Persut ovat julistaneet tavoitteekseen vähentää kuntien päätäntävaltaa vähentämällä kuntien henkilöstöä ja supistamalla niiden budjetteja, että kunnista tulisi vain grynderien ja kaikenlaisten riistohuijareiden kumileimasimia. Tätä politiikkaahan persut häikäilemättä ajavat koko maan hallinnonkin osalta. Kaikki valvovat virkamiehet pitäisi persujen mielestä irtisanoa välittömästi, että kaikenlaiset verkostomarkkinoijat ja käärmeöljykauppiaat pääsisivät vapaasti mellastamaan ja huijaamaan ihmisiä.
Kiinnostaisi tietää, kuinka suuri osa persujen vaalirahoituskesta tulee kenties järjestäytyneeltä rikollisuudelta.
Persut haluavat tuhota paikallisen päätäntävallan
57
62
Vastaukset
- Anonyymi
Valta pois kansalta, valta persuillle. Se on persujen vaalislogan taas näissäkin vaaleissa.
- Anonyymi
vassari se vaan ruikuttaa, vaikkei mitään sanottavaa ole ;DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vassari se vaan ruikuttaa, vaikkei mitään sanottavaa ole ;DDD
Se on oppinu Sannalta ja Marialta taidon puhua sanomatta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vassari se vaan ruikuttaa, vaikkei mitään sanottavaa ole ;DDD
Oletteko te persut todellakin näin herkkänahkaisia? Jos olette, niin ei teistä kyllä ole mihinkään johtavaan asemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on oppinu Sannalta ja Marialta taidon puhua sanomatta mitään.
Aikooko persu vastata aloituksen kysymykseen, vai keskittyykö vain tapansa mukaan kääntämään keskustelua muualle haukkumalla ihmisiä?
- Anonyymi
Nyt on persuöyhötys katossaan. Näin sen pitääkin olla!
- Anonyymi
Pikku juttu, Demarit haluaa tuhota koko Suomen,
- Anonyymi
Kunnissa nyt on paljon ns, palkannauttijoita, joita joutaakin vähentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnissa nyt on paljon ns, palkannauttijoita, joita joutaakin vähentää.
nehän on demareita ja kepulaisia
- Anonyymi
Paikallinen päätäntävalta pois, ja tilalle yksityisten paikallinen sopiminen, jolla myös kansalaisten oikeudet tuhotaan.
Tällaisia veijareita persut, huh huh.- Anonyymi
Siellähän on jo tuo, hyväveli. Tosin siihen on sotkettu sopivissa kohdin myös julkista mukaan.
- Anonyymi
Sinun ei Kelan hommissa tarvitse ajatella yhtään mitään:)))
- Anonyymi
On se hyvä että Sanna ajattelee duunareita, nimittäin Italian ja Kreikan duunareita!
Just lahjoitti näille 4 MILJARDIA lepäilyrahaa, ettei tarvitsisi töitä tehdä!
Vastapainoksi Sanna solidaarisesti lakkautti tehtaita Suomessa, ettei suomalaisen duunarin tarttis myöskään enää töihin mennä ;DD
Suomalaiset duunarit kiittääkin Demareita tästä.- Anonyymi
Yritysjohtajat ja taloustutkijat ovat sitä mieltä, että Suomi hyötyy EU:n elvytyspaketista.
Marin ei elvytysrahojen käytöstä päätä.
On laskettu Suomen hyödyksi vuodessa 13 miljardia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritysjohtajat ja taloustutkijat ovat sitä mieltä, että Suomi hyötyy EU:n elvytyspaketista.
Marin ei elvytysrahojen käytöstä päätä.
On laskettu Suomen hyödyksi vuodessa 13 miljardia.demarit on laskeneet , heh eh heh ehehehehehehhh
omaksi hyödykseen ilmeisesti ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritysjohtajat ja taloustutkijat ovat sitä mieltä, että Suomi hyötyy EU:n elvytyspaketista.
Marin ei elvytysrahojen käytöstä päätä.
On laskettu Suomen hyödyksi vuodessa 13 miljardia.Ei persu ymmärrä. Persu haluaa luulla ja vihata!
Persu edustaa pelkästään pahuutta ja tyhmyyttä. Anonyymi kirjoitti:
Ei persu ymmärrä. Persu haluaa luulla ja vihata!
Persu edustaa pelkästään pahuutta ja tyhmyyttä.Heko,heko.... hallituksen idiootin tasoiset neuvonantajat eivät hyväksyneet VM:n lukuja hallituksen "luomista" työpaikoista, vaan vetivät hatusta omat huomattavasti paremmat eli suuremmat luvut.Tähän asti hallitukset ovat aina käyttäneet VM:n virkamiesten laskelmia jotka perustuvat tilastoihin ja ovat HUOM. virkavastuulla laadittuja.
- Anonyymi
antipersua vaan vitutttaa rankasti perussuomalaisten huima suosio.
Koeta nyt kasvaa ihmiseksi ja jätä nuo pakkomielteiset kommariruikutukset vähemmälle ;D- Anonyymi
Oletko tekoäly, kun et osaa keskustella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tekoäly, kun et osaa keskustella?
Vielä pahempaa, se on persu.
- Anonyymi
Avaajan ajattelumalli on niin sairaan vääristynyt,
ettei tälle talitintille normaalijärkisellä ole mitään keskusteltavaa.
Ainoastaan vihernatsivassu kykenee ruikuttamaan vihernatsivassulle, koska vain toinen pölhövihervassu voi ymmärtää toista pölhövihervassua. - Anonyymi
Taas yksi kopiospämmärin avaus, jonka tyhmyyksissään saa osumaan itseään suoraan päähän.
Ei ole tuolle talitintille ajattelun lahjoja suotu. - Anonyymi
Tässäkin aloituksessa riittää vääristymää ihan tarpeeksi. Ei mitään uutta auringon alla.
- Anonyymi
Tuskin perussuomalaisten keksintöä on kuntapäättäjillä olevan päätäntävallan kapeus.
Hallitus esittelee ja eduskunta päättää laeista, joilla kuntia velvoitetaan tuottamaan palveluja. Valitettavasti tämä nykyinenkin hallitus on lisännyt palveluja mm. Koulutoimeen. Mutta rahoitusta ei annettu täysmääräisinä. - Anonyymi
Demareiden ja Marinin agenda on tuhota Suomi.
- Anonyymi
Todellisuudessa siis Persut haluaa vahvistaa paikallista päätäntävaltaa. Persuvihaajien otsikot voi useimmiten kääntää päinvastaiseksi, niin ollaan totuudessa.
- Anonyymi
Miten? En ole kuullut yhtäkään konkreettista ehdotusta yhdenkään persun suusta. Ehkä sinä voisit nyt kertoa edes yhden toimen, jolla persut aikovat lisätä paikallista päätäntävaltaa.
- Anonyymi
Hallitus juuri jakoi Suomen päärtösvaltaa suurelta osin yhteisvelkoihin sitoutumisen kautta EU:lle, Samoin se lahjoitti sinne 4 miljardia ihan ilmaiseksi ja loput muruset päätösvallasta mitä Suomeen on jäänyt on varattu laittomille maahantulijoille.
Jos Persut tuosta onnistuisivat edes jotain pelastamaan se olisi todella loistava juttu.- Anonyymi
Joku saa salaista tietoa. Saatana, miksi minulle ei koskaan kerrota mitään ??
- Anonyymi
Persut haluaa tuhota Suomen kampaviinerikerhon ja sekös täällä isoja punavihreitä lapsia nyppiikin :D
- Anonyymi
Persut haluvat tuhota ja repiä rikki sekä hävittää. Vokit, maahanmuuttajien pizzeriat, väärinajattelevat ihmiset, lopulta kaiken, kuten tuollaiset ideologiat aina. Persut myyvät vihaa ja tuhoa, ja sellaiselta maailma heidän jäljiltään sitten näyttääkin.
- Anonyymi
Millähän planeetalla aloittaja oikein asuu? Persut suuremmassakin mielessä haluaa nimenomaan säilyttää päätäntävallan Suomessa eikä antaa sitä kommunistiseen liittovaltioon. Te punikit annoitte päätäntävallan muutama päivä sitten pois. Eikö hävetä?
- Anonyymi
Aloittaja asuu omassa persuvihakuplassaan, eikä poispääsyä näytä olevan....
- Anonyymi
Ei viherpunikit tajua, viherpunikit ovat niin umpityhmää sakkia että seuraavat hölmöä johtajaansa vaikka mereen ja hukkuvat.
- Anonyymi
Eivätkö myös kunnat ole Suomea? Miksi persut haluavat päätäntävaltaa pois kuntapäättäjiltä?
- Anonyymi
Näin perussuomalaisena on todettava, etten ymmärrä aloitusta. Mutta annan tukeni ja öyhötän muiden mukana. Ny Esson baariin tsau.
- Anonyymi
Ei jaksa enää tuohon valheelliseen toistuvaan sontaan, jolle ei antipersu osaa edes perusteita esittää, kmmentoida muuta, kuin;
VALHETTA, VALHETTA JA VALHETTA !- Anonyymi
Persu tosiaan valehtelee lähes aina kun suunsa avaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu tosiaan valehtelee lähes aina kun suunsa avaa.
Ja tuokin valhe tuli taas Demarien FAKENEWS-tietotoimistosta ;DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuokin valhe tuli taas Demarien FAKENEWS-tietotoimistosta ;DD
Ei tullut, siinäkin persu taas kerran valehteli.
- Anonyymi
Huomattavasti vähemmän kuin keskustan vaalirahoituksesta.
- Anonyymi
Halla-aho: "Suomi takaisin venäläisille".
- Anonyymi
Vihervassu tosiaan valehtelee lähes aina kun suunsa avaa.
- Anonyymi
Kunta puolen ongelma on se että osa väestä on täysiä tolloja, sillä hölmöily tahdilla eivät olisi yksityisellä puolella.
Tarkoitan tätä toimisto kerhoa.- Anonyymi
Opettele kirjoittamista ennekuin alat osoitella ketään!
- Anonyymi
Minulle persut edustaa pelkkää tyhmyyttä, tietämättömyyttä ja pahuutta. Jos joku uskoo, että nuo parantavat Suomen tai oman kuntasi asioita, niin siitä vaan, äänestä sitä koulupudokastasi! Mutta älä sitten itke, kun se tuppisuuna istuu valtuustossa mitään tekemättä!
Minä en äänestä persuja sen heidän edustamansa pahuuden ja vihan lietsonnan vuoksi. Enkä pidä tietämättömyyttä ja sillä ylpeilyä kannatettavana asiana.- Anonyymi
Jos persut eivät saa kunnissa tahtoaan läpi, enemmistön mielipiteestä viisveisaten ja satuja lukien, alkaa persujen masinoima, päiviä kestävä jarrutuskeskustelu. Kun sen seurauksena kunnan talous romahtaa, persut voivat aina syyttää asiasta mamuja, vaikka heitä ei olisi kunnassa yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos persut eivät saa kunnissa tahtoaan läpi, enemmistön mielipiteestä viisveisaten ja satuja lukien, alkaa persujen masinoima, päiviä kestävä jarrutuskeskustelu. Kun sen seurauksena kunnan talous romahtaa, persut voivat aina syyttää asiasta mamuja, vaikka heitä ei olisi kunnassa yhtään.
Meidän pitäjän valtuustossa ovat lähinnä riidelleet ja haukkuneet muita! Riidellä osaavat keskenäänkin! Yhtenä ryhmänä alittivat, nyt ryhmiä on useita, yhden valtuutetun ryhmiä!
Toivottavasti uudelle kaudelle ei tule yhtään persua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän pitäjän valtuustossa ovat lähinnä riidelleet ja haukkuneet muita! Riidellä osaavat keskenäänkin! Yhtenä ryhmänä alittivat, nyt ryhmiä on useita, yhden valtuutetun ryhmiä!
Toivottavasti uudelle kaudelle ei tule yhtään persua.Sitähän ei yksi ruikkuvassari päätä ;DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos persut eivät saa kunnissa tahtoaan läpi, enemmistön mielipiteestä viisveisaten ja satuja lukien, alkaa persujen masinoima, päiviä kestävä jarrutuskeskustelu. Kun sen seurauksena kunnan talous romahtaa, persut voivat aina syyttää asiasta mamuja, vaikka heitä ei olisi kunnassa yhtään.
Vihervassu tosiaan valehtelee lähes aina kun suunsa avaa..
- Anonyymi
Lopetahan tuo valehtelusi.
- Anonyymi
Hölmöt demukit haluavat tuhota kaiken.
- Anonyymi
Vihervassu tosiaan valehtelee lähes aina kun suunsa avaa. ...
- Anonyymi
Milloin persu ei riitele?
-Sammuneena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin persu ei riitele?
-SammuneenaMilloin vasuri ei haastaa riitaa?
-kuolleena
- Anonyymi
vassari se vaan ruikuttaa, vaikkei mitään sanottavaa ole ;DDD..
- Anonyymi
Hei persu, nyt kuntavaalikampanjassanne vastustatte liikennemerkkejä. Se on keskeinen osa kampanjaanne! Entä seuraavissa eduskuntavaaleissa? Otatteko lyhtypylväät vastustamisen kohteeksi? Entä lipputangot?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473