Kodin pieniä remonttitöitä, sähkötöitä ja putkitöitä kodinkoneiden asennuksia tarjoaa niitä tarvitseville 52v raitis ja ehdottoman luotettava herrasmies. Ota rohkeasti yhteyttä niin mietitään miten voin auttaa sinua. Sähköpostini: [email protected]
T. Kari
Apua naiselle
26
650
Vastaukset
- Anonyymi
Hei Kari. Olen vajaa vuosi sitten eronnut 42v hoikka nainen. Mökille täytyis kunnostaa terassi, mietin voisimmeko sopia kustannuksista😋 Tienkin tarjoan yö paikan, ruuan ja saunoa voimme yhdessä ym..
- Anonyymi
Missä sun mökki on ?
Heippa ja kiitosta vastauksestasi. Remonttisi kiinnostaa ja kustannusten korvaamisesta pääsemme kyllä yhteisymmärrykseen:) Laittele minulle sähköpostia niin jutellaan tarkemmin
- Anonyymi
33juno33 kirjoitti:
Heippa ja kiitosta vastauksestasi. Remonttisi kiinnostaa ja kustannusten korvaamisesta pääsemme kyllä yhteisymmärrykseen:) Laittele minulle sähköpostia niin jutellaan tarkemmin
Kustannat koko terassin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sun mökki on ?
Kanta-häme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanta-häme
Missä sä itse asut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kustannat koko terassin ?
Idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sä itse asut?
Hevon persreijässä asun purjo perseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevon persreijässä asun purjo perseessä
Ei perkele 😂😂😂
- Anonyymi
Joopa joo ja tuosta hyvästä pitää sitten antaa persettä hahaa ei osu eikä uppoa
- Anonyymi
Aloittaja selvästi viestitti tekee remonttia haluu nussia kunnolla palkkioksi. Reilu peli
- Anonyymi
Anna osoite niin tulen osumaan ja upottamaan muikkua oikein kunnolla!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna osoite niin tulen osumaan ja upottamaan muikkua oikein kunnolla!?
Upota purjoa perseesees eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upota purjoa perseesees eunukki
Nyt osui ja upposi kyylään!
- Anonyymi
Etelä-savossa myös näppärä 37v timpuri käytössä😛
- Anonyymi
Jo on heti urpot tyrkyllä
- Anonyymi
Onko Karilla sähkö ja putkiluvat kunnossa? Niihin töihin tarvitaan asennusoikeudet. No tuoltahan ne selviävät sivuilta TUKES. T: sähköasentaja
Aiheellinen ja oikea kommentti, yllätys yllätys kyllä ovat. Kas kun olen itse sähköasentaja ja kävin aikoinaan sellaisen kiinteistöhuollon 2-vuotisen koulutuksen jossa lykättiin kouraan myöskin LVI-asentajan pätevyyspaperi:). Tosin nuo pelkät paperit eivät elämää juurikaan helpota jos ei noita töitä osaa tehdä myös käytännössä.
T. Kari- Anonyymi
33juno33 kirjoitti:
Aiheellinen ja oikea kommentti, yllätys yllätys kyllä ovat. Kas kun olen itse sähköasentaja ja kävin aikoinaan sellaisen kiinteistöhuollon 2-vuotisen koulutuksen jossa lykättiin kouraan myöskin LVI-asentajan pätevyyspaperi:). Tosin nuo pelkät paperit eivät elämää juurikaan helpota jos ei noita töitä osaa tehdä myös käytännössä.
T. KariÄijä vinkuu pesää epätoivosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äijä vinkuu pesää epätoivosta
Mene antamaan äläkä tyhjää piipitä!
- Anonyymi
33juno33 kirjoitti:
T. KariPaperit saa olla kunnossa , mites ne vakuutukset ? kun tulee vesi tai sähkö vahinko sun jäljiltä. N44
Anonyymi kirjoitti:
Paperit saa olla kunnossa , mites ne vakuutukset ? kun tulee vesi tai sähkö vahinko sun jäljiltä. N44
Normaali vastuuvakuutus tottakai on
- Anonyymi
Päijät-hämeessä51v tekijä. [email protected]
- Anonyymi
Ei naisia enää tarvitse auttaa. Nyt eletään tasa-arvon aikaa, ja naiset ovat siis yhtä merkityksettömiä kuin miehet.
Turha pyydellä apumiestä, ei kun apuhenkilöä. Sänkyynkään sitä ei voi tasa-arvon vuoksi kutsua, kun ei ole enää panomiehiä. On vain panohenkilöitä.
Jos ei voi edes olla varma tämän henkilön sukupuolesta, niin tapaaminen on merkityksetön.
- Anonyymi
Apu on aina tervetullutta:)
- Anonyymi
Nyt syyslomalla olisi aikaa:)
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1117317- 475246
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562961Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän62414Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101468Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1911348Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3101018Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?225958Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896