Herra antoi, ja Herra otti; kiitetty olkoon Herran nimi.

Anonyymi

Näin on siis, Jumala Kaikkivaltias, luovuttanut koko Suomen ja kaikki sen asukkaat, perkeleen täydelliseen valtaan ja hallintaa.
Valitettavasti.
Perkele on saanut, Jumalalta "armon ja laupeuden" ennen Suomen pahaa ja syntistä kansaa.

Itse en enää tiedä tahi keksi, mitä voi ja kannattaa Rukoilla, sillä olen varma ettei, Jumala ole eikä tule olemaan meille armollinen vaan perkeleelle.

Jumala antoi ja Jumala otti.
Job 1:21
Ja hän sanoi: "Alastonna minä tulin äitini kohdusta, ja alastonna minä sinne palajan. Herra antoi, ja Herra otti; kiitetty olkoon Herran nimi."

Joten se oli siinä!
Suomi oli ja meni!

15

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
      27.02.2020 20:05

      Vastaukset

      EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
      Eilen 22:01
      UUSI

      Fariseukset kuulustelevat parantunutta . . .

      ja --- PARANTUNUT VASTAA . . . Jumalan KÄSKYSTÄ . . . ;)

      "Johan minä teille sanoin, ettekä te kuulleet. Miksi taas tahdotte sitä kuulla? Tahdotteko tekin ruveta hänen opetuslapsiksensa?"

      - Joh. 9: 27 ---> This is humor, nimittäin!

      . . .

      KUN - Jumala - ILMOITTI - että . . .

      . . . Jumala, Jeesus, Johannes Kastaja Toinen ja Pyhä Henki . . .

      . . . sekä uudestisyntyneet Jumalan Lapset . . .

      . . . saapuvat Profetiat PALSTALLE . . .

      . . . niin --- puolet TAPUTTI - ja - puolet VITUTTI . . . !
      . . . ………………………………………………………… . . .

      . . .

      KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

      Kaikille annettiin --- 4 vuoden ajan --- tasapuolinen mahdollisuus - tulla mukaan koulutukseen. Jos - SE - ei ollut riittävän pitkä aika --- kutsumuksen heräämiseen, niin tuskin sitä "Pyhän kosketusta" nyt enää tällä tavalla syntyykään . . .

      . . . vaan siihen tarvitaan . . . jonkin sortin IHME . . . ;)

      . . .

      KOHTA TAPAHTUU . . . JAKO ---> KAHTEEN OSAAN . . .

      1. Johanneksen kirje 3:4-10 ---> Jumalan lapset -- Paholaisen lapset

      . . .

      "Ensimmäinen ryhmä" --- jatkaa koulutuksessa seurakuntana.

      ◾Ensimmäinen ryhmä. Tämä ryhmä on niin kuin Jesaja.

      . . .

      Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

      . . .

      MUUT --- jäävät seuraamaan seurakunnan toimintaa ja koulutusta --- tai poistuvat.

      "Kuitenkin he katselevat kauempaa, toivoen että näkisivät jotain aitoa Jumalan armon synnyttämää todellisuutta." - Väisänen Joona

      "Tulkaamme ristin luo. Siellä ei tarvitse näytellä. Kaikki on paljastettua hänen edessään. Kaikki kumpuaa elävästä suhteesta sovittajan eli Jeesuksen Kristuksen kanssa.

      Tähän suhteeseen myös sinua kutsutaan. " - Väisänen Joona

      Väisänen Joona - RADION HARTAUSTEKSTI - iltahartaus 03.11.2009
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209#comment-100952216
      .
      . . .
      . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
      Siunausta ja Herran rauhaa !

      . . .

      Jeesus_valitsi_tekstin
      2.5.2017 13:42

      jgfcjgj kirjoitti:

      Hallelujaaaa, tätä tämä vielä puuttuikin.

      — Kommentoi —

      Aamen . . . Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

      Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

      SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . . .

      Kirje galatalaisille 6
      1. Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
      2. Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
      3. Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
      4. Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
      5. sillä kunkin on kannettava oma taakkansa.
      6. Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa.

      9. Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
      10. Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.

      16. Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!
      17. Älköön tästedes kukaan minulle vaivoja tuottako; sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani.
      18. Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen.

      • Jeesus_valitsi_tekstin

        Tahdotteko tekin ruveta hänen opetuslapsiksensa?

        - Joh. 9: 27 ---> This is humor, nimittäin!

        . . .

        Johanneksen evankeliumi 9 ---> Jeesus Kristus . . . KUTSUU SINUA . . . !

        Ja ohi kulkiessaan hän näki miehen, joka syntymästään saakka oli ollut sokea.

        Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Rabbi, kuka teki syntiä, tämäkö vai hänen vanhempansa, että hänen piti sokeana syntymän?"

        Jeesus vastasi: "Ei tämä tehnyt syntiä eivätkä hänen vanhempansa, vaan Jumalan tekojen piti tuleman hänessä julki.

        Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.

        Niin kauan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus."

        Tämän sanottuaan hän sylki maahan ja teki syljestä tahtaan ja siveli tahtaan hänen silmilleen
        ja sanoi hänelle: "Mene ja peseydy Siiloan lammikossa" -se on käännettynä: lähetetty. -Niin hän meni ja peseytyi ja palasi näkevänä.

        Silloin naapurit ja ne, jotka ennen olivat nähneet hänet kerjääjänä, sanoivat: "Eikö tämä ole se, joka istui ja kerjäsi?"

        Toiset sanoivat: "Hän se on", toiset sanoivat: "Ei ole, vaan hän on hänen näköisensä". Hän itse sanoi: "Minä se olen".

        Niin he sanoivat hänelle: "Miten sinun silmäsi ovat auenneet?"

        Hän vastasi: "Se mies, jota kutsutaan Jeesukseksi, teki tahtaan ja voiteli minun silmäni ja sanoi minulle: 'Mene ja peseydy Siiloan lammikossa'; niin minä menin ja peseydyin ja sain näköni".

        He sanoivat hänelle: "Missä hän on?" Hän vastasi: "En tiedä".

        Niin he veivät hänet, joka ennen oli ollut sokea, fariseusten luo.

        Ja se päivä, jona Jeesus teki tahtaan ja avasi hänen silmänsä, oli sapatti.

        Niin myöskin fariseukset kysyivät häneltä, miten hän oli saanut näkönsä. Ja hän sanoi heille: "Hän siveli tahtaan minun silmilleni, ja minä peseydyin, ja nyt minä näen".

        Niin muutamat fariseuksista sanoivat: "Se mies ei ole Jumalasta, koska hän ei pidä sapattia". Toiset sanoivat: "Kuinka voi syntinen ihminen tehdä senkaltaisia tunnustekoja?" Ja he olivat keskenänsä eri mieltä.

        Niin he taas sanoivat sokealle: "Mitä sinä sanot hänestä, koskapa hän avasi sinun silmäsi?" Ja hän sanoi: "Hän on profeetta".

        Mutta juutalaiset eivät uskoneet hänestä, että hän oli ollut sokea ja saanut näkönsä, ennenkuin kutsuivat sen näkönsä saaneen vanhemmat
        ja kysyivät heiltä sanoen: "Onko tämä teidän poikanne, jonka sanotte sokeana syntyneen? Kuinka hän sitten nyt näkee?"

        Hänen vanhempansa vastasivat ja sanoivat: "Me tiedämme, että tämä on meidän poikamme ja että hän on sokeana syntynyt;
        mutta kuinka hän nyt näkee, emme tiedä; emme myöskään tiedä, kuka on avannut hänen silmänsä. Kysykää häneltä; hänellä on kyllin ikää, puhukoon itse puolestansa."

        Näin hänen vanhempansa sanoivat, koska pelkäsivät juutalaisia. Sillä juutalaiset olivat jo sopineet keskenään, että se, joka tunnusti hänet Kristukseksi, oli erotettava synagoogasta.

        Sentähden hänen vanhempansa sanoivat: "Hänellä on kyllin ikää, kysykää häneltä".

        Niin he kutsuivat toistamiseen miehen, joka oli ollut sokea, ja sanoivat hänelle: "Anna kunnia Jumalalle; me tiedämme, että se mies on syntinen".

        Hän vastasi: "Onko hän syntinen, sitä en tiedä; sen vain tiedän, että minä, joka olin sokea, nyt näen".

        Niin he sanoivat hänelle: "Mitä hän sinulle teki? Miten hän avasi sinun silmäsi?"

        27 Hän vastasi heille: "Johan minä teille sanoin, ettekä te kuulleet. Miksi taas tahdotte sitä kuulla? Tahdotteko tekin ruveta hänen opetuslapsiksensa?"

        Niin he herjasivat häntä ja sanoivat: "Sinä olet hänen opetuslapsensa, mutta me olemme Mooseksen opetuslapsia.

        Me tiedämme Jumalan puhuneen Moosekselle, mutta mistä tämä on, sitä emme tiedä."

        Mies vastasi ja sanoi heille: "Sehän tässä on ihmeellistä, että te ette tiedä, mistä hän on, ja kuitenkin hän on avannut minun silmäni.

        Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee.

        Ei ole maailman alusta kuultu, että kukaan on avannut sokeana syntyneen silmät.

        Jos hän ei olisi Jumalasta, ei hän voisi mitään tehdä."

        He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Sinä olet kokonaan synneissä syntynyt, ja sinä tahdot opettaa meitä!" Ja he ajoivat hänet ulos.

        Ja Jeesus sai kuulla heidän ajaneen hänet ulos; ja hänet tavatessaan hän sanoi hänelle: "Uskotko sinä Jumalan Poikaan?"

        Hän vastasi ja sanoi: "Herra, kuka hän on, että minä häneen uskoisin?"

        Jeesus sanoi hänelle: "Sinä olet hänet nähnyt, ja hän on se, joka sinun kanssasi puhuu".

        Niin hän sanoi: "Herra, minä uskon"; ja hän kumartaen rukoili häntä.

        Ja Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi".

        Ja muutamat fariseukset, jotka olivat siinä häntä lähellä, kuulivat tämän ja sanoivat hänelle: "Olemmeko mekin sokeat?"

        Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy".


      • Aamen . . . Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

        . . .

        KOHTA TAPAHTUU . . . JAKO ---> KAHTEEN OSAAN . . .

        1. Johanneksen kirje 3:4-10 ---> Jumalan lapset -- Paholaisen lapset

        . . .

        "Ensimmäinen ryhmä" --- jatkaa koulutuksessa seurakuntana.

        ◾Ensimmäinen ryhmä. Tämä ryhmä on niin kuin Jesaja.

        . . .

        MUUT --- jäävät seuraamaan seurakunnan toimintaa ja koulutusta --- tai poistuvat.

        "Kuitenkin he katselevat kauempaa, toivoen että näkisivät jotain aitoa Jumalan armon synnyttämää todellisuutta." - Väisänen Joona

        "Tulkaamme ristin luo. Siellä ei tarvitse näytellä. Kaikki on paljastettua hänen edessään. Kaikki kumpuaa elävästä suhteesta sovittajan eli Jeesuksen Kristuksen kanssa.

        Tähän suhteeseen myös sinua kutsutaan. " - Väisänen Joona

        . . .

        Kristus ristillä

        Jumalan_henkäys
        25.03.2016 18:31

        Näin sinut ristillä, Kristus.

        Kasvosi olivat veriset, haavoilla ja kärpästen peittämät. Lihaksesi ja jänteesi olivat pingoitetut kuin teräsjouset. Kätesi ja jalkasi olivat nauloilla lävistetyt ja kyljessäsi oli vertavuotava haava.

        Minä näin, kuinka veri pisarteli käsiesi ja jalkojesi ja kylkesi haavoista, se pisarteli punaisena juomuna pitkin vartaloasi ja jalkojasi ja sitten pitkin ristin paalua.

        Minä kuulin sinun tuskasta raskaan ja huohottavan hengityksesi, silmissäsi oli etäälläoleva ja tyhjä katse. Partasi ja tukkasi olivat takkuiset ja likaiset, veren ja hien paakkuisiksi liimaamat.

        Kuinka luotaantyöntävä näky, kuinka kolkko tunnelma.

        Tällaisenako sinut on nähtävä, Kristus ?

        Monet haluavat nähdä sinut Kristus puhtaaseen ja hohtavaan vaippaan puettuna, kasvosi ja kätesi puhtaana, silmäsi viisautta säteillen käyskentelemässä opetuslastesi keskellä kuin jalo Sokrates, kuin viisas Buddha ja sanat putoilemassa helmien tavoin suustasi: "Autuaat ovat ne ja ne."

        Monet haluavat nähdä sinut Kristus kansanjoukon keskellä parantamassa sairaita ja ajamassa riivaajia ulos. Kuulemassa ihastuksen huutoja, kun kuuro alkaa kuulla ja mykkä puhua ja mielenvikainen istua ymmärryksessään jalkojesi juuressa.

        Monet haluavat nähdä sinut Kristus kävelemässä Galilean järven päällä, muuttamassa veden viiniksi, ruokkimassa kansanjoukkoa muutamalla leivällä ja kalalla tai saarnaamassa Kapernaumin synagoogassa Herran otollista vuotta.

        Mutta minä haluan nähdä sinut, Kristus, ristillä, haluan kuulla pilkkahuutoja ympärilläsi, nähdä taivaan pimenevän ja kuulla sinun huutavan sydämesi tuskassa: "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit ?"

        Tällaisena minä heikko syntinen haluan nähdä sinut Kristus; kuolevana soturina ja kuoleman voittajana. Sillä sinun pyhän veresi pisaroidessa Golgatan kummulla, sinun sanoessasi: "Se on täytetty" kaikki helvetin vallat väistyvät Golgatalta, saatana väistyi, demonit väistyivät ja kuolema väistyi.

        Jumalallinen rauha laskeutui ristin ylle ja kuului Isän ääni: "Tämä on minun rakas Poikani , johon minä olen mielistynyt."

        Sen vuoksi minä rakastan sinua Kristus ristillä, sen vuoksi viihdyn ristin juurella ja rakastan kärsivää muotoasi Kristus.

        Minä tulen yhä lähemmäksi ristiä, niin lähelle, että tuo punainen verijuomu paalusta pisartelee ylleni. Siinä minä tiedän voittavani saatanan, synnin, oman turmeltuneen lihani ja kuoleman vallan, siinä ristin juurella, kun verijuomu pisartelee ylitseni.

        Sen vuoksi minä rakastan sinun muotoasi, Kristus, ristillä.

        - Tapio Nousiainen

        "Kristus ristillä" - teksti on ote kirjasta . . .

        . . . LEIPÄÄ JA SUOLAA - Kolme psalmien kirjaa, v. 1973

        ---------------------------------------------------------------

        Tapio Nousiainen oli - Jumalan Profeetta - kirjailija, jonka tehtävänä oli valmistella HERÄTYS kirjallisuudella . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

        Hän TÄYTTI - Jumalan TAHDON - kirjoittamalla SUOMEN KANSALLE sen kirjallisen perinnön, jonka meidän . . . UUDESTISYNTYNYT SUKUPOLVEMME TARVITSEE TEHTÄVÄMME SUORITTAMISEKSI LOPPUUN.

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Rakkaat Jumalan Lapset ! --- (11.06.2017 07:40)

      VENÄJÄN suunnalta uhkaava vaara on pelkästään PELOTTELUA . . .

      . . . SIIS --- Jumalan JOHDATUS PARANNUKSEN TEKOON . . . !
      . . . ................................................................................................. . . .

      Jeesus_valitsi_tekstin
      18.2.2017 17:14

      Rakkaat Jumalan Lapset !

      Tämä on - SE - virallinen . . . pelottelu NÄKY . . . !

      » . . . Jukka Rokka: Järkyttävä näky aamulla 16.03.2001 . . . »
      . . . . .......................................................................................... . . . .

      Järkyttävä näky . . . Tehkää parannus synneistänne . . . !
      https://suomiprofetiassa.wordpress.com/jukka-rokka-jarkyttava-naky-aamulla-16-03-2001/

      AJANKOHTAINEN - LAINAUS - tekstistä . . .

      ”Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan. Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut. Apua ei tule Idästä eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra. Kääntykää kansana Minun puoleeni… Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta…! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi, Minä pelastan, Minä parannan haavat, Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella. Katso, minä tulen pian – pikemmin kuin luulettekaan – sanoo Herra.”
      . . . . .

      NÄKY ja Jumalan SANOMA --- jakautuu VIITEEN OSAAN sisältäen myös lupauksen ARMOSTA sekä Pyhän Hengen VOIMASTA.
      Raamatussa NUMERO 5 on ARMON luku !

      ◾ NÄKY KUVAUS --- Järkyttävä näky Venäjän hyökkäyksestä.

      ◾ VAROITUS --- ...apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan.

      ◾ VAATIMUS PARANNUKSEEN --- Tehkää parannus synneistänne.

      ◾ LUPAUS ARMOSTA --- Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta…!

      ◾ LUPAUS --- Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella.
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Jumala on TOTEUTTANUT LUPAUKSENSA . . .

      . . . Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta . . . !
      . . . ............................................................................................... . . .

      Kaikkivaltias Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen - JO - Syksyllä 2016 . . .

      Seuraavaksi . . .

      Miksi ja milloin - Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen ?
      .
      . . .
      . . . . .
      PSALMI 19:8-12 ---> Herran PELKO on puhdas - SE - pysyy iäti
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      »Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
      Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.

      Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.

      Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
      Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka. »
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Jumala SANOO . . .

      . . . JOS --- Herran PELKO on puhdas - SE - VAPAUTTAA kaikesta PELOSTA . . . ;)

      . . . PELKO on - SIIS - rangaistus siitä, että . . .

      . . . Jumalan RAKKAUS ei ole vielä TÄYDELLISTÄ . . . !

      --------------------------------------------------------------------------------
      PYRKIKÄÄ TÄYDELLISEEN RAKKAUTEEN - niin - ette PELKÄÄ Venäjää --- vaan olette VAPAAT - ja - PUHTAAT kaikesta PELOSTA !!!
      --------------------------------------------------------------------------------

      Jumala on rakkaus . . .

      . . . Rakkaus tekee kaiken täydelliseksi . . . !

      . . . Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. . . . !
      .
      . . .
      . . . . . »Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.»
      . . . . . . ........................................................................................................................... . . .
      . . .
      .
      Ensimmäinen Johanneksen kirje, 1. Joh. 4:17-18 ---> Rakkaudessa ei ole pelkoa

      » Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa. »
      . . . . . . . .

      Evankeliumi Luukkaan mukaan 12
      Luuk. 12: 4-5 ---> Peloton tunnustautuminen Kristuksen omaksi

      » Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä.

      Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää. »
      . . . . . . .
      .
      . . .
      . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
      Siunausta ja Herran rauhaa !

      • Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?

        . . .

        Jumalan_henkäys
        25.9.2015 19:24

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        ******** LAINAUS:

        "Jumala haluaa keskinäistä sopimusta, ja siellä missä pyhät sopivat rukouksesta, Hän on luvannut vastata heidän rukouksiinsa. Katsokaa, mikä moninkertainen voima on tällaisella rukouksella!

