On hyvin kuvaavaa että uskonvapaus on Uskonnot ja uskomukset aiheen alla, sillä kukaan ei ole uskonnoista vapaa. Vaikutukset ovat niin syvällä kaikessa mikä meitä ympäröi ja ohjaa. Ateistinkin mieltä ohjaa paljolti uskonnon vaikutukset.
Vapaus uskosta
4
2424
Vastaukset
- Anonyymi
"Ateistinkin mieltä ohjaa paljolti uskonnon vaikutukset."
Kyllä näin on itsellenikin merkitsee paljon usko tekemiseeni ja itseeni jos näitä ei olisi tuskin kykenisin hoitamaan työprojetiani aina kulloinkin loppuun asti .
Uskon myös vedonlyönnissä itseeni ja valitsemiini voittajiin ja aina joskus kilahtaa tilille .
Usko itseen ja asiaansa on usein se liikkeelle paneva voima kun jotain haluaa tehdä - Anonyymi
niin, usko ja uskonnot ovat kaksi eri asiaa
- Anonyymi
Ei se ole uskonvapaus vaan uskonnonvapaus!
Mikään lakihan ei voi määrätä, mitä sinä uskot tai muut uskovat.
Mutta uskonto on eri asia kuin usko. Meillä on vapaus kuulua mihin uskontokuntaan hyvänsä ja vapaus olla kuulumatta mihinkään uskontokuntaan. Sitä tarkoittaa uskonnonvapaus. Uskoto ei pelasta ihmistä,pelastu on vain ja ainoastaan Jeesusen sovitustyönkautta,hänen urikuolema ja ylös nousut on ainut pelastus ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2481813Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131282Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2081213Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60903TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 62865
- 51826
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126780