Apua naiselle

Kodin pieniä remonttitöitä, sähkötöitä ja putkitöitä kodinkoneiden asennuksia tarjoaa niitä tarvitseville 52v raitis ja ehdottoman luotettava herrasmies. Ota rohkeasti yhteyttä niin mietitään miten voin auttaa sinua. Sähköpostini: [email protected]

T. Kari

26

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei Kari. Olen vajaa vuosi sitten eronnut 42v hoikka nainen. Mökille täytyis kunnostaa terassi, mietin voisimmeko sopia kustannuksista😋 Tienkin tarjoan yö paikan, ruuan ja saunoa voimme yhdessä ym..

• Anonyymi

Missä sun mökki on ?

• Heippa ja kiitosta vastauksestasi. Remonttisi kiinnostaa ja kustannusten korvaamisesta pääsemme kyllä yhteisymmärrykseen:) Laittele minulle sähköpostia niin jutellaan tarkemmin

• Anonyymi
        33juno33 kirjoitti:

Heippa ja kiitosta vastauksestasi. Remonttisi kiinnostaa ja kustannusten korvaamisesta pääsemme kyllä yhteisymmärrykseen:) Laittele minulle sähköpostia niin jutellaan tarkemmin

Kustannat koko terassin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sun mökki on ?

Kanta-häme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanta-häme

Missä sä itse asut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kustannat koko terassin ?

Idiootti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sä itse asut?

Hevon persreijässä asun purjo perseessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hevon persreijässä asun purjo perseessä

Ei perkele 😂😂😂

• Anonyymi

Joopa joo ja tuosta hyvästä pitää sitten antaa persettä hahaa ei osu eikä uppoa

• Anonyymi

Aloittaja selvästi viestitti tekee remonttia haluu nussia kunnolla palkkioksi. Reilu peli

• Anonyymi

Anna osoite niin tulen osumaan ja upottamaan muikkua oikein kunnolla!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna osoite niin tulen osumaan ja upottamaan muikkua oikein kunnolla!?

Upota purjoa perseesees eunukki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upota purjoa perseesees eunukki

Nyt osui ja upposi kyylään!

• Anonyymi

Etelä-savossa myös näppärä 37v timpuri käytössä😛

• Anonyymi

Jo on heti urpot tyrkyllä

• Anonyymi

Onko Karilla sähkö ja putkiluvat kunnossa? Niihin töihin tarvitaan asennusoikeudet. No tuoltahan ne selviävät sivuilta TUKES. T: sähköasentaja

• Aiheellinen ja oikea kommentti, yllätys yllätys kyllä ovat. Kas kun olen itse sähköasentaja ja kävin aikoinaan sellaisen kiinteistöhuollon 2-vuotisen koulutuksen jossa lykättiin kouraan myöskin LVI-asentajan pätevyyspaperi:). Tosin nuo pelkät paperit eivät elämää juurikaan helpota jos ei noita töitä osaa tehdä myös käytännössä.

T. Kari

• Anonyymi
        33juno33 kirjoitti:

Aiheellinen ja oikea kommentti, yllätys yllätys kyllä ovat. Kas kun olen itse sähköasentaja ja kävin aikoinaan sellaisen kiinteistöhuollon 2-vuotisen koulutuksen jossa lykättiin kouraan myöskin LVI-asentajan pätevyyspaperi:). Tosin nuo pelkät paperit eivät elämää juurikaan helpota jos ei noita töitä osaa tehdä myös käytännössä.

T. Kari

Äijä vinkuu pesää epätoivosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äijä vinkuu pesää epätoivosta

Mene antamaan äläkä tyhjää piipitä!

• Anonyymi
        33juno33 kirjoitti:

Aiheellinen ja oikea kommentti, yllätys yllätys kyllä ovat. Kas kun olen itse sähköasentaja ja kävin aikoinaan sellaisen kiinteistöhuollon 2-vuotisen koulutuksen jossa lykättiin kouraan myöskin LVI-asentajan pätevyyspaperi:). Tosin nuo pelkät paperit eivät elämää juurikaan helpota jos ei noita töitä osaa tehdä myös käytännössä.

T. Kari

Paperit saa olla kunnossa , mites ne vakuutukset ? kun tulee vesi tai sähkö vahinko sun jäljiltä. N44

• Anonyymi kirjoitti:

Paperit saa olla kunnossa , mites ne vakuutukset ? kun tulee vesi tai sähkö vahinko sun jäljiltä. N44

Normaali vastuuvakuutus tottakai on

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei naisia enää tarvitse auttaa. Nyt eletään tasa-arvon aikaa, ja naiset ovat siis yhtä merkityksettömiä kuin miehet.
        Turha pyydellä apumiestä, ei kun apuhenkilöä. Sänkyynkään sitä ei voi tasa-arvon vuoksi kutsua, kun ei ole enää panomiehiä. On vain panohenkilöitä.
        Jos ei voi edes olla varma tämän henkilön sukupuolesta, niin tapaaminen on merkityksetön.

• Anonyymi

Apu on aina tervetullutta:)

• Anonyymi

Nyt syyslomalla olisi aikaa:)

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      28
      2673
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1034
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      891
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      865
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      837
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      817
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      800
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      64
      777
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      714
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      708
    Aihe