        Kun yksi toisensa jälkeen tuo Jumalan eteen voimakkaan rukouksensa,
        kun monet vetävät yhdessä samaa köyttä,
        kun yhdessä kolkutetaan armon ovelle,
        kun palavien sydänten väkevä huuto nousee yhdessä taivaaseen,
        ja kun vilpittömän, pyhän rukouksen ääni voimallaan
        vavisuttaa taivaan portteja — silloin Jumala vastaa."

        ******** LAINAUS: Charles Spurgeon

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        25.05.2019 10:50

        ""Kysymyksessä on tilinteko; sen puutos. Itsestä, omasta elämästä. Pesänselvitys Jumalan edessä. Tärkein asia. ” Jokainen meistä joutuu tekemään Jumalalle tilin itsestään.” Room 14:12. Itsestään. Jumala ei vaadi tiliä siitä, mitä ”joku toinen teki”, saati selitystä kaiken maailman pahuudesta! Eikä auta vetoomus: ”kun se teki sitä ja tätä...” Sinä itse? Minä? ""
        ----------------------------------------------

        Jeesus_valitsi_tekstin
        5.6.2016 15:42

        Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?

        OTSIKKO on - Jumalan TEKEMÄ KYSYMYS - jonka on tarkoitus HERÄTELLÄ jokaista PARANNUKSEEN - siis - ALOITTAJA --- Jumalan_henkäys --- on ihmisenä myös SAMAN VAATIMUKSEN ALAISENA . . .

        . . . Jokaisen ihmisen . . . TULEE AINA PYRKIÄ PAREMPAAN . . . :)
        .......................................................................................................... . . .

        KESKUSTELU ---> Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14306510/tehdaanko---se---itse-------se-parannus-------#
        .......................................................................................................... . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • SAATANAN ALOITTAJALLE . . .

      . . .

      RISTIN RYÖVÄRI

      Olen ryöväri --- vääntelehdin ristinpuussa.

      Jumala, kuinka pakottaakaan käsiäni ja jalkojani, naulat syövät niiden lihaa ja henkeäni ahdistaa. Loppuni on tullut.

      Siinä tuskieni keskellä ajattelin elämääni. Miten helvetissä tämä touhu meni näin pieleen ?

      Olihan minulla kunnon koti, ei senpuoleen, äitimuori veisaili ja harrasti jumalisuutta. Mutta isäukko oli ankara ja leikitön mies, se veteli suuttuessaan remmillä ympäri korvia. Ei siinä äitimuorilla ollut paljon sanomista.

      Vähän sitä oli --- sitä rakkautta.

      Siitä se sitten alkoi, viertäminen. Koulua en jaksanut käydä, enkä minä kotonakaan viihtynyt. Jouduin jengiin ja tehtiin ensimmäinen murto, mutta siitä päästivät ehdollisella.

      Mutta viinaan piti saada rahaa, viina auttoi, ja niin tuli tehtyä uusia keikkoja. Tuli matka Keravan nuorisovankilaan, ja niin se kierre sitten alkoi.

      Uusia tuomioita, koevapauksia, matkoja läänille, Konnulle, Sukevalle ja Kakolaan. Sitä se on ollut --- rikoksenuusijan elämää. Karhukopit ja pytyt, ne ovat olleet minun elämääni.

      Voi, että koskee kovasti, tulisi pian loppu.

      Mutta kuka se on tuossa vierelläni ristillä ?

      Onko se Jumalan Poika ?

      Hän katsoo minuun ikäänkuin hymyillen, onko se ivahymyä ?

      Ei, kyllä hän hymyilee ihan oikeasti. Sellaista hymyä kuin Konnun Pelle hymyili. Se Pelle sanoi minulle: "Poika, anna elämäsi Jeesukselle. Hänen verensä tekee sinut vapaaksi."

      Janottaa ja silmissä hämärtää, kirotut kärpäset, kun syövät elävältä. Mutta onko se Jumalan Poika tuossa vierelläni ?

      Mitenkä Jumalan Poika on ristillä ?

      Se Konnun Pelle sanoi kyllä, että Jeesus kuoli, kuoli ristillä jokaisen konnan puolesta. Oletko kuollut minunkin puolestani, Jeesus ?

      Ja niin minä käänsin väsynyttä, mukiloitua, veristä ja arpista päätäni Jeesuksen puoleen ja minä sanoin Jumalan Pojalle: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."

      Ja Jeesus katsoi minuun ihmeellisesti. Hän katsoi tuskankirkkailla silmillä, hän hymyili tuskansa keskeltä ja sanoi: "Poikani, totisesti minä sanon sinulle, tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

      Ja minun oli niin hyvä olla siinä Jumalan Pojan vieressä ristillä. Niin hyvä, kun tuskat alkoivat helpottaa ja kun silmissä hämärsi ja väsytti.

      Tuntui samalta kuin joskus lapsena, kun isä kantoi turkin sisässä saunasta tupaan. Oli niin raukea ja turvallinen olo.

      Ja niin minä nukahdin Jumalan Pojan syliin.

      - Tapio Nousiainen

      "Ristin ryöväri" - teksti on ote kirjasta . . .

      . . . LEIPÄÄ JA SUOLAA - Kolme psalmien kirjaa, v. 1973

    • ALOITTAJALLE . . . Jumalan ARMOA . . . ;)

      . . .

      Jeesus Kristus . . . KUTSUU SINUA . . . !

      Hän voi uudistaa elämäsi ja antaa ilon ja rauhan.

      . . .

      Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1: 12-13 ---> Uudestisyntyminen

      Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

      SINULLEKIN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA !

      Jesaja 55: 6-7 ---> Etsikää Herraa ja huutakaa häntä avuksi, niin saatte ARMON

      6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

      7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

      . . .

      Siunausta ja Herran rauhaa !

      • » Armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta --- se on Jumalan lahja. »

        . . .

        Jeesus . . . Jumalan SUURI JOULULAHJA . . . !

        Jumalan_henkäys

        26.12.2016 12:17

        Jumala on suuressa rakkaudessaan antanut koko ihmiskunnalle suuren ja ihmeellisen joululahjan, Vapahtajan, Jeesuksen Kristuksen. Juuri tämän lahjan antamisen muistojuhlana koko kristikunta viettää JOULUA.

        Vielä tänäkin jouluna kaikuu enkelien ihmeellinen sanoma:
        » Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva kaikelle kansalle; teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra. »

        Kaikki ihmiset tarvitsevat Vapahtajaa. Vaikka ihmisten siveellinen ja moraalinen tila on erilainen, ovat kaikki Jumalan edessä samassa asemassa:
        » Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. »

        Synnin voi sovittaa vain Jeesuksen veri, jonka Hän vuodatti Golgatan ristillä koko maailman syntien sovitukseksi. Ristillä Jeesus sovitti verellään kaikki:
        » Kaikki sekä maan päällä että taivaissa. »

        Golgatan työ saa näin maailmanhistoriallisen, suorastaan kosmisen merkityksen. Kaikki on sovitettu. On lohdullista tietää, että jokainen lapsi, joka syntyy tähän maailmaan , syntyy jo sovitettuna ja sellaisenaan taivaskelpoisena. Kaikilla ihmisillä, olipa heidän tilansa mikä tahansa, on oikeus ja mahdollisuus ottaa vastaan Jumalan lahja, Jeesus Kristus ja Hänessä sovitus ja pelastus.

        Sovitus on niin valmis, etteivät mitkään meidän tekomme voi siihen mitään lisätä. Meidän synnintuntomme, katumuksemme, parannuksentekomme, itkumme, rukouksemme tai hyvät työmme eivät voi mitään lisätä tähän valmiiseen sovitukseen. Se on valmis ja pelastus annetaan lahjaksi:
        » Armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta --- se on Jumalan lahja. »

        Lahjaksi meille annetaan synnit anteeksi. Lahjaksi meille annetaan myös voima vapautua pitkäaikaistenkin synti tottumusten kahleista. Syntikahleet katkeavat Jumalan voimasta. Näin ihminen kokee täydellisen elämänmuutoksen.

        Elämämme matkalla monenlaiset ahdistukset, kärsimykset, kuolema ja suru kohtaavat meitä. Jeesus on kuitenkin kaikessa mukana auttaen ja lohduttaen.

        Jeesukseen Kristukseen, Jumalan suureen joululahjaan sisältyy kaikki, mitä ihminen tarvitsee:
        » Kaikki sekä tässä elämässä että tulevassa. »

        Tähän kaikkeen tärkeimpänä kuuluu iankaikkinen pelastus Isän luona taivaan kirkkaudessa. Siellä ei enää ole tämän maailman vajavaisuutta. Se on uusi taivas ja uusi maa, jossa
        » Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa: ja Hän on pyyhkivä kaikki kyyneleet heidän silmistänsä , eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä kipua ole enää oleva sillä kaikki entinen on mennyt. »

        Ja valtaistuimella istuva sanoo: » Katso, uudeksi minä teen kaikki. »

        Kiitos ja ylistys ja kunnia Jumalalle Hänen sanomattomasta lahjastaan.

        - Paul L. Hakli


    • Anonyymi

      Suomen olisi pitänyt pitää kiinni oikeusvaltioperiaatteesta, mutta laitomuus maistuu paremmalta päättäjille.

      Tällä tuotiin esiin lista, joille laittomuus maistuu.
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b99ad850-ee0e-43a8-aaf6-6d6cdba08e7c

      On kuitenkin vielä muita valtioita jäljellä, jotka juuri punnitsevat paketin laillisuutta.
      Tästä ei olla mediassa pidetty ääntä.
      Paketti torpataan ja perustellaan sen laittomuus.
      Suomessa JAA äänestäjät joutuvat häpeään.
      Tämän laittomuuden myötä EU nähdään uudessa valossa.
      Hajoaminen alkaa EU sisältä.

