Moustacio ja siitä moustache eli viikset.Miehillä kaunniit hoidetut viikset korostavat kasvoja.Viiksien suosio lännessä oli huipussaan 1880- ja 1890-luvuilla samaan aikaan, kun päivän sotilaalliset hyveet olivat suosittuja.
Harvoin olen nykyään nähnyt Suomessa viiksiä miehillä.Olen itse ajatellut kasvattaa viikset.Tietysti hiukset pitää leikata kauniisti ja hoitaa pukeutuminen ja käytöstavat.
Katoliset miehet ovat aina tyylikkäitä ja hyvä käytöksisiä mutta en kyllä ole huomannut heillä viiksiä.Onko viiksi muoti mennyttä aikaa.
Nigel Barberintutkimuksen mukaan tulokset ovat osoittaneet vahvan korrelaation naisten hyvien avioliittomarkkinoiden ja miesväestön käyttämien viiksien lisääntyneen määrän välillä. Vertaamalla Illustrated London News -urheilussa kuvattujen miesten määrää viiksiin verrattuna sinkkunaisten ja sinkkujen miesten suhteeseen, näiden kahden miehen samankaltaiset suuntaukset vuosien mittaan viittaavat siihen, että nämä kaksi tekijää korreloivat keskenään.Barber viittaa siihen, että tämä korrelaatio voi johtua siitä, että sekä miehet että naiset pitävät viiksiä kantavia miehiä houkuttelevampina, ahkerampina, luovempina, maskuliinisempina, hallitsevina ja kypsempinä, kuten Hellströmin ja Teklen tekemä tutkimus tukee.Barber ehdottaa, että nämä havaitut piirteet vaikuttavat naisen aviomiehen valintaan, koska ne viittaavat korkeisiin lisääntymis- ja biologisiin ominaisuuksiin ja kykyyn investoida lapsiin, joten kun miesten on kilpailtava voimakkaasti avioliitosta, he todennäköisemmin kasvattavat viikset yrittäessään projsoida näitä ominaisuuksia. Tätä teoriaa tukee myös parrakas muoti ja pitkiin mekkoihin pukeutuneet naiset, kuten Robinsonin tutkimus osoittaa, joka sitten liittyy pukeutumismuodin ja avioliittomarkkinoiden väliseen korrelaatioon, kuten Barberin vuonna 1999 tehdystä tutkimuksesta käy ilmi.
Katolisesta Italiasta on lähtenyt noin 1300 luvulla liikenteeseen
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217810- 2322712
- 262591
- 1631969
- 1151810
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61626Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165