiukan kerskailla."

    • Monien ihmisten tie ahtaalle portille on päättynyt Jeesuksen naulaamiseen ristille:

      "Kiitos Jeesus verestäsi!"

      "Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia mutta luopuneet uskostaan.

      Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"

      Erinomaisena esimerkkinä näille on Jeesuksen kieltänyt Pietari, josta tuli Paavalille rakas veli. Toinen rakasti ristiä ja toinen verta:

      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle."

      "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

    • Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

      Vaikka joka aamu kävisi pyytämässä papiltaan ehtoollista.

    • Tämäkin löytyi elävänä, eikä Pahuksen poistamana.

      • Anonyymi

        Ok, ilmoitin avauksen poistoon
        käskystä!


    • Anonyymi

      Mistä vuosimallista alkaen avensiksessa on ollut katalysaattori

    • Anonyymi

      jos keräilisin vähän kun marjat kypsyy kerättäväksi. Laitahan Teuvo Manisikka Sunin vau , avaukset poistoon
      "Minä tulen yrttitarhaani, siskoni, morsiameni;
      minä poimin mirhani ja balsamini, minä syön mesileipäni
      ja hunajani, juon viinini ja maitoni."
      Syökää, ystävät, juokaa ja juopukaa rakkaudesta." "

      • Saatanalliset himot ne on tälläkin Anonyymihiirellä.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Saatanalliset himot ne on tälläkin Anonyymihiirellä.

        Voisitko kertoa himoistasi, oletko miten seksikiero, kerro
        kun sanoit niitä sietävä a
        teeksi
        TIETÄVÄSI


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kertoa himoistasi, oletko miten seksikiero, kerro
        kun sanoit niitä sietävä a
        teeksi
        TIETÄVÄSI

        On erittäin hyvä, kun totuus poistetaan , niin portot saavat rauhassa rakastella, kukin lihallisten halujensa mukaan.


      • Poisto on Saatanan ainut keino saada TOTUUS pois palvelijoittensa silmistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kertoa himoistasi, oletko miten seksikiero, kerro
        kun sanoit niitä sietävä a
        teeksi
        TIETÄVÄSI

        Rakkaus totuuuteen on ainut himoni, ollut jo 33 vuotta.


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.


      Amen, hyvä alku

    • Anonyymi

      1998 annettiin maan asukkaat saatanan voimakeinojen käsiin. Koska Pyhän Jumalan periaatteet ja hyvyys vaati kadotuksen kaikille.
      Vain saatanan käsissä elämä voi saada jatkoaikaa, sillä Jumala ei voi pyhyyttään säilyttää jos hyväksyisi maan asukkaat.
      Daniel kertoo 7 luvussa Kolme neljästä pedosta saa 3.5 aikaa tms. Lisää elämäänsä pituutta, mutta valta, voima ja hallinto otetaan pois eli kaiketi saatanan käsiin.
      Mitä tapahtuu myöhemmin noille kolmelle?
      Sitä en tiedä. Viimeisellä tuomiolla 4000 jKr
      Erotetaan pukit lampaista.

      • Anonyymi

        Itse asiassa tuo erottelu on jo tehty ennalta. Daniel kertoo vuohipukin ja pässipukin välisestä kahakasta eli kylmästä sodasta 1950 luvulta lähtien.
        Vuohipukki oli Yhdysvallat ja pässipukki oli Neuvostoliitto. Nuo kaksi taistelivat kunnes pässi murtui. Myös vuohipukki tulee Danielin mukaan murtumaan.

        Antikristilliset pukkivallat eivät pidä kristityistä vaan vainoavat näitä.


      • Olet pahasti myöhäisherännyt.

        Paavalin, Pietarin ja muien Jeesuksen kieltäneiden opetuslasten toimesta oli koko ihmiskunta saatdettu Saatanan valtaan jo vuonna 90.

        Kuten apostoli Johannes vuonna 90 kirjoitti:

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa. "


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa tuo erottelu on jo tehty ennalta. Daniel kertoo vuohipukin ja pässipukin välisestä kahakasta eli kylmästä sodasta 1950 luvulta lähtien.
        Vuohipukki oli Yhdysvallat ja pässipukki oli Neuvostoliitto. Nuo kaksi taistelivat kunnes pässi murtui. Myös vuohipukki tulee Danielin mukaan murtumaan.

        Antikristilliset pukkivallat eivät pidä kristityistä vaan vainoavat näitä.

        Kristityt ovat ihmiskunnan yksi suurimmista vuohipukkijärjestöistä.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Olet pahasti myöhäisherännyt.

        Paavalin, Pietarin ja muien Jeesuksen kieltäneiden opetuslasten toimesta oli koko ihmiskunta saatdettu Saatanan valtaan jo vuonna 90.

        Kuten apostoli Johannes vuonna 90 kirjoitti:

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa. "

        Juuri näin. "me tiedämme".,kukaan muu ei. Voi jeesus Saatana ja ristus Joosef, Anaali mooses. Herätys pahvit!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. "me tiedämme".,kukaan muu ei. Voi jeesus Saatana ja ristus Joosef, Anaali mooses. Herätys pahvit!

        Tiedäthän sinäkin kaiken, mitä Saatana on sinulle tiedoksi antanut.

        Kaltaistesi ei tarvitse olla yksi,

        Vielä tuhonkin kohdatessa teitä on kuin hiekkaa meren rannalla,


    • Anonyymi

      Ehkä ne erosivat demokratioista.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4618
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      128
      4060
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      34
      2624
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      200
      1653
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1306
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1279
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1238
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1223
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1183
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1095
    Aihe