Miksi mormonien mielestä on syntiinlankeemus hyvä asia

Se että pahuus ja synti tuli maailmaan on mormonien mielestä hyvä asia. Kaikki olemme syntisiä jo ennen syntymää vain Jeesuksessa on meillä pelastus. Kukaan ei voi pelastua ilman Jeesusta. Kenelläkään ei ole pelastukseen oikotietä ei edes lapsilla vaikka mormonit väärin väittävät. Siksi pitää lapset kastaa välittömästi jo syntymän jälkeen. Ei saa viivytellä mihinkään 8 vuoden ikään, jos sitä ennen kuolee on lapsi helvetissä, kun ei ole kastettu. 8 vuotta on mormonien lisäys sitä ei ole Raamatussa. Raamatussa ei ole asetettu kasteelle ikää. Ja upotuskastetta ei ole Raamatussa.

9

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On sinulla tosi hirveä ja julma Jumala! Laittaa viattomat vauvat ikuiseen helvetin kidutukseen, jos heitä ei ehditä kastaa ennen kuolemaa tai jos vanhemmat eivät kastata lastaan ja tämä kuolee ennen kastetta.

      Luulisi että nykyaikana tuollaiset typerät taikauskot olisivat jo jääneet historiaan!

    • Olli loistaa poissa olollaan. Olisi mukava tietää mikä on Ollin mielestä pelastus automaatio eri ikäisillä ihmisillä.

      • Tiedämmehän me jo Ollin aiemmista kommenteista, että pienten lasten suhteen hän on inhimillisempi kuin sinä, mutta 8-vuotiaasta lähtien melkein yhtä julma kuin sinä. Valehteleepa Olli vielä, että 8-vuotias on vastuullinen ja mikäli ei valitse Smithin oppia, saa kärsiä seuraukset. Olli on sikäli inhimillisempi, että kun sinun guruihisi uskomattomat joutuvat helvetin tuleen (jopa pikkuvauvat, joita ei ole taikakäsitelty vedellä ja taikasanoilla), Ollin Jumala antaa Smithiin uskomattomille mutta muuten suunnilleen kelpoihmisille jonkinlaisen taivaspaikan, jossa tosin ihmisillä ei ole sukupuolielimiä, toisin kuin Smithiin uskovilla, jotka moninaiskentelevat taivaassakin. Ollin opissa vain Smithiä pilkanneet ja muut vakaviin rikkeisiin syyllistyneet joutuvat helvettiin.


    • OLLIII TULE ESIIN!!!

      Kuten olen jo monesti todennut sen etten lue en keskustele tuon tyhmän apinan kanssa. Ohitan sen kirjoitukset kun huomaan niiden olevan apinan kirjoituksia. En ole lukenut yhtään kirjoitusta mitä on esim. tässä keskustelussa en tiedä mitä apina on kirjoittanut. Kaipaan Ollia tulemaan keskusteluun.

      • Jos tarkoitat apinalla minua, luet kyllä viestini, mutta olen sinulle liian kova pala kuten Ollillekin.

        Apinoillehan me kumpikin olemme sukua, sinä luultavasti sukupuussa vähän lähempänä. Ja meidän sukulaisemme bonoboapinat harrastavat homoilua oikein olan takaa. Sillä on ollut evoluutiossa valintaetua, koska se lisää lauman keskinäistä sosiaalisuutta.


    • OLLLIIIII!!!!!

    • Anonyymi
      • Minä olen jo uudestisyntynyt kasteessa


      • Arto777 kirjoitti:

        Minä olen jo uudestisyntynyt kasteessa

        Todella raakaa opetusta, jos kastamattomat lapset joutuvat ikuiseen helvetintuleen. Jumalasi on täysi sadisti ja psykopaatti. Kannattaako sellaiseen hörhöön uskoa? Voisitko sinä todellakin olla onnellinen taivaassa, jos tietäisit, että kaikki kastamattomat, pikkulapsetkin kärsivät ikuisessa helvetissä? Jos voit, olet yhtä sairas kuin Jumalasi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe