noin yleensäkään, eikö se ole epärealistista haihattelua?
Ja erityisesti, haaveilevatko ateistit koskaan Baabelin portosta? Edistyksellisimpiå ateisteja ei kai siitä estä edes samansukupuolisuus, sikäli kuin sukupuoli sattuu edes olemaan tai on määritettävissä (jos on).
Haaveilevatko ateistit
6
69
Vastaukset
- Anonyymi
Hihhulit eivät vain haaveile käyttävänsä lapsukaisia hyväkseen vaan oikein toteuttavat sen käytännössä. Sitten he tekeytyvät moraaliltaan niin moitteettomiksi niin moittettomiksi. Se on sitä kuuluisaa vanhurskautta.
- Anonyymi
Kaikilla ihmisillä on haaveita ja unelmia, ihan koko elämää koskien, eikä vain seksuaalisia niinkuin uskovilla näyttäisi olevan. Eikä herran kurikaan näytä niitä hillitsevän, pikemminkin päinvastoin. monessa lahkossa niitä on toteutettukin, koska kaiken saa kuitenkin anteeksi, kun rukoilee voimallisesti.
Persuhihun unelmia esitteli pakkasen panema aho.
Lapset jos eivät älyä antaa, niin niitä tulee saada kurittaa fyysisesti.- Anonyymi
Täsmälleen!
Joka vitsaa säästää,ei myöskään "rakasta" lasta!
Jos haave on toive tulevaisuuden kehityskulusta, johon itse ei voi vaikuttaa niin ateistit haaveilevat. Ateisti voi haaveilla esimerkiksi sattumaan perustuvasta lottovoitosta.
Itseasiassa jumaliin uskovat eivät voi haaveilla lainkaan, koska mikään ei tapahdu sattumalta vaan kaikki tapahtuu jumalan ohjaamana. Lottovoitto ei perustu sattumaan vaan Jumalan ohjaukseen. Uskovaisen ainoa keino on rukoilla lottovoittoa, mutta tässäkin on sellainen ikävä juttu, ettei Jumala muuta mieltään Raamatun mukaan. Haaveilu ja rukoilu on siis aivan turhaa uskovaiselle.- Anonyymi
joo anna mulle heti baabelin portto 😍🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522