Halla-aho taas oikeassa

Anonyymi

Opettajien valtuuksia kurin pitämiseen täytyy laajentaa. On sairasta, että opettaja ei voi mennä tappeluun väliin, tai saa pahoinpitelystä syytteen.

Miten olisi pakollinen järjestysmieskurssi ja mentäisiin niillä valtuuksilla?

113

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halla-aho on jälleen väärässä, enemmistö peruskoulun opettajista on naisia, eikä muutenkaan kurinpito tuossa suhteessa kuulu opettajille. Parempi olisi esim kameravalvonta luokista ja välitunneilta, yhteys vartiointiliikkeisiin ja poliisille, lisänä pikahälytysmahdollisuus jota opettaja käyttää.
      Nuoriso on sitä paitis aivan tosibn varustautuneita nykyään, äskettäin tuli raportti että iso osa nuorista pitää teräasetta mukanaan turvallisuussyistä. Tuskin opettajat haluavat puukosta.

      • Anonyymi

        ... eli se suvakkilooginen parempi vaihtoehto on siis se että vain oppilaat saavat puukosta!?

        *diu diu* 🤡

        Hypätkääpäs nyt yhtä aikaa jojoon kaikki suvakki-idiootit "fiksuine" ehdotuksinenne niin maailma paranee huomattavasti jo sillä pelillä! :/


      • Anonyymi

        Pikavalinta, on myöhäistä jos siellä kuristetaan tai hakataan jotakuta. Kerkiää menwhtymään ennenkun apua tulee paikalle.

        Miksi agressiivisia oppilaita pidetään normaalioppilaiden kouluissa?

        Agressiivisille omat tilansa, jos eivät yhteiskuntaan sopeudu, ei niiden paikka ole yhteiskunnassa. Vaan eristettyinä, koska, muiden turvallisuus on tärkeämpää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... eli se suvakkilooginen parempi vaihtoehto on siis se että vain oppilaat saavat puukosta!?

        *diu diu* 🤡

        Hypätkääpäs nyt yhtä aikaa jojoon kaikki suvakki-idiootit "fiksuine" ehdotuksinenne niin maailma paranee huomattavasti jo sillä pelillä! :/

        Tuollaista voi tapahtua vain Belgiassa, vai olisiko Bulgariassa, kerro, tuttisuu!


      • Anonyymi

        Jos opettaja kutsuu poliisin maahanmuuttajataustaisen mahdollisesti riehuessa, hän saa siitä rasismisyytökset. Että se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos opettaja kutsuu poliisin maahanmuuttajataustaisen mahdollisesti riehuessa, hän saa siitä rasismisyytökset. Että se siitä.

        Ja tämä poliisi saa myös saman syytöksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista voi tapahtua vain Belgiassa, vai olisiko Bulgariassa, kerro, tuttisuu!

        Eihän tuollaista tapahdu kuin suvakkien Utopistanin Uli-maakunnassa!? :) 🍼

        Suomi taas on maailman onnellisin ja turvallisin lammaslauma, ainakin jos tytöiltä kysytään! :)

        Je suis mouton *bhäääää*


      • Anonyymi

        Pöhiseekö pöntössä! Teidän vaatimuksenne huumeiden sallimisesta nuorisolle ja sinun väittämäsi Halla-ahon väärässä oleminen ei kuule rimmaa sinnepäinkään. Olette täysiä idiootteja !


    • Anonyymi

      Yllättyikö joku?

      "Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino".

      -Jussi Halla-Aho.

      • Anonyymi

        No suoraan sanottuna mä en yllättynyt yhtään siitä että suvakki sai tälläkin kertaa käännettyä asiat juuri päälaelleen kln Halla-aho puhui että opettajille pitäis antaa lisää valtuuksia ehjäistä väkivaltaisuuksia kouluissa niin tokihan joku yksiaivosoluinen eliö tulkitsee sen väkivaltaisuuden lisääntymisenä! :)

        Hiekkis? 🍼


    • Anonyymi

      Kyllä on sairasta, jos ei väliin voi mennä. Eli katsoo sivusta, jos vaikka porukalla yhtä pidetään!

      • Anonyymi

        Menetkö ite ostarin kulmalla väliin, kun yli kymmenen on siellä ?
        Siinä saa itsekkin osumaa, eikä saa ilmoitettua apuvoimille. Mikään ei muutu...


      • Anonyymi

        Opettajan pitää puhaltaa vain pilliin ottelussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajan pitää puhaltaa vain pilliin ottelussa

        Ja kilisyttää avaimia. Vihreät ei tajua, että ne hampparit pitää ensin ehdollistaa avaimien kilinälle, että sen kuullessaan ne häiriköt jäykistyvät siihen paikkaan, vaikka yhellä jalalla seisomaan kesken potkun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetkö ite ostarin kulmalla väliin, kun yli kymmenen on siellä ?
        Siinä saa itsekkin osumaa, eikä saa ilmoitettua apuvoimille. Mikään ei muutu...

        Kouluissa yleensä ei ole tällainen tilanne että kymmenen riehuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluissa yleensä ei ole tällainen tilanne että kymmenen riehuu.

        Joissain tosin voi olla.


    • Anonyymi

      Väkivalta lisääntyy, mistä on jo näyttöä.
      Pitää joku roti olla jo koulussakin. Helppo hakata, jos tietää ettei kukaan puutu asiaan.

    • Anonyymi

      Must se olis hyvä keino joka on ainoa työsopimusehto jonka mä oon maininnu kun joku on ehdottanu et mun pitäs alkaa opettajaksi, eli: mä saan pitää kainalokoteloa tunnilla! :P

      Ja jokanen tunti alkais sillä et mä ammun päällimmäisen kutin kattoon ettei kenellekään jäis epäilystäkään että mulla on lipas täynnä! 👍🏾

      • Anonyymi

        Onneksi tuollaisia varten pedagogiikan oppilaitoksissa on myös psykologiset testit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tuollaisia varten pedagogiikan oppilaitoksissa on myös psykologiset testit.

        ... ja sä siis ihan tosissas kuvittelit että muo kiinnostais alkaa opettajaksi vai? :)

        No voi lasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja sä siis ihan tosissas kuvittelit että muo kiinnostais alkaa opettajaksi vai? :)

        No voi lasta

        Ei sua kukaan täällä tosissaan ota.


      • Anonyymi

        Voi raasua, luuletko että noin saisit oppilaat kuuntelemaan ja käyttäytymään?

        Hutisi vaarantaisi kaikki muut, eli olisit se suurin vaara sivullisille....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja sä siis ihan tosissas kuvittelit että muo kiinnostais alkaa opettajaksi vai? :)

        No voi lasta

        Ei sua kelpuutettas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sua kukaan täällä tosissaan ota.

        Todisteena siitä varsinainen fun-club jolla on pakottava tarve ulista jokaiseen postaukseeni jotain *köh* perin tärkeää? :) :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi raasua, luuletko että noin saisit oppilaat kuuntelemaan ja käyttäytymään?

        Hutisi vaarantaisi kaikki muut, eli olisit se suurin vaara sivullisille....

        Mitkä hudit?

        Meinaaks sä et mä en osu mula johku kattoon pistoolilka vai!? :D Jos mä oon jostain 5 vuotiaasta ammuskellu ja intissäkin ammuin keyterään kuntsarin tokassa ammunnassa! :) (Elas tuli kyl viel makeempi kads, mut väärään kohtasn ku sihti oli jonku sivarin säädöissä :/ )

        Huomaa kyllä et te harjanvarsipataljoonalaiset ette ole aseita nähny ku lelukaupoissa! ;/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sua kelpuutettas.

        No vitustakohan sinäkin kristallipallopaviaani sen kuvittelet tietäväsi että mihin mut kelpuutettais ja mihin ei kun et tiedä hölkäsen pöläystä musta!? :) :D

        Meet nyt vaan sinne hiekkalaatikolle pätemään ikäistesi seuraan selvännäkijän lahjoillasi, jookos? :) 🍼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä hudit?

        Meinaaks sä et mä en osu mula johku kattoon pistoolilka vai!? :D Jos mä oon jostain 5 vuotiaasta ammuskellu ja intissäkin ammuin keyterään kuntsarin tokassa ammunnassa! :) (Elas tuli kyl viel makeempi kads, mut väärään kohtasn ku sihti oli jonku sivarin säädöissä :/ )

        Huomaa kyllä et te harjanvarsipataljoonalaiset ette ole aseita nähny ku lelukaupoissa! ;/

        HEHHHEH; BELGIA!


      • Anonyymi

        kovin otat osumaa, Belgia, HHHEHHHHH!!


    • Anonyymi

      Valtaosa tappelijoista on teidän Persujen lapsia. Te ette kestä myöskään sitä, että heidät laitetaan kuriin.

      Nimim. Miesope

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... juu ja hyviin tapoihin kuuluu myös Teidän kirjottaminen isolla, jos tarkoitetaan "The teidän" muttei *köh* opettajilta nyt liikaa voi vaatia? :)

        Mutta tietävätkö opettajat, toisin kuin sinä, ettei Belgia ole Bulgaria?


      • Hehehe kaikki maahanmuuttajataustaiset on persuja ja vihervassarit jihadisteja.


      • Anonyymi

        Todistaa että Persut eivät ole rasisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tietävätkö opettajat, toisin kuin sinä, ettei Belgia ole Bulgaria?

        Eivät.

        Enräs tietääkö sun opettajasi että sä kämmäilet noin sata kertaa päivässä ja jaksat silti ulista mun yhdestä ainoasta täällä jo kuukausia sotten tekemästä virheestä, joten etkö omista kenries peiliä ollenkasn, onko SINUSTA muka heittämään se ensimmäinen kivi, ja soimaako teilläpäin padat kattilaa? :)

        *tui tui* 🍼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät.

        Enräs tietääkö sun opettajasi että sä kämmäilet noin sata kertaa päivässä ja jaksat silti ulista mun yhdestä ainoasta täällä jo kuukausia sotten tekemästä virheestä, joten etkö omista kenries peiliä ollenkasn, onko SINUSTA muka heittämään se ensimmäinen kivi, ja soimaako teilläpäin padat kattilaa? :)

        *tui tui* 🍼

        Virheesi todisti että olet vajaaälyinen, niinsanotusti jälkeenjäänyt. Toki sitä jatkuvasti tuot edelleen esille idioottimaisilla jutuillasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheesi todisti että olet vajaaälyinen, niinsanotusti jälkeenjäänyt. Toki sitä jatkuvasti tuot edelleen esille idioottimaisilla jutuillasi.

        Logiikkasi todistaa, että et ole EDES vajaaälyineb,jos mun yksi virhe vuosikausiin tekee muka minusta vajaälyisen. niin monkäs se sinusta tekee jos teet niitä kymmeniä joka päivä?:)

        Kuinka ajattelit seuraavaksi nolata itsesi? Trollaile vain aivan vapaasti! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikkasi todistaa, että et ole EDES vajaaälyineb,jos mun yksi virhe vuosikausiin tekee muka minusta vajaälyisen. niin monkäs se sinusta tekee jos teet niitä kymmeniä joka päivä?:)

        Kuinka ajattelit seuraavaksi nolata itsesi? Trollaile vain aivan vapaasti! :D

        Tuttisuu Belgia hermostui omaan tyhmyyteensä. sinulle käy usein niin!


    • Anonyymi

      No se, että opettajat on kiinnostuneita muustakin kuin oppiaineista, eivätkä ole järjestyspoliiseja on osittain myös hyvä. Täysi katastrofi on Ruotsista matkittu inkluusio eli käytännössä se , että käytöshäiriöiset oppilaat pannaan yleisopetukseen. Käytöshäiriölapsen ongelma usein pahenee tavisluokassa ja sitten taas luokan oppiminen menee myös pieleen eli Loose & loose situation. Ilmiöopetus on myös täyttä kuraa. Harvoin hyvä kokemus kellekään. Siinä on periaatteet hukassa , jos niitä koskaan olikaan.

      • Anonyymi

        Suomalaista peruskoulua kehutaan maailmalla, mutta ei näitä tänne tulevia tutustujia viedä mihinkään itähelsingiläisiin kouluihin vierailemaan. Samoin ei Pisan testeihin osallistu kaikki koulut tai niiden luokat.


    • Anonyymi

      Koulumaailmassa pitää pikaisesti ottaa pari kolmekin askelta taaksepäin kaikilla osa- alueilla. Halla- aho on aivan oikeassa taas kerra. Joko vartijat laajennetuin oikeuksin kouluihin ja riittävä määrä tai opettajille palautettava järeämmät kurinpito- oikeudet. Nykyinen tilanne on kestämätön, nyt on vallalla vahvimman oikeus eli käytännössä kouluissa vallitsee viidakon lait.

    • Anonyymi

      Eihän siitä ole kuin puolisen vuotta kun persut haikailivat kouluihin Stasimaista ilmiantotyyliä, jossa oppilas voisi ilmiantaa (epäilemättä persuista koostuvalle inkvisitioelimelle) opettajan joka esittää vääriä mielipiteitä.

      Nyt opettajille taas vaaditaan oikeutta pieksää lapsia.

      Olette te sekaisin.

      • Anonyymi

        Ai nyt toi vihervassareiden stasi-malli muuttuikin jo hovissa persujen tekemäksi? :)

        Ai kun herttaista! :)

        Hiekkis? 🍼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt toi vihervassareiden stasi-malli muuttuikin jo hovissa persujen tekemäksi? :)

        Ai kun herttaista! :)

        Hiekkis? 🍼

        Oli kyllä persujen ehdotus, liittyi aikanaan "Suomeen tai kuoleen" lasten tekemään taidetyöhön.


      • Anonyymi

        Onko teillä persuilla ja kommareilla muka jotain käytännön eroakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä persuilla ja kommareilla muka jotain käytännön eroakin?

        On. Esomerkiks persut valehtelee n. 10 000 kertaa vähemmän per päivä kuin suvakit!

        Ja kuten jo nainitsin että kuja ensin keksi tuon stasi-hommelin, niin: kansslaispaneelistaha tuo löytyy että miten saadaan Suomen dananvapauslainsäädäntö laadukkaalle itä-saksalaiselle tasolle!:)

        "Perustetaan ”Trusted flagger” -tyyppinen organisaatio, joka voisi ilmiantaa vihapuhetta
        sen esiintyessä."

        Ja tälle suvakit huusivat aikanaan suureen ääneen hurraata ja taputtivat karvaisia käsiään? :)

        Mutta onneks sivakin muisti, ja äly, on kuin kanan lento, niin eihän teistä kykaan ikinä mitään muista! :)

        Joten sitten lun persut provona kierrätti ton saman idean koulumaailmaan, niin ei kuulunutkaan enää hurrausta ja aplodeja, vaan ihan vaan htinmoista ulinaa! :)

        I rest my case


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Esomerkiks persut valehtelee n. 10 000 kertaa vähemmän per päivä kuin suvakit!

        Ja kuten jo nainitsin että kuja ensin keksi tuon stasi-hommelin, niin: kansslaispaneelistaha tuo löytyy että miten saadaan Suomen dananvapauslainsäädäntö laadukkaalle itä-saksalaiselle tasolle!:)

        "Perustetaan ”Trusted flagger” -tyyppinen organisaatio, joka voisi ilmiantaa vihapuhetta
        sen esiintyessä."

        Ja tälle suvakit huusivat aikanaan suureen ääneen hurraata ja taputtivat karvaisia käsiään? :)

        Mutta onneks sivakin muisti, ja äly, on kuin kanan lento, niin eihän teistä kykaan ikinä mitään muista! :)

        Joten sitten lun persut provona kierrätti ton saman idean koulumaailmaan, niin ei kuulunutkaan enää hurrausta ja aplodeja, vaan ihan vaan htinmoista ulinaa! :)

        I rest my case

        Hermostuneena, alakynteen jääneenä teet valtavasti kirjoitusvirheitä, pikku persu. Laitapa nyt tutti suuhun, se rauhoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hermostuneena, alakynteen jääneenä teet valtavasti kirjoitusvirheitä, pikku persu. Laitapa nyt tutti suuhun, se rauhoittaa.

        Se kuvittelee "voittaneensa" väittelyn kunhan vain jaksaa oksentaa vastapuolta ahkerammin aivotonta teinivouhkaamista joka ketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hermostuneena, alakynteen jääneenä teet valtavasti kirjoitusvirheitä, pikku persu. Laitapa nyt tutti suuhun, se rauhoittaa.

        Teen valtavasti kirjoitusvirheitä kun välill kirjoitan tableyillani,ja välillä tällä luurillani joiden näppäimistöt on suunniteltu kiinalisten pikkutyttöjen kätösille, eikä täysikäisten suomalaisuroitten nakkisormille :/ Kpota kestä :)

        PS:kumpi muutes on mieletäsi vakavampaa? Pienet kirjoitusvirheet vai suuret asiavirheet, tai jopa suornisetvlheet. Joita varsinkin suvakkien tekeminä korjailen täällä satoja kpl joka ikinen viikko kirjoitusvirheillen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen valtavasti kirjoitusvirheitä kun välill kirjoitan tableyillani,ja välillä tällä luurillani joiden näppäimistöt on suunniteltu kiinalisten pikkutyttöjen kätösille, eikä täysikäisten suomalaisuroitten nakkisormille :/ Kpota kestä :)

        PS:kumpi muutes on mieletäsi vakavampaa? Pienet kirjoitusvirheet vai suuret asiavirheet, tai jopa suornisetvlheet. Joita varsinkin suvakkien tekeminä korjailen täällä satoja kpl joka ikinen viikko kirjoitusvirheillen? :)

        Et sinä mitään korjaile, ei sulla riitä äly siihen.


    • Anonyymi

      Sä vihervassurisuvakki olet itse sekaisin, etkä ymmärrä edes lukemaasi.
      Kukaan ei ole kirjoittanut, että opettajan pitäisi pahoinpidellä oppilaita.
      Olet niin tyhmä, ettei sun kannata kirjoittaa edes tänne.

    • Anonyymi

      Taas mentiin liioittelun puolelle, kukaan ei esitä opettajille valtuuksia lasten pieksemiselle. Tosin lapsukaiset saavat hakkaamista ym. väkivaltaa harjoittaa ihan rauhassa, kun kukaan ei uskalla virkarikoksen ja leivättömän pöydän pelosta puuttua asiaan. Tässä on selkeä epäkohta, mikä pitää eduskunnan korjata ja pian.

    • Anonyymi

      Opettajan tehtävä on opettaa tarvittaessa turvallisuusalan koulutuksen saaneiden ammattilaisten ja poliisin tukemana.

      • Anonyymi

        Eli maahanmuutto on jälleen rikkaus, kun veronmaksajien rahoilla kouluihinkin pitää nykyään palkata vartijoita? Ja artisti maksaa! :/

        Missähän vaiheessa se rikkaus alkais näkymään omassakin lompakossa muuten kuin käänteisesti, eli että se on yhä useammin tyhjä? :/


    • Kouluihin pitäisi palkata vähintään kaksi järjestyksenvalvojaa mies-ja naispuolinen.Niillä olisi kaikki lain sallimat välineet. Eli ameriikan mallia peliin...

      • Anonyymi

        Kaikissa kouluissa ei ole niin paljon persujen lapsia, että moista tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa kouluissa ei ole niin paljon persujen lapsia, että moista tarvitaan.

        Mutta on sellaista porukkaa joka tarvitsee kuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa kouluissa ei ole niin paljon persujen lapsia, että moista tarvitaan.

        uli-uli persu uli

        🤡

        Ja suvakkilogiikja on tälläkin kertaa äärimmäisen helppo fiksata!

        Mummonmarkka aikaan kouluissa ei muita ollutkaan kuin perussuomlaisten lapsia = ei vähäisintäkään tarvetta palkata vartijoita yhteenkään kpuluun. Ei edes tarkkiksille.

        I rest my case, you jump to rope?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uli-uli persu uli

        🤡

        Ja suvakkilogiikja on tälläkin kertaa äärimmäisen helppo fiksata!

        Mummonmarkka aikaan kouluissa ei muita ollutkaan kuin perussuomlaisten lapsia = ei vähäisintäkään tarvetta palkata vartijoita yhteenkään kpuluun. Ei edes tarkkiksille.

        I rest my case, you jump to rope?

        Liian vähän hymiöitä. Sun uskottavuutes ylilautateininatsiporukoissa uhkaa kärsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian vähän hymiöitä. Sun uskottavuutes ylilautateininatsiporukoissa uhkaa kärsiä.

        Mä käytän hymiötä vaan lähinnä siks et joku (todennäkösesti sinä? Koska siotä uliset) mainitsi etyei diggaa niin syä, jpten: ihan mitä tahansa mitä te suvakit EYYE jaöua, niin: Täältä pesee! ;) :D

        Saat pari ylimäärästäkin jos annat vinkin että mistä muusta mun tyylissä kirjottaa sä et pidä niin mä lisään sit sitäkin huomattavasti? :) :P

        Pliis? 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän hymiötä vaan lähinnä siks et joku (todennäkösesti sinä? Koska siotä uliset) mainitsi etyei diggaa niin syä, jpten: ihan mitä tahansa mitä te suvakit EYYE jaöua, niin: Täältä pesee! ;) :D

        Saat pari ylimäärästäkin jos annat vinkin että mistä muusta mun tyylissä kirjottaa sä et pidä niin mä lisään sit sitäkin huomattavasti? :) :P

        Pliis? 🤡

        Mihin tutti unohtui, tuttisuu? Olet säälittävä ruikuttaja, Belgia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa kouluissa ei ole niin paljon persujen lapsia, että moista tarvitaan.

        Mutta siellä on mamujen lapset. Ylikomisaari on usein ollut mediassa hokemassa, ettei Helsinkissä ole etnistaustaisia jengejä. Nyt tämä vihreäpoliisi on ollut aika hiljaa, kun fiksumat poliisit vuotivat Pikku Huopalahdessa tapatuneen väkivaltaisen mamujengin gangesterityylin tehdyn hyökkäyksen. Ruotsi edellä Suomi muutaman vuoden viiveellä perässä tässäkin asiassa. Suvakit elävät kuplassaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän hymiötä vaan lähinnä siks et joku (todennäkösesti sinä? Koska siotä uliset) mainitsi etyei diggaa niin syä, jpten: ihan mitä tahansa mitä te suvakit EYYE jaöua, niin: Täältä pesee! ;) :D

        Saat pari ylimäärästäkin jos annat vinkin että mistä muusta mun tyylissä kirjottaa sä et pidä niin mä lisään sit sitäkin huomattavasti? :) :P

        Pliis? 🤡

        "etyei diggaa niin syä, jpten: ihan mitä tahansa mitä te suvakit EYYE jaöua"

        Rauhoitu. Tärinäsi pahenee.


    • Anonyymi

      Ei opettaja siitä väliin menemisestä mitään syytetä saa, vaan siitä että vetää polvella lasta päähän ja vääntää käden poikki.

      • Anonyymi

        Ja missäs Parodialan kunnan Olkinukkelan ala-asteella tollasta tapahtui? Vai ihanko vaan näit unen tällä kertaa? :)


    • Anonyymi

      Tämä on sairas yhteiskunta. Demarit syypäitä siihen.

      • Anonyymi

        On suunnaton järjettömyyden osoitus että opettajat eivät saa olla enää auktoriteetteja kouluissa. Penskat pitää nykyään valtaa kouluissa. Vanhemmat säestää.


    • Anonyymi

      Mulla on sellainen käsitys että tämä koululaitoksen mädättäminen alkoi Erkki Ahon (demari) ollessa opetushallituksen pääjohtajana. Olenko oikeassa?

    • Anonyymi

      Opettajat koulutetaan opettamaan oppilaita. Nyky opettajilla pitäs olla jo kaasusumuttimet, lamauttimet jotta saisivat rikollisiin pahoinpitelijöihin kuria.

      Ei ole opettajien työtä hallita ja estää rikollisia pahoinpitelemästä muita oppilaita ja henkilökuntaa.

      Väkivaltaiset agressiiviset oppilaat pitää sulkea laitoksiin, jotta eivät häiritse ja vaaranna normaalioppilaiden opiskelua. Nollatoleranssi väkivallalle ja kiusaamiselle= sääntöjen rikkojien siirto laitosopiskeluihin.
      Saavathan ne siinä itse valita, millaisen tien itselleen valitsevat.
      Pääasia, että muut ovat heiltä turvassa.

      • Anonyymi

        Opettajien työtä on pitää järjestystä yllä luokassa kuten vanhaan hyvään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajien työtä on pitää järjestystä yllä luokassa kuten vanhaan hyvään aikaan.

        Vanha aika on vain persujen haaveissa. Kuule, 1950 luvulle ei ole enää paluuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha aika on vain persujen haaveissa. Kuule, 1950 luvulle ei ole enää paluuta.

        Patsi Marinin kuntavaalien puheenjohtajatentin puheessa, joka olisiaivan hyvin voinut olla vaikka 50-luvulta (tai jooa 1850-luvulta) niin eltaantunutta ja mitäänsanomatonta vasemmistojargonia se oli! :/


    • Anonyymi

      koulukiusaaminen loppuu yhdessä päivässä jos halutaan loppuvan.

      se on niin yksinkertaista.

      kysymys kuuluukin, miksi ei haluta!

    • Anonyymi

      Ennenvanhaan oli paljon pipipäitä opettajia, joista oppilaat joutuivat kärsimään. Siksi on hyvä, että tänäpäivänä on joku roti, mitä opettajat siellä koulussa saavat tehdä.
      Kaikenlaisia tolvanoita löytyy nykyäänkin, mutta oppilaillekin pitäisi saada rajat, jos niitä ei ole kotona opetettu.
      Eli jotain keinoja olisi opettajilla oltava, jos oppilas heittäytyy esim. väkivaltaiseksi, tai häiritsee tuntia.
      Eli kyllä on paikallaan tähänkin asiaan syventyä ja hakea ratkaisua.
      Halla-Aho on aivan oikeassa, että koulussa on voitava jotenkin puuttua vakaviin tilanteisiin.
      Asiallisella tavalla ja ilman, että opettaja saa syytteen, kun esti oppilasta esim. hakkaamasta toista.

      • Anonyymi

        joo, on puututtava, mutta se ei ole opettajan tehtävä tänä päivänä. Peruskoulun opettajista enemmistö on naisia, miten ne menee teinien tappeluun väliin, kerro. Eikä miesopettajatkaan tänä päivänä mene mielellään väliin, kun puolet teineistä kantaa teräasetta.
        Halla-aho on ihan pihalla.


    • Anonyymi

      Nykyään opettaja lyö veto kumpi voittaa älkää nyt enää

    • Anonyymi

      Ahmed lyö Lassea Lasse lyö takaisin Lasse vaihtaa koulua

    • Anonyymi

      Häiriköt ulos koulusta, maahantunkeutujat omiin maihinsa. Tämä on täysijärkiselle helppoa.

      • Anonyymi

        Entä sinulle?


    • Anonyymi

      Mikä siinä ehdotuksessa nyt niin huonoa oli että piti poistaa?
      Ongelmahan tuossa on se ettei aikuiset voi pistää alaikäistä kuriin. Luonnollinen ratkaisu on että jokaisessa koulussa on vaikka 10 henken ryhmä alaikäisiä oppilaita joilla on oikeus kantaa aseita. Ja ne sitten opettajien ohjeistuksella pystyy pistämään kuriin niinsanotut hankalat ja väkivaltaiset oppilaat ryhmä voimalla.

      Pelkkä tietoisuus että tälläinen ryhmä on joka hakkaa sunt 100 varmasti jos lyöt jotakuta estäisi melko tehokkaasti väkivaltaisuudet.

      • Anonyymi

        Turussa kokeiltiin tuota jo kolmisenkymmentä vuotta sitten. Ja huonolla menestyksellä, vaikka mitään aseita ei edes ollut kuvioissa.

        Saatiin vain aikaan jengi joka keräsi lapsilta rahaa ja pisti pienimmät lapset makaamaan kuralätäkköihin.

        Vastuuttomille ei voi jakaa valtuuksia.

        Jos kovia menetelmiä tarvitaan, niin sitten tarvitaan aikuisia turvamiehiä riittävällä varustuksella ja ennenkaikkea valtuuksilla käyttää riittävää voimaa.

        Mutta edelleen jää kysymys: Oliko kouluista aivan pakko tehdä niin vaarallisia, että näitä joutuu pohtimaan? Kenen arvomaailmassa koulut ovat nyt "parempia" kuin pari vuosikymmentä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turussa kokeiltiin tuota jo kolmisenkymmentä vuotta sitten. Ja huonolla menestyksellä, vaikka mitään aseita ei edes ollut kuvioissa.

        Saatiin vain aikaan jengi joka keräsi lapsilta rahaa ja pisti pienimmät lapset makaamaan kuralätäkköihin.

        Vastuuttomille ei voi jakaa valtuuksia.

