Miksi mormonien mielestä on syntiinlankeemus hyvä asia

Se että pahuus ja synti tuli maailmaan on mormonien mielestä hyvä asia. Kaikki olemme syntisiä jo ennen syntymää vain Jeesuksessa on meillä pelastus. Kukaan ei voi pelastua ilman Jeesusta. Kenelläkään ei ole pelastukseen oikotietä ei edes lapsilla vaikka mormonit väärin väittävät. Siksi pitää lapset kastaa välittömästi jo syntymän jälkeen. Ei saa viivytellä mihinkään 8 vuoden ikään, jos sitä ennen kuolee on lapsi helvetissä, kun ei ole kastettu. 8 vuotta on mormonien lisäys sitä ei ole Raamatussa. Raamatussa ei ole asetettu kasteelle ikää. Ja upotuskastetta ei ole Raamatussa.

9

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On sinulla tosi hirveä ja julma Jumala! Laittaa viattomat vauvat ikuiseen helvetin kidutukseen, jos heitä ei ehditä kastaa ennen kuolemaa tai jos vanhemmat eivät kastata lastaan ja tämä kuolee ennen kastetta.

Luulisi että nykyaikana tuollaiset typerät taikauskot olisivat jo jääneet historiaan!

• Olli loistaa poissa olollaan. Olisi mukava tietää mikä on Ollin mielestä pelastus automaatio eri ikäisillä ihmisillä.

• Tiedämmehän me jo Ollin aiemmista kommenteista, että pienten lasten suhteen hän on inhimillisempi kuin sinä, mutta 8-vuotiaasta lähtien melkein yhtä julma kuin sinä. Valehteleepa Olli vielä, että 8-vuotias on vastuullinen ja mikäli ei valitse Smithin oppia, saa kärsiä seuraukset. Olli on sikäli inhimillisempi, että kun sinun guruihisi uskomattomat joutuvat helvetin tuleen (jopa pikkuvauvat, joita ei ole taikakäsitelty vedellä ja taikasanoilla), Ollin Jumala antaa Smithiin uskomattomille mutta muuten suunnilleen kelpoihmisille jonkinlaisen taivaspaikan, jossa tosin ihmisillä ei ole sukupuolielimiä, toisin kuin Smithiin uskovilla, jotka moninaiskentelevat taivaassakin. Ollin opissa vain Smithiä pilkanneet ja muut vakaviin rikkeisiin syyllistyneet joutuvat helvettiin.

• OLLIII TULE ESIIN!!!

Kuten olen jo monesti todennut sen etten lue en keskustele tuon tyhmän apinan kanssa. Ohitan sen kirjoitukset kun huomaan niiden olevan apinan kirjoituksia. En ole lukenut yhtään kirjoitusta mitä on esim. tässä keskustelussa en tiedä mitä apina on kirjoittanut. Kaipaan Ollia tulemaan keskusteluun.

• Jos tarkoitat apinalla minua, luet kyllä viestini, mutta olen sinulle liian kova pala kuten Ollillekin.

Apinoillehan me kumpikin olemme sukua, sinä luultavasti sukupuussa vähän lähempänä. Ja meidän sukulaisemme bonoboapinat harrastavat homoilua oikein olan takaa. Sillä on ollut evoluutiossa valintaetua, koska se lisää lauman keskinäistä sosiaalisuutta.

• OLLLIIIII!!!!!

• Anonyymi
      • Minä olen jo uudestisyntynyt kasteessa

• Arto777 kirjoitti:

Minä olen jo uudestisyntynyt kasteessa

Todella raakaa opetusta, jos kastamattomat lapset joutuvat ikuiseen helvetintuleen. Jumalasi on täysi sadisti ja psykopaatti. Kannattaako sellaiseen hörhöön uskoa? Voisitko sinä todellakin olla onnellinen taivaassa, jos tietäisit, että kaikki kastamattomat, pikkulapsetkin kärsivät ikuisessa helvetissä? Jos voit, olet yhtä sairas kuin Jumalasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2621
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2283
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      114
      1993
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1946
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1693
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      147
      1238
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      27
      1122
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1071
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1019
    Aihe