Persut suurin työttömienpuolue

Anonyymi

Tilastot kertovat totuuden, josta persut itse vaikenevat. Ymmärrän sen, työtöntäkin hävettäisi osoittautua persuksi.

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulee se paljon halvemmaks valtiolle ja veronmaksajalle kuin tuo Demareiden suojatyöllistäminen

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Demareissa KAIKKI elävät jossain muodoissa yhteiskunnan varoilla

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi kuljettavat sotarikollisia suomeen, miljoonakulut veronmaksajille jo tähänmennessä, hävetkää demut.
        https://yle.fi/uutiset/3-11765677

        Sama ääliö toistelee valettaan joka ketjussa. Kuka tai ketkä demarit muka toivat tämän sotarikoksista syyteteyn Suomeen?


    • Anonyymi

      Persu alkaa räksyttää valetta aloituksen vierestä.

      • Anonyymi

        Lue mitä demut ja tarja hönöttää.

        "Seuraavana vuonna presidentti Tarja Halonen allekirjoitti lain, jonka nojalla Sierra Leonen erityistuomioistuimessa kuultavana olleita voitiin sijoittaa Suomeen. Massaquoi oli yksi sijoitetuista."


    • Anonyymi

      Persujen kannattajiin on kertynyt Suomen rupusakki: huonosti kouluttautuneet vaikeasti työllistyvät, normeista piittaamattomat, sekä katkerat itseensä ja yhteiskuntaan vittuuntuneet.

      • Anonyymi

      • Hauskaa jos vaikeasti työllistyvilläkin on puolue, jota äänestää.
        Osoitat kommentissasi halveksivasi ihmisiä, jotka eivät ole korkeakoulutettuja, töitä löytäneitä, normaaleja, itsevarmoja ja maailmaa halaavia.


    • Anonyymi

      Keksi nyt hyvä veli perempii aloituksii.

    • Anonyymi

      Kuis se vassarin grammari taas kirskuttaa yksinäistä uraansa???

      Viepä se äkkiä nyt johonkin länsimaiseen huoltoon.

      Siellä ne kyllä löytävät sulle uuden uran ;DDD..

      • Anonyymi

        Hyvä, ettei tarvitse viedä persujen putin-huoltoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, ettei tarvitse viedä persujen putin-huoltoon.

        ai vasurien putin-huoltoon?

        sielläkö olet töissä ;DDD


    • Anonyymi

      Avaajan ajattelumalli on niin sairaan vääristynyt,
      ettei tälle talitintille normaalijärkisellä ole mitään keskusteltavaa.
      Ainoastaan vihernatsivassu kykenee ruikuttamaan vihernatsivassulle, koska vain toinen pölhövihervassu voi ymmärtää toista pölhövihervassua.

    • Anonyymi

      Taas yksi kopiospämmärin avaus, jonka tyhmyyksissään saa osumaan itseään suoraan päähän.
      Ei ole tuolle talitintille ajattelun lahjoja suotu.

    • Anonyymi

      Pääasia on että SDP sai poistettua eläkeputken työläisiltä.
      Tällä tavalla Demarit palkitsee vaalikarjansa.

    • Anonyymi

      Avaushan edusti taas tätä rasistista vihervasemmistolaista vihamielistä Cancel-kulttuuria, jolla pyritään tukahduttamaan opposition sananvapaus.

      Esimerkkejä ei tarvitse venäjää ja valkovenäjää kauempaa hakea.

      • Anonyymi

        Venäjä ja Valko-Venäjä varmasti ovat persuille hyviäkin esimerkkejä, jollaisiksi he haluaisivat myös Suomen muuttaa. Onneksi persut eivät pääse hallitukseen tekemään sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä ja Valko-Venäjä varmasti ovat persuille hyviäkin esimerkkejä, jollaisiksi he haluaisivat myös Suomen muuttaa. Onneksi persut eivät pääse hallitukseen tekemään sitä.

        Mutta kun tuo on TOTTA!


      • Anonyymi

        Ja kopioo pukkaa


    • Anonyymi

      pakolaiset ovat suurin työttömien ryhmä 😠

      • Anonyymi

        Uskaltaako tilastoja julkaista näin vaalien alla 🤣


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu totta. Tutkimuksen mukaan persujen kannattajissa on eniten työttömiä. Ei se muuksi muutu, vaikka persut kuinka räksyttäisivät asian vierestä.

      • Anonyymi

        Puhun aina totta, En ole mikään persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun aina totta, En ole mikään persu.

        Vasurin totuus, heh ehehehehheehhehehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun aina totta, En ole mikään persu.