        Jos kovia menetelmiä tarvitaan, niin sitten tarvitaan aikuisia turvamiehiä riittävällä varustuksella ja ennenkaikkea valtuuksilla käyttää riittävää voimaa.

        Mutta edelleen jää kysymys: Oliko kouluista aivan pakko tehdä niin vaarallisia, että näitä joutuu pohtimaan? Kenen arvomaailmassa koulut ovat nyt "parempia" kuin pari vuosikymmentä sitten?

        "Jos kovia menetelmiä tarvitaan, niin sitten tarvitaan aikuisia turvamiehiä riittävällä varustuksella ja ennenkaikkea valtuuksilla käyttää riittävää voimaa."

        Ei onnistu nuo aikuiset ei pysty käyttämään voimaa kyllä nuo alaikäiset sen tietää Eli lopettavat kyllä oman voimankäyttönsä siinä vaiheessa kun "voimaa" tulee paikalle.

        Ja selviävät taas tilanteesta ilman naarmuakaan.

        Eri asia jos niillä tilanteen rauhoittamisen lisäksi on oikeus käyttää voimaa joka ennaltaehkäisee myös oppilaan ehkä tulevia väkivaltaisuuksia. elikä antaa oppilaalle kunnolla turpaan.


    • Anonyymi

      Joka vitsaa säästää se lastaan vihaa?🤨🤨🤨

      • Anonyymi

        Joka Halla-aholle kumartaa se Suomea VIHAA!!!🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Joko olet lopettanut lastesi hakkaamisen?


      • Anonyymi

        Minun kohdallani ei säästetty, enkä usko että johtui rakkaudesta .


    • Anonyymi

      Paras ratkaisu on, ettei opettajien tarvitse mennä väliin lasten tappeluihin.

      Jos oppilas on väkivaltainen koulussa, niin lastensuojelulliset toimenpiteet käyttöön välittömästi. Lapsen väkivaltaisuus kun kumpuaa kotona saadusta kasvatuksesta. Pohjimmiltaan vastuullisia siinä ovat vanhemmat. Pienet riidat ovat soviteltavissa, mutta vakava väkivalta ja selkeästi erottuva väkivaltainen ongelmanratkaisumalli ovat merkkejä siitä ettei lapsi sovellu tavalliseen kouluun. Silloin tarvitaan välitöntä huostaanottoa ja lapsen sijoittamista laitokseen jossa opetuksen turvallisuuteen on panostettu asianmukaisesti.

      • Anonyymi

        "Paras ratkaisu on, ettei opettajien tarvitse mennä väliin lasten tappeluihin."

        Jaa annetaan oppilaan hakata toista kaikessa rauhassa senaikaa kunnes poliisi tulee paikalle?
        Entäs jos oppilas on raiskaamassa toista oppilasta. Odottelevatko että akti on tyylipuhtaasti lopetettu. Ja poliisi sitten kirjaa tapahtuman.


      • Anonyymi

        "Pelastustoimen laiminlyönti on Suomen rikoslain mukaan rikokseksi katsottavaa toimintaa. Sitä koskevassa säännöksessä asetetaan auttamisvelvollisuus jokaiselle, joka tietää toisen olevan hengenvaarassa. Pelastamista voidaan luonnehtia yleiseksi kansalaisvelvollisuudeksi.[1] Pelastustoimen laiminlyönti säädetään rangaistavaksi rikoslain 21 luvun 15 pykälässä:"


    • Anonyymi

      Ei opettajalla ole mitään järkeä mennä välin jos pari teiniä tappelee, siinä voi saada vaikka puukosta tms. Jos opettajilla olisi aseet ja puntarit ja valtuudet käyttää väkivaltaa, niin voisi koulun käynti olla kohta hieman villiä ja vaarallista.
      Kotona nuo kultamurut pitäisi aikanaan kasvattaa sisäsiisteiksi ja yhteiskuntakelpoisiksi, mutta kun ei kaikkia vanhempia se kiinnosta ja siitä saamme nyt kärsiä.

      • Anonyymi

        Voihan opettajille antaa tazerit ja niihin käyttökoulutuksen.
        Kyllä tekniikka on olemassa jolla pieni ja hento nais opettajakin pärjää fyysisestti.


    • Anonyymi

      Kyllä nämä persut ovat melkoisia idiootteja. Vai opettajan pitäisi mennä väliin tappeluun ja saada siinä sivussa vähän osumaa ja turpaansa, ihan mahtavaa logiikkaa. Mielestäni jokaiseen luokkaan pitäisi asettaa ainakin kahteen nurkkaa sellainen Ano tyyppinen aivonsa hormooneilla pilattu Persu joka pitää kakarat kurissa ja nuhteessa nyrkillä ja raipalla.

      • Anonyymi

        Mitä nuo aikuiset opettajat käytöksellään opettaa nuorille jos ne ei mene väliin koska pelkäävät saavansa "osumaa"?