    • Anonyymi

      > olen varma ettei, Jumala ole eikä tule olemaan meille armollinen vaan perkeleelle.

      Miksi?

      • Anonyymi

        > olen varma ettei, Jumala ole eikä tule olemaan meille armollinen vaan perkeleelle.

        Miksi?

        Koska on sota:
        Ef. 6:
        12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

        eli ei ne, kansanedustajat ole mitään, vaan niiden takana olevat voimat, eli tämä paha joka on ja hallitsee heitä!
        HE monet ovat myynneet itsensä, tälle pahalle.

        Koska:
        Ps. 127:1
        Matkalaulu; Salomon virsi. Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herra ei kaupunkia varjele, niin turhaan vartija valvoo.

        Jos Herra ei varjele ja auta, kuka auttaa!!!!

        JOS HERRA VARJELEE:
        Room. 8:31
        Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?

        Eli, jos on niinkuin monet, sanovat ja aivoittelevat, niin tämä on se, mikä johtaa, Suomen täydellisesti olemaan kuuliainen, tälle pahan hallitus vallalle!

        eli, En havaitse, enkä ole havainnut, pitkään aikaa että, Jumala kuulisi meidän rukoukset eli vastaisi.
        Näytä joku ISO eli tärkeä asia mitä ja missä Herra on sen tahi muuta torpanut?

        samaa sukupuolta olevien avioiliitot?
        kymmenet tuhannet, abortit, eli murhat?

        Joten, en itse usko että, meillä on mitään muuta kuin lisää kurjuutta edessä.

        uskoville se ei ole, kuin pieni ongelma, sillä me pääsemme kotiin.
        mutta tämä vie rauhan eli emme voi enää vapaasti, tuoda ilmi mitä Herra tahtoo.
        Esim kanadassa on muutaman viikon sisällä, muutamia paimenia, viety vankilaa, ja tosin päästetty ulos, ja suomessa on ollut samaa!
        ja nyt tämä Päivi, tapaus!

        eli, kuten yk 2030 agenda sanoo, tulee yksi uljas uskonto ja joka ei tottele tulee sitten parantaa, tavalla tahi toisella!
        eli kaikki vastaväitteet on vihapuhetta tahi rasismia!

        "vai että yksi Jumala joka on kaiken yläpuolella!"
        "vai että Yksi Nimi, joka pelastaa!"

        eli viha puhetta!

        eli tämä oli osana tässä äänestyksessä.
        vaikka muut maat tämän kaataisi niin se ei poista, täällä olevien iisebelien ja bileamin, ASENNETTA!
        eli heidät tulisi lähettää siperia, siellä oppivat tahi johonkin muuhun paikkaa...


    • Anonyymi

      se että näin on, on valitettavaa, tulee vain toivoa että NE KAKSI SÄKKIPUKUISTA tulisivat nopeasti.
      eli, mikään ei enää voi estää, tätä että kohta tulee se valkoinen hevonen!
      eli ilmestyskirja alkaa.
      ainoa mikä sitten voi vähän tehdä vastaan on juuri, Ilmestyskirjan 11:
      Kaksi profeettaa.
      ja heille Jumala antaa, "vapaat kädet"!
      eli Jumalan "usko" ihmisiin on loppunut, eikä kohta ole enää aikaa!

      se että tätä ennen tulee olemaan se mitä on Kirjoittu, eli iso lähtö Pohjoisesta maasta, suurempi kuin ennenmuinoin Mooses, viittaa sitten siihen että, sen jälkeen tulee, meille, sitten kovaa kyytiä!

      Pohjoisessa on kahdet hevoset.
      Mustat
      ja
      valkoiset.

      eli täällä Jumalan VIha ja kosto tulee olemaan Jumalalle tarpeeksi ja sitten Jumalan Henki lepää täällä.

      Niinkuin faarao, ei päästänyt kansaa, nii tulee olemaan iso juttu että ,Efraim menee kotiin.



      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • ALOITTAJA alennetaan !
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Jumalan - ja - Raamatun VÄÄRISTELY . . .

      . . . on PANETTELUA - jossa kohteena on - ITSE Jumala . . . !

      . . .

      JOKA - itsensä ylentää - SE . . . ALENNETAAN . . . !

      . . .

      . . . Te vääntelette elävän Jumalan, Herran Sebaotin, teidän Jumalanne, sanoja . . .

      . . .

      Jeremia 23 ---> Onnettomuus ON - siksi - VÄÄRÄN profeetan kohtalo

      21 "Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat.
      22 Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani, niin he julistaisivat minun sanani kansalleni ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään ja pahoista teoistansa.

      23 Olenko minä Jumala vain lyhyeltä matkalta, sanoo Herra; enkö ole Jumala myöskin kaukaa?
      24 Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra.
      25 Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta'.
      26 Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta?
      27 Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden?

      36 . . . Te vääntelette elävän Jumalan, Herran Sebaotin, teidän Jumalanne, sanoja . . .