        Muuten vaan roikut persu-palstalla 24/7 ;DDDD


      • Anonyymi

        Mikä tutkimus? onko dataa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten vaan roikut persu-palstalla 24/7 ;DDDD

        On hyvä kertoa totuus myös persuille, vaikka he mieluummin kuuntelevat puolueensa propagandaa.


    • Anonyymi

      Työttömätkin kääntäisivät persuille selkänsä jos persut joutuisivat hallitukseen

      • Anonyymi

        Kyllä sä olisit kuitenkin heti käsi ojossa ruikuttamassa elatusta....


    • Anonyymi

      Venäjä ja Valko-Venäjä varmasti ovat Demereille hyviä esimerkkejä, jollaisiksi he haluaisivat myös Suomen muuttaa. Onneksi Suomen kansa on eri mieltä.

    • Anonyymi

      Avaushan edusti taas tätä rasistista vihervasemmistolaista vihamielistä Cancel-kulttuuria, jolla pyritään tukahduttamaan opposition sananvapaus.

      Esimerkkejä ei tarvitse venäjää ja valkovenäjää kauempaa hakea.

      seuratkaa vain persun hokijoita.

      • Anonyymi

        Toistoo riittää, kun ei ole mitään muuta sanottavaa.


      • Anonyymi

        Vihervassareita alkaa harmittamaan, kun totuus on,että Suomi seuraa Ruotsin kaikkineen ongelmineen. Esim. Pikku Huopalahdessa tapahtunut etnisenjengin hyökkääminen gangesterityyliin kahden henkilön kimppuun astalot ja veitset aseena. Ylikomisaario Taponen on julkisuudessa usein toistanut ettei Suomessa ole etnistaustaisia jengejä, nyt tämä viher-cottoni on vaiennettu, kun karu totuus on tullut esiin.
        pro patria


    • Anonyymi

      Moni persukannattaja häpeää enemmän perussuomalaisuuttaan kuin työttömyyttään

      • Anonyymi

        Mää en uskalla sanoa ainakaan, missään että olisi vihreä tai vassari.


    • Anonyymi

      Moni demarikannattaja on ylpeä työttömyydestään.
      Onhan se vihervasemmistolaista perinnettä.

    • Lähi-idästä ja afrikan sarvesta tulleet ei taida olla persuja. Somalinuorten työttömyysaste on yli 60% 18-24 vuotiailla. Kova paikka tämäkin suvakeille.

      • Anonyymi

        Mutta heissä on luontaista demariutta.

        Onhan se demarien suurin saavutus tämä taikaseinä joka tarjoaa elatuksen kaikille, eikä maksa mitään.


    • Anonyymi

      Mistä nää väitteet tulee? Kuka tietää jonkun työttömän puoluekannan?

      Entä somaleiden työttömyysasteen? Pakolaisia kaiketi? Eivät siis elintasopakolaisia vaan jostain pakolaisleireiltä?

      Vitsi kun on tyhmää miettiä hatusta vedettyjä lukuja, kun mua kiinnostaa oikeat asiat.

      • Anonyymi

        Somalit tulivat yli 30 vuotta sitten Suomeen ja heistä on jo lähes puolet työllistynyt tähän mennessä.

        Harjoitus tekee mestarin.


      • Anonyymi

        Yhtäläisyys vihervasemmistoon on huomattava!!!


    • Anonyymi

      Eikä sitten muuta, kuin linkkiä tilastoon. Ettei nyt taas mene pelkäksi antipersun valheeksi.

    • Anonyymi

      Venäjä ja Valko-Venäjä varmasti ovat Demareille hyviäkin esimerkkejä, jollaisiksi he haluaisivat myös Suomen muuttaa. Demarien harmiksi Suomen kansa ei halua.

      • Anonyymi

        Kyllä persuus on typeryyttä, ovat sitä mieltä, että kaikki, jotka ovat eri mieltä, ovat demareita, eikös se huhhuhsaaren mielestä kaikki " muut' ole kommunisteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä persuus on typeryyttä, ovat sitä mieltä, että kaikki, jotka ovat eri mieltä, ovat demareita, eikös se huhhuhsaaren mielestä kaikki " muut' ole kommunisteja

        Niin, Kyllä vasemmistolaisuus on typeryyttä, ovat sitä mieltä, että kaikki, jotka ovat eri mieltä, ovat luokkavihollisia


    • Anonyymi

      No jos Persujen kannatus on puolueista suurinta niin ei liene kenellekään epäselvää että kun liikut missä tahansa - kaupat, ravintolat, junat, konsertit jne, jne - niin Persuja on kaikkialla eniten, jopa siellä työttömien joukossa - ainakin matemaattisesti laskien!