        Niiden käytöksellä nuorista kasvaa aikuisia jotka kävelee ohi kun jotakuta henkilöä pahoinpidellään. Tuollaisiako henkilöitä opettajat haluaa kasvattaa.

        Kyllä kouluissa on aina enemmän kuin 1 opettaja. 2 tai 5 opettajaa kyllä potkii kiusaajan kevyesti rauhalliseksi siis jos niillä on oikeus tuossa tilanteessa käyttää voimakeinoja.


    • Anonyymi

      Kohta opettaja työ vaarallista

    • Anonyymi

      Kohta opettajan varustusta suojaliivit turvakengät kaasusumutin

    • Anonyymi

      Jussi on oikeassa. Tämä on sairas maa johtuen demareiden ja vihreiden politiikasta.

    • Anonyymi

      Vihreiden hyyssääjien vapaan kasvatuksen jäljiltä opettajienkin tilanne on muuttunu paskaksi.

    • Anonyymi

      Jussi oikeassa. Suomi on liitettävä Venäjään. Tv. persu

    • Anonyymi

      Juuh, sapeli ois hieno lipposkepin sijaan. Sen viisimetrisen, kun nythän jellona seisoo sen päällä.

    • Anonyymi

      Juurikin näinkin! Halla-ahostakin olisi voinut kasvaa kunnon ihminen, jos olisi saanut turpaan myös opettajilta eikä vain muilta oppilailta.

    • Anonyymi

      halla-aho on aina väärässä, koska on jälkeenjäänyt, pystyi opiskelemaan vaan jotain kirkkoslaavia. No, tietysti tänä päivänä tuokin on vaihtoehto kun apukouluja ei enää ole näille "mestareille".

      • Anonyymi

        Etkö parempaa keksi?


    • Anonyymi

      Tuleekin kulttuuri kohtaaminen kouluihin järjestystä ei ole

    • Anonyymi

      Niinhän tuo on.

    • Anonyymi

      Mistä se johtuu että vihervassut eivät halua lapsille kuria ja nuhdetta?

      • Anonyymi

        Kaikenko pitää heidän mielestään olla yhtä kaaosta?


    • Anonyymi

      Kyllä opettajan on fyysisesti saatava lain mukaan ohjata häiriköivä tai väkivaltainen oppilas ulos luokasta tai jopa koulusta. Tai sitten koulujen on tilattava vartijapalvelua tai poliisi paikalle.

      Ei tämä nykyinen touhu ole mistään kotoisin, että opettajia ja muita oppilaita kiusataan ja häiritään ihan miten huvittaa.

      Ruotsin makua jo ilmassa.

      https://pt-media.org/2021/05/20/miten-islam-nakyy-ruotsalaisissa-kouluissa/?fbclid=IwAR1YxOHZoiP8kENigoFAap52-Dji9dYYfWq5g-gfoiwtFGNyt0O61sqqFLA

    • Anonyymi

      Opettajan työ menee hukkaan tunnilla

      • Anonyymi

        Opettajat on väärin valittu. Persoonan tulee olla hallitseva ja luoda olemuksellaan vaikutelma ettei konstailu kannata.
        Kyllä arinkin oppilas tuntee olevansa turvassa vaikka ope näyttää olevan valmis mihin tahansa. Häirikkökin saa joskus kuonoonsa toiselta samanlaiselta tunnillakin. Mutta ei em. open tunnilla.
        Työrauha ja oppimistulokset ovat hyvät.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      232
      3724
    2. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      109
      2692
    3. Eläkeläinen omistatko omaisuutta? Kohta PS vie sen

      Ministeriön ehdotus: Näille eläkeläisille uusi maksu – omaisuus syyniin Nykyisellään iäkkäiden ihmisten pitkäaikaishoiv
      Maailman menoa
      264
      2613
    4. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      296
      2344
    5. On aika helvetillistä näytellä introverttina

      normaalia sosiaalissa ympyröissä kuten työpaikat, koulut jne. Kyllähän tuo onnistuu, mutta käytännössä kaikki vapaa-aika
      Ikävä
      347
      2120
    6. Kaipaan sinua, mies

      Tiedän, että tämä on väärin molemmille. Mutta silti mulla on ikävä sua 🫠 Terveisin, V
      Ikävä
      41
      1575
    7. Kaikki meni silti hyvin

      Elämä jatkuu aina, kaikesta huolimatta. Hyvää iltaa ja hyvää yötä. 🙏🏼🐺☕🌜❤️
      Ikävä
      96
      1499
    8. Voi minne taas hävisit?

      Harmittaa. 🥹
      Ikävä
      21
      1470
    9. Mitä haluat muuttaa kaivatussasi?

      Et ehkä uskalla sanoa sitä? Jotain on vikaa oltava. Muuten olisitte yhdessä jo.
      Ikävä
      99
      1450
    10. Kahvin juominen tyhmentää

      Tutkimuksen mukaan kahvin juominen rapauttaa aivoja. Kahvi ei siten ole viisasten juoma kuten viina. https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      142
      1416
    Aihe