Vaikka monet ovat saaneet ykkösrokotteen, moni on vielä saamatta. Suojatoimet pitää säilyttää asioidessa julkisissa tiloissa. On jo törkeää miten lähikaupassa etenkin nuoret asiakkaat käyttäytyvät. Kaikilla ei ole maskia ja vaikka olisikin, ei maski oikeuta ryntäämään ihan kassajonon edellä olevaan asiakkaaseen kiinni ja tuuppaamaan tavaransa , jopa tämän ