Kuntien on säästettävä menoissa.
Yksi säästökohde voisi olla liikunnanopettajat.
Esimerkiksi SteelStudio voisi tehdä kuukausisopimuksen kaupungin kanssa. Näin tuettaisiin paikallisia yrityksiä ja saataisiin säästöjä liikunnanopettajiin liittyvistä palkka ym. kustannuksista.
Säästökohteita, liikunnanopettajat
6
139
Vastaukset 6
- Anonyymi
ja samalla saataisiin lisää työttömia kaupunkiin..mielenkiintonen aivopieru tosin sitä ei voi kieltää
T:Turtapalli - Anonyymi
Todella upee idea. Sitä voisi jatkaa ulkoistamalla koko kaupungin virkakunnan ja päättävät elimet. Tilitomisto vaan hoitalmaan asioita ja vaaleissa vallttaisiin tilitomisto 4. vuodeksi kerrallaan. Työttömät kyllä ymmärtävät lähteä niinkuin on jo nähty.
- Anonyymi
vai tapahtuisiko muutos siten että irtisanotut liikunnanopettajat työllistyisivät esim steelstudiolle ja steelstudio laskuttaisi näiden opettajien vuokraamisesta liikuntatunneille 200e tunti..säästöä joka hikipisara
T:Turtapalli - Anonyymi
pitää äänestää niin että 1 hankolaisten etu ontärkeempi kuin hienot lamput 2 hankolaisille kuningatarvuorella
- Anonyymi
Tsot tsot, Pääministerin vahva tahto on ettei yhteiskunta tarvitsee palveluja Yksityis- tai Kolmas sektorilta. Julkinen osaa paremmin. Miten rahoitetaan? Tietysti ottamalla velkaa.
- Anonyymi
Hangossa ei kovin montaa liikunnan opea ole, kenen kimpussa olet, miksi???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470