siitin tyttöystävän peräsuolessa?
Onko haitallista nukahtaa lusikka-asentoon
8
183
Vastaukset
Ei minun kokemuksen mukaan. Paitsi sitten aamuyöstä jos asento on edelleen sama. Toinen tuhisee seläntakana ja itse herää paisuvaan aamuerktioon suolessa.
- Anonyymi
Sulla urpolla ei paisu ku mätäpaise hartioittesi välissä
Anonyymi kirjoitti:
Sulla urpolla ei paisu ku mätäpaise hartioittesi välissä
Kun vaan pakaroiden välissä aukko aukeaa niin ei muusta väliä.
- Anonyymi
Peräsuolessa on erittäin vaarallisia bakteereita niinkuin vanhat homot tietävät.
Pahimmillaan pöpöt tiputtavat kullin kärjen kokonaa poies - Anonyymi
Voihan siinä pökäle tulla lakanalle kun kulli luiskahtaa ulos.
- Anonyymi
On, vaikka riskit ei niin kovin suuret olet. On kuitenkin aina mahdollista, että kolibakteereja menee virtsaputkeen ja tulehdus nousee rakkoon ja jopa munuaisiin asti. Kumi anaaliseksissä on aika oleellinen juttu.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682219Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 104879