      • Anonyymi

        Persuissa on paljon vähän koulutettuja. Ja vähän koulutetut luonnollisesti työllistyvät muita huonommin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on ja palkkakin on sitten sen mukainen!
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b5060d6b-e7ec-4198-9b66-24822fa539a4

        Edes hyvätuloisissa persuja ei kannata kuin joka viides, joka tarkoittaa että heissäkin on silloin ainakin demarien äänestäjiä, ellei vasemmistonkin. Tuosta korkeammissa tuloluokissa persuja taas ei paljon äänestetä. Persut ovat venäläistyyppinen nousukaspuolue, joka herättää nenän nyrpistelyä varsinaisen eliitin parissa.

        Suurin osa persujen kannattajista on pienituloisia ja matalasti koulutettuja. Korkein koulutusaste on luultavasti Vasemmiston äänestäjillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes hyvätuloisissa persuja ei kannata kuin joka viides, joka tarkoittaa että heissäkin on silloin ainakin demarien äänestäjiä, ellei vasemmistonkin. Tuosta korkeammissa tuloluokissa persuja taas ei paljon äänestetä. Persut ovat venäläistyyppinen nousukaspuolue, joka herättää nenän nyrpistelyä varsinaisen eliitin parissa.

        Suurin osa persujen kannattajista on pienituloisia ja matalasti koulutettuja. Korkein koulutusaste on luultavasti Vasemmiston äänestäjillä.

        sua vaan vitutttaaa perussuomalaisten suosio.

        Koeta nyt vihdoinkin kasvaa ihmiseksi ja jätä nuo vasemmistolaiset pakkomielteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes hyvätuloisissa persuja ei kannata kuin joka viides, joka tarkoittaa että heissäkin on silloin ainakin demarien äänestäjiä, ellei vasemmistonkin. Tuosta korkeammissa tuloluokissa persuja taas ei paljon äänestetä. Persut ovat venäläistyyppinen nousukaspuolue, joka herättää nenän nyrpistelyä varsinaisen eliitin parissa.

        Suurin osa persujen kannattajista on pienituloisia ja matalasti koulutettuja. Korkein koulutusaste on luultavasti Vasemmiston äänestäjillä.

        Kyllä, vasurin työllistää parhaiten ruikutus ;DDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes hyvätuloisissa persuja ei kannata kuin joka viides, joka tarkoittaa että heissäkin on silloin ainakin demarien äänestäjiä, ellei vasemmistonkin. Tuosta korkeammissa tuloluokissa persuja taas ei paljon äänestetä. Persut ovat venäläistyyppinen nousukaspuolue, joka herättää nenän nyrpistelyä varsinaisen eliitin parissa.

        Suurin osa persujen kannattajista on pienituloisia ja matalasti koulutettuja. Korkein koulutusaste on luultavasti Vasemmiston äänestäjillä.

        "Korkein koulutusaste on luultavasti Vasemmiston äänestäjillä." -> ?????

        Ovatko nyt tulevat kunnallisvaalit ekat joissa pääset äänestämään ikäsi puolesta? Meinaan kun kirjoittelet niin järjettömiä että et varmaan edes erota oikeistoa vasemmistosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Korkein koulutusaste on luultavasti Vasemmiston äänestäjillä." -> ?????

        Ovatko nyt tulevat kunnallisvaalit ekat joissa pääset äänestämään ikäsi puolesta? Meinaan kun kirjoittelet niin järjettömiä että et varmaan edes erota oikeistoa vasemmistosta!

        Miten niin järjettömiä? Vain kokoomuksella voi olla koulutetumpaa väkeä kuin Vasemmistolla ja Vihreillä.


    • Anonyymi

      Ja vähän koulutetut vihervassut luonnollisesti työllistyvät muita huonommin.

      • Anonyymi

        toki eiväthän he halua työllistyä, koska se on porvarillista hapatusta...


      • Anonyymi

        Eiks ne ole niitä ideologisesti työttömiä?


    • Anonyymi

      Demareissa on paljon vähän koulutettuja.
      Ja vähän koulutetut luonnollisesti työllistyvät muita huonommin.

      Siksi Demarit ovat keksineet Taikaseinän, josta saa rahaa ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Outoa että vähän koulutetut ja huonossa työmarkkina-asemassa olevat ihmiset jotka hyötyvät eniten demarien osaltaan vahvasti aikaansaamasta pohjoismaisesta hyvinvointivaltiomallista, kannattaa äärioikeistolaisia arvoja jotka tarkoittaisivat näiden ihmistien kyykyttämistä.

      Täytyy olla vähän tyhmän oloinen jos noin käyttäytyy.

    • Anonyymi

      Vassari tuhlaa, kansaa ei saa töihin.

    • Anonyymi

      Kuten vassareiden keskusteluista, huomaa. Pakkopuhetta persuista persuista persuista..

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe