Se että pahuus ja synti tuli maailmaan on mormonien mielestä hyvä asia. Kaikki olemme syntisiä jo ennen syntymää vain Jeesuksessa on meillä pelastus. Kukaan ei voi pelastua ilman Jeesusta. Kenelläkään ei ole pelastukseen oikotietä ei edes lapsilla vaikka mormonit väärin väittävät. Siksi pitää lapset kastaa välittömästi jo syntymän jälkeen. Ei saa viivytellä mihinkään 8 vuoden ikään, jos sitä ennen kuolee on lapsi helvetissä, kun ei ole kastettu. 8 vuotta on mormonien lisäys sitä ei ole Raamatussa. Raamatussa ei ole asetettu kasteelle ikää. Ja upotuskastetta ei ole Raamatussa.
Miksi mormonien mielestä on syntiinlankeemus hyvä asia
9
147
Vastaukset
On sinulla tosi hirveä ja julma Jumala! Laittaa viattomat vauvat ikuiseen helvetin kidutukseen, jos heitä ei ehditä kastaa ennen kuolemaa tai jos vanhemmat eivät kastata lastaan ja tämä kuolee ennen kastetta.
Luulisi että nykyaikana tuollaiset typerät taikauskot olisivat jo jääneet historiaan!Olli loistaa poissa olollaan. Olisi mukava tietää mikä on Ollin mielestä pelastus automaatio eri ikäisillä ihmisillä.
Tiedämmehän me jo Ollin aiemmista kommenteista, että pienten lasten suhteen hän on inhimillisempi kuin sinä, mutta 8-vuotiaasta lähtien melkein yhtä julma kuin sinä. Valehteleepa Olli vielä, että 8-vuotias on vastuullinen ja mikäli ei valitse Smithin oppia, saa kärsiä seuraukset. Olli on sikäli inhimillisempi, että kun sinun guruihisi uskomattomat joutuvat helvetin tuleen (jopa pikkuvauvat, joita ei ole taikakäsitelty vedellä ja taikasanoilla), Ollin Jumala antaa Smithiin uskomattomille mutta muuten suunnilleen kelpoihmisille jonkinlaisen taivaspaikan, jossa tosin ihmisillä ei ole sukupuolielimiä, toisin kuin Smithiin uskovilla, jotka moninaiskentelevat taivaassakin. Ollin opissa vain Smithiä pilkanneet ja muut vakaviin rikkeisiin syyllistyneet joutuvat helvettiin.
OLLIII TULE ESIIN!!!
Kuten olen jo monesti todennut sen etten lue en keskustele tuon tyhmän apinan kanssa. Ohitan sen kirjoitukset kun huomaan niiden olevan apinan kirjoituksia. En ole lukenut yhtään kirjoitusta mitä on esim. tässä keskustelussa en tiedä mitä apina on kirjoittanut. Kaipaan Ollia tulemaan keskusteluun.Jos tarkoitat apinalla minua, luet kyllä viestini, mutta olen sinulle liian kova pala kuten Ollillekin.
Apinoillehan me kumpikin olemme sukua, sinä luultavasti sukupuussa vähän lähempänä. Ja meidän sukulaisemme bonoboapinat harrastavat homoilua oikein olan takaa. Sillä on ollut evoluutiossa valintaetua, koska se lisää lauman keskinäistä sosiaalisuutta.
OLLLIIIII!!!!!
- Anonyymi
Tässä linkissä opetusta mikä asia on uskovaiselle tärkein ja välttämätön asia ja ilman sitä hän ei pääse taivaaseen. https://www.youtube.com/watch?v=Q40zAG7i8ok
Arto777 kirjoitti:
Minä olen jo uudestisyntynyt kasteessa
Todella raakaa opetusta, jos kastamattomat lapset joutuvat ikuiseen helvetintuleen. Jumalasi on täysi sadisti ja psykopaatti. Kannattaako sellaiseen hörhöön uskoa? Voisitko sinä todellakin olla onnellinen taivaassa, jos tietäisit, että kaikki kastamattomat, pikkulapsetkin kärsivät ikuisessa helvetissä? Jos voit, olet yhtä sairas kuin Jumalasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992