Älkää toistako jo kuultuja teorioita!

Anonyymi

Te salaliittoteoriapalstalaiset toistatte jo jonkun muun kehittämiä teorioita. Haastan palstalaiset keksimään ihan itse uusia teorioita omasta päästänne. Sitten voimme pohtia, voisiko ne oikeasti olla niin.

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin aloittaa. En tiedä onko joku jo keksinyt tämän, mutta teoriani on että salaliittoteorioita tutkimalla ihminen voi seota, koska tietotulva ylittää ihmisen mielenterveyden kantokyvyn.

      • Anonyymi

        Itse olen tutkinut salaliittoteorioita vuosia, mutta en ole seonnut, kun en niihin usko.

        Voisin päivittää tuota sillä tavalla, että salaliittoteorioihin uskomalla voi seota, koska niiden luoma maailmankuva ei anna ihmiselle mitään toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen tutkinut salaliittoteorioita vuosia, mutta en ole seonnut, kun en niihin usko.

        Voisin päivittää tuota sillä tavalla, että salaliittoteorioihin uskomalla voi seota, koska niiden luoma maailmankuva ei anna ihmiselle mitään toivoa.

        Niin joo. Masentavaa olisi uskoa sellaiseen. Pyh.


    • Anonyymi

      Onhan tällä palstalla kai eristetty useitakin omatekoisia teorioita:

      - NASA varustaa kamerat CGI ohjelmalla joka vääristää kuvat
      - valotus on NASAn keino pilata valokuvat

      Niitä oli useampikin, en nyt vaan muista.

      • Anonyymi

        Tästä olen nähnyt joskus jotain ”todisteita”. Siis Google-haulla.


    • Anonyymi

      Sana

      Kun Totuuden Henki tulee,
      hän johtaa teidät
      tuntemaan koko totuuden.
      Hän ei näet puhu omissa nimissään,
      vaan puhuu sen, minkä kuulee,
      ja ilmoittaa teille,
      mitä on tuleva.

      Joh. 16: 13
      https://m.youtube.com/watch?v=ryrsOWAWu4k

    • Esitän yleispätevän salaliittoteorian:

      X tekee jotain salakähmäistä Y.

      Keskustelkaa nyt siitä, tekeekö X jotain salakähmäistä Y.
      Siitäkin, mikä/kuka on X ja mitä on Y.

      • Anonyymi

        Hyvä teoria sinänsä. Mutta jos X on korppikotka ja Y on päästäinen, niin silloin korppikotka nappaa päästäisen ja vie sen kotipesään. Korppikotkat on ylväitä lintuja, niin silloin niiden salainen tukikohta eli pesä on sijoitettu johonkin salaiseen paikkaan, jossa on erilaisia mukavuuksia. Kukaan ei tiedä missä tämä pesä on. Eikä kukaan tiedä muuttaako korppikotka muotoaan ihmisen näköiseksi vampyyriksi eli on todellinen peto syrjäisessä piilopaikassaan. Tästä on kuitenkin löydetty todisteita, kun on nähty iltahämärässä epäilyttävää liikettä joka viittaa korppikotkaan. Joku on saanut myös epätarkan kuvan, kun korppikotka on muuttamassa muotoaan päästäinen suussaan. 🤨


    • Anonyymi

      Litteä maa on olemassa, mutta ei siellä missä uskotaan:

      jos jäämuuri ja kupu ovat tarinan mukaan totta. se tarkoittaa että litteä maa olisi etelänavalla jää kuoren alla. Se on kuitenkin kokonainen manner, ja onhan jään alta löytynyt ~200 tulivuorta. Mikään ei estä sitä etteikö siellä olisi iso onkalo, omana ekosysteeminään.

      • Anonyymi

        Hmmm..🤔 Jos näin on, niin miksi meille ei kerrota tätä julkisesti! Koska siellä asuu kansa, jonka tekniikka on niin kehittynyttä, että sillä menisi koko maailman ihan sekaisin kertalaakista. Maailman rikkaimmat eivät halua että he menettävät jatkuvasti kerääntyvää tuottojaan tämän takia. Niinpä he yhdessä ovat maksaneet kaikki hiljaiseksi eli tyytyväiseksi. Ja tästä tietää vain kourallinen ihmisiä. 😯🤔😳🧐😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm..🤔 Jos näin on, niin miksi meille ei kerrota tätä julkisesti! Koska siellä asuu kansa, jonka tekniikka on niin kehittynyttä, että sillä menisi koko maailman ihan sekaisin kertalaakista. Maailman rikkaimmat eivät halua että he menettävät jatkuvasti kerääntyvää tuottojaan tämän takia. Niinpä he yhdessä ovat maksaneet kaikki hiljaiseksi eli tyytyväiseksi. Ja tästä tietää vain kourallinen ihmisiä. 😯🤔😳🧐😏

        Ekäpä siksi että siitä ei tiedetä, vaikeapa sitä on sanoa mitä jääpeiteen alla on.

        Yamana Beach skull, Neuschwabenland, Operaation highjump. Sateliittikuvista löytyvät outoudet


    • Anonyymi

      Kevätpörriäinen-lehti on opettajien tapa kerätä rahaa erilaisten huvitteluretkien käyttöön. Lehden hinta on 20e, eikä lapset saa siitä kuin lämmintä kättä ja tuotoksensa (ehkä) lehteen. Kaikki eivät saa! Kunhan vielä myyvät lehteä ensin ovelta ovelle, opettajien miettiessä seuraava huvitteluretken kohdetta. ☺️

    • Kiitos aloittajalle toiveestaan.
      Olen yrittänyt keksiä ennen kirjoittamattomia avauksia ja siinä onnistunut.

      Kirjoitan mitä tahansa niin Persekärpäseni haukkuu minua homoksi minkä pitäisi tosin olla nykyisin oikein hieno ja tavoiteltava asia.

      Olemmehan kaikki seuranneet Pekka Haaviston upeaa uraa ja Nikon urheita taisteluita erämaissa.
      Näitä poikia ei kova kakka haittaa vaan ripeästi aukeaa roima peräaukko.

      • Anonyymi

        Ehkä sinua haukutaan homoksi koska perse kiinnostaa sinua niin paljon ja jatkuvasti puhut perskärpäsistä, et osaa nähtävästi pyyhkiä..


    • Anonyymi

      Ei tuulivoimaloilla tehdä sähköä vaan niillä tehdään tuulta. Niiden lisääntymisestä ne lisääntyneet myrskyt johtuvat. Mitä kovempaa ne pyörivät, sitä enemmän tuulee. Niiden toinen tehtävä on kuluttaa sähköä verkosta että voitaisiin nostaa hintoja sähköpolaan vedoten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2139
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1306
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1276
    Aihe