Toimittaja, tutkija ja yliopistokommentaattorien kommentit ja ilmeet muistuttivat Putinimaisesta henkilöpalvonnasta PunaYLE:n tentissä ja aamuläheytksessä.
Huomasitte varmaan YLE:n aamu "lässytyksen" Marinista
11
131
Vastaukset
- Anonyymi
Niin oli tutkija Jokisipilä naama mansikalla, posket punahehkussa suitsuttamassa Marinin ainut laatuisuudesta ja hänen tuomasta "onnellisuudesta" suomessa.
Esitys oli kuin Pohjois-Koreasta tuotu spektaakkeli Marinin puolesta.
Molemmisssa, tentissä ja aamu "läähätyksessä" tuli selväksi, kenen asialla ja minkä puolueen äänenkannattaja PunaYle on. Siitä ei jäänyt kotsojille mitään epäselvää. - Anonyymi
Tutkijat ym. kunnanelätit hehkuvat deMarien edessä, koska loisivat, vetelehtivät ja syövät samasta kupista vallanpitäjien kanssa ja lappavat kymppitonnien kuukausipalkkansa veronmaksajien rahoista.
Ovat innoissaan kun Marin kertoo nostavan kunnallisverot prokressiiviseksi, ottamaan viimeisetkin rahat pois kuluttajilta valtion pohjattomaan elvytyskassaan omien tutkijoidensa ym. eliitti-elättien ansioidensa kasvattamiseen. - Anonyymi
En viitsi laittaa tähän totuutta se kuitenkin poistetaan nopeasti Marinin suojelemiseksi.
- Anonyymi
Huomasitte varmaan kun Halla-ahon puheita tämä samainen Jokisipilä tulkitsi aamu lähetyksessä puheen jälkeisenä seuraavana aamuna mm. siten, että kun "Halla-aho valittaisiin Helsingin pormestariksi niin PerusSuomalaiset loppuisi siihen".
PerusSuomalaisista sopivia löytyy jatkajia vaikka Jussi menisikin pormestariksi.
Jokisipilän "aivopieru" on tuulesta temmattua vihapuhetta.
On siinä meillä "tutkija". Tuon kommentoinnin jälkeen Jokisipilä on "tutkija", jota kukaan ei enää ota tosissaan.
Oli niin paljastava kommentti omasta puolueelisuudesta kuin olla ja voi.
Jokisipilän kaltaisen ei luulisi päästävän tuollaisia pieruja julkisella paikalla.
Jokisipilän puheet vihapuheista ym. sananvapauteen kuuluvista aiemmista kommenteista ei enää kenenkään tarvitse ottaa tosissaan, koska hän on vihapuhuja itse. - Anonyymi
YLE:n Punaisuudesta kertto sekin, että Marinille annettin yli minuutti enemmän puheaikaa kuin muille osallistujille.
https://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-2021/a/9dc7b647-9891-4e21-b7df-73e3d2d2caf7 - Anonyymi
"Asiantuntijoiden" ja toimittajien naama virneessä kuin puuhevosella kuutamossa.
- Anonyymi
Tää on hyvä...:)
- Anonyymi
Mariinista leivotaan ressa tai korkea eu pomo.Näin sen näen.
- Anonyymi
Marini yrittää kuntaverolla kääntää keskustelun pois todellisista ongelmista.
- Anonyymi
Marinin pitää jakaa lisää ilmaista rahaa, sillä kannatus on alkanut laskea. Miljardit peliin vain rohkeasti ennen vaaleja.
Näinhän se on että YLE on erittäin vasemmalla ja toimittajien ja tarkkaan harkittujen "asiantuntijoiden" ilmeet suorastaan loistivat kun Marin vihdoin viimein paljasti kuin lähellä kommunismia hänen aatemaailmansa on. Tätä on uumoiltu pitkään ja nyt sille tuli vahvistus. Tuskimpa äänestäjät äänestäessään "vappusatasen" innoittamana demareita tajusivat että kohta pääministerin virkaa hoittaa henkilö jonka talousosaaminen on tasan nolla ja joka uskoo kunnon kommunistin tavoin että valtio voi ottaa niin paljon velkaa kuin sielu sietää ja veroja korottamalla tulevat sukupolvet hoitavat asian pois päiväjärjestyksestä. Kun Marin tuli vuosi sitten Brysselistä EU-elvytyspaketin neuvotteluista ja riemuitsi kuinka hyvän sopimuksen Suomi sai, eli maksaa 6 miljardia ja saa 3 miljardia niin olin varma että hänet ohjataan suoraan jollekin suljetulle osastolle. No tälle ei voi nyt mitään, peli on menetetty mutta toivoa on vielä hitusen. Hollanti ei ole vielä hyväksynyt pakettia ja siellähän on järkeviä poliitikkoja kuten kaikki politiikkaa seuraavat tietävät. Vielä niille jotka nyt mussuttavat ja haukkuvat minua natsiksi niin vertailun vuoksi satakertaa rikkaampi Ruotsi maksaa 1,5 miljardia paketista ja Ruotsin jäsenmaksut ovat muutenkin pienemmät kuin Suomen. Tämä siksi että siellä poliitikoiksi valikoituu järkeviä ihmisiä, päinvastoin kuin Suomesta jossa ainut huolenaihe on "että mitähän ne nyt meistä suomalaisista ajattelevat" ja "meneeköhän nyt Suomen maine jos ollaan vähän vastaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483