On hyvin kuvaavaa että uskonvapaus on Uskonnot ja uskomukset aiheen alla, sillä kukaan ei ole uskonnoista vapaa. Vaikutukset ovat niin syvällä kaikessa mikä meitä ympäröi ja ohjaa. Ateistinkin mieltä ohjaa paljolti uskonnon vaikutukset.
Vapaus uskosta
4
2410
Vastaukset
- Anonyymi
"Ateistinkin mieltä ohjaa paljolti uskonnon vaikutukset."
Kyllä näin on itsellenikin merkitsee paljon usko tekemiseeni ja itseeni jos näitä ei olisi tuskin kykenisin hoitamaan työprojetiani aina kulloinkin loppuun asti .
Uskon myös vedonlyönnissä itseeni ja valitsemiini voittajiin ja aina joskus kilahtaa tilille .
Usko itseen ja asiaansa on usein se liikkeelle paneva voima kun jotain haluaa tehdä - Anonyymi
niin, usko ja uskonnot ovat kaksi eri asiaa
- Anonyymi
Ei se ole uskonvapaus vaan uskonnonvapaus!
Mikään lakihan ei voi määrätä, mitä sinä uskot tai muut uskovat.
Mutta uskonto on eri asia kuin usko. Meillä on vapaus kuulua mihin uskontokuntaan hyvänsä ja vapaus olla kuulumatta mihinkään uskontokuntaan. Sitä tarkoittaa uskonnonvapaus. Uskoto ei pelasta ihmistä,pelastu on vain ja ainoastaan Jeesusen sovitustyönkautta,hänen urikuolema ja ylös nousut on ainut pelastus ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195