      40 Ja minä panen teidän päällenne iankaikkisen häpeän ja iankaikkisen pilkan, joka ei ole unhottuva."

      • JUMALA - JÄRJESTÄÄ - TÄÄLLÄ PROFETIAT PALSTALLA . . .

        . . . OIKEUDENKÄYNNIN --- jossa käsitellään RIKKOMUKSIA . . .
        . . . joihin HAASTEEN saaneet --- ovat SYYLLISTYNEET . . . !

        . . .

        » Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.

        Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.

        Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

        Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi. »

        Matteus 12: 33 - 37 ---> Puu ja hedelmät

        . . .

        » Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra. »

        Jeremia 23: 24 ---> Herran VIHALTA --- EI VOI --- PIILOUTUA

        . . .

        Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti
        16.05.2021 14:21

        ALOITTAJA ON . . .

        . . . SODASSA --- Jumalaa VASTAAN - ja - SITEN . . .

        . . . JOUTUMASSA - Jumalan - PUHDISTUKSEN KOHTEEKSI . . .

        . . .

        Jouko Pihon 13.5.2021 näkemä uni ison huoneen puhdistuksesta

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16937259/jouko-pihon-13-5-2021-nakema-uni-ison-huoneen-puhdistuksesta

        . . .

        ALOITTAJALLE --- SAMA . . . Jumalan SANOMA . . .

        Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti
        13.05.2021 17:33

        . . .

        Jobinpostia
        8.8.2017 21:40

        Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

        --------------------------------------------------------------------------------------

        "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

        ........

        Herran rauhaa ja armoa !
        ...................................................

        Johanneksen ilmestys 16

        10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
        11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

        ........

        JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

        ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

        SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

        ........

        JEREMIA 23

        30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
        31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
        32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

        . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . ALOITTAJA ON - ITSE - ja - Hänen LISÄKSEEN . . .

        . . . MYÖS MONI MUU --- PENSEÄ --- ITSENSÄ KOROTTAJA . . .

        . . . JOUTUMASSA - Jumalan - PUHDISTUKSEN KOHTEEKSI . . .

        . . . Jumalan --- kurituksen - ja - VOIMAN-käytön --- AVUSTAMANA . . .

        . . . SILLÄ mitään :( --- PARANNUSTA - EI - OLE TAPAHTUNUT . . . !


      • Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti
        13.05.2021 18:03

        Jumala SANOO . . .

        . . . VALHEPROFETIOIDEN - ENNUSTAMINEN - ja - LEVITTÄMINEN . . .

        . . . ON OLLUT - AINA - KIELLETTYÄ - ja - SOTIMISTA - Jumalaa VASTAAN . . .

        . . . MUTTA --- PENSEÄT KIEROILIJAT --- KUTEN . . . SINÄ --- ALOITTAJA . . .

        . . . niin -------- TE - KUITENKIN SIITÄ HUOLIMATTA --- SELLAISTA . . .

        . . . HÄRSKIÄ - ITSEKESKEISYYTTÄNNE - HARRASTATTE - ja - LEVITÄTTE . . . !

        . . .

        Jumalan - ENNAKKO --- ILMOITUKSIEN --- MUKAISESTI . . .

        . . . ASIAAN TULEE MUUTOS . . .

        . . . ja ASIAN KÄSITTELY --- ETENEE --- Jumalan TAHDON MUKAISESTI . . . ;)

        . . .

        Profetiat PALSTALLA --- TOIMENPITEET --- OVAT SEURAAVAT . . .

        ◾JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELY

        ◾RIKKOMUKSEN TEKIJÖITÄ --- RANGAISTAAN

        ◾MUUT OPPIVAT --- VAROITTAVISTA ESIMERKKI TAPAUKSISTA

        ◾PENSEÄT JOUTUVAT JALKAPUUHUN --- PARANNUKSEN TEKOON

        ◾UUDET säännöt - ja - ohjeistukset --- ASTUVAT VOIMAAN

        ◾Jumala ALOITTAA SEURAKUNTA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA

        . . .

        Profetiat PALSTAN --- TULEVA "laatustandardi" . . . ;)

        KUN --- Jumala ALOITTAA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA --- niin . . .

        . . . Herra HOITAA . . . aivan ---ITSE ---- PALSTAN SENSUURIN . . . ;)
        . . . .......................... . . . ....................................................................... . . .

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        2.5.2017 13:42

        jgfcjgj kirjoitti:

        Hallelujaaaa, tätä tämä vielä puuttuikin.

        — Kommentoi —

        Aamen . . . Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

        Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

        SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . . .

        Kirje galatalaisille 6
        1. Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
        2. Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
        3. Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
        4. Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
        5. sillä kunkin on kannettava oma taakkansa.
        6. Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa.

        9. Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
        10. Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.

        16. Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!
        17. Älköön tästedes kukaan minulle vaivoja tuottako; sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani.
        18. Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3110
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1592
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1390
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      80
      1277
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      270
      1201
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      857
    Aihe