Annen 29.3.2020 näkemä uni lyhyestä sodasta

Annen 29.3.2020 näkemä uni lyhyestä sodasta

Näin 29.3.2020 unen, jossa soitin puhelun eräälle henkilölle ja aloin profetoida puhelimessa, että syksyllä kesän jälkeen (en tiedä minkä vuoden syksyllä), kun koronakriisi on laantunut, mutta maailma ei vielä ihan ole toipunut koronan jäljiltä, tulee äkkiä sotatila, jonka kesto on lyhyt, ja sen seurauksista Suomikin joutuu kärsimään.

En tiedä mistä sodasta oli kyse, mutta se koskettaa Eurooppaa ja heikentää entisestään taloudellista tilannetta.

Jouko Pihon kommentti:

Kyse on todennäköisesti jonkin lähivuoden syksyllä alkava Kolmas maailmansota, joka tulee monien profeettojen mukaan kestämään kolme kuukautta eli se on kestoltaan lyhyt verrattuna esim. edellisiin maailmansotiin.

Kolmas maailmansota on kuitenkin paljon tuhoisampi kuin aiemmat maailmansodat, joten on selvää, että myös talous tulee kärsimään kovasti puhumattakaan ihmisuhreista, joita tulee hyvin paljon, joidenkin mukaan vähintään yksi miljardi.

12

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uutisissa on ollut jo vehnän hinnannousuista ja inflaatiokin taitaa harpata, kun talous on alkanut parantumaan ja siihen vielä lapataan se elvytyspaketti, niin sillon inflaatio harppaa kunnolla.
      Hinnan nousuja siis tulossa.
      Ei kauan tarvitse odottaa, kun koniks mitta nisuja maksaa denaarin.

    • Anonyymi

      Tuosta sodasta on tullut muitakin profetioita. "Hiljaisuuden jälkeen" kuulemma alkais kahinat.

    • Anonyymi

      Tämä Ukrainan sota koskettaa kyllä Eurooppaa, mutta se alkoi talvella. Tuo syksyllä alkava lyhyt sota on sitten varmaankin tulevaisuudessa?

    • Anonyymi

      Piho väärä profeetta taas annoksineen.

    • Anonyymi

      Pihon kirjoitukset ovat vain tulkintoja muille tulleista sanomista.

    • Anonyymi

      "...että syksyllä kesän jälkeen (en tiedä minkä vuoden syksyllä), kun koronakriisi on laantunut, mutta maailma ei vielä ole toipunut koronan jäljiltä, tulee äkkiä sotatila, jonka kesto on lyhyt, ja sen seurauksista Suomikin joutuu kärsimään. ... koskettaa Eurooppaa ja heikentää entisestään taloudellista tilannetta."

      Kyseessä näyttäisi alustavasti olevan Ukrainan tapahtumat ja tämä päivä.

      • Anonyymi

        Miksi en arvellut sen olevan ww3? Koska näyssä ei vaikuttanut olevan kyse siitä.


    • Anonyymi

      Tuli mieleen:
      "valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana voittamaan"

      Pluto jousimiehessä? Tosin tuolloin oli vesihevosen vuosi 2002.
      pluto jouskarissa 1995-2009

      "Lähti toinen, tulipunainen hevonen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka."
      Pluto oinaassa tulihevosen vuonna (2086)?

      Minä näin: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka
      Pluto kauriissa (2009-24)? Kauriin väri on mm. musta.

      • Anonyymi

        Vaaka on mittaamista varten. 2024 mennessä se saa työnsä tehtyä?

        "Kun Karitsa avasi 4. sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: Tule!]
        Minä näin: harmaa hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta"

        Pluto kaloissa 2043-2066?
        Massat, muuttoliike, virtaavuus meren yli... valtaa haetaan veteen liittyvin menetelmin, rajattomuus, universaalius, rauhan edistäminen, monipuolisuus, liberalismi, suvaitsevaisuus, pakeneminen, karkoitus, haaveilu, ihanteellisuus, huumeet, romantiikka, uskonnollisia mullistuksia.


    • Anonyymi

      Sitä kolmatta maailmansotaan on suunniteltu jo 1800-luvun lopusta asti. Tässä kerrotaan Albert Piken (USA) kirjeestä Italiaan Illuminatille.
      https://rumble.com/v3qznjy-albert-pike-died-in-1891.-he-predicted-3-world-wars..html
      Hän lukee suoraan Piken kirjoittamaa kirjettä ja miten nuo kaksi edellistä maailmansotaa suunniteltiin toteutettaviksi. Mitä historiankirjat kertovat? Menikö kaikki suunnitelmien mukaan? Entä tuleva sota? Kaikki tahot ovat ennustaneet sen olevan raju, mutta lyhyt.
      Miksi Suomi hyppäsi historian väärälle puolelle. Kaikki mitä olemme jo kärsineet korkeasta energianhinnasta ja inflaatiosta, johtuu politikkojen itse tekemistä vääristä päätöksistä. Onneksi kaikki vedätys, mitä nytkin on menossa, tulee paljastumaan piakkoin.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, että kaikki vedätys tulee paljastumaan piakkoin?
        Noillahan poliitikoilla ja medialla näyttää sujuvan tuo kansamme huijaaminen , kuten nyt tämä itse aiheuttu kaasuputki-rikko, josta sitten vailla todistetta syyttivät heti Venäjää ja sitten sen liittolaista Kiinaa, saadakseen Natolle tekosyyn tulla partioimaan Itämerelle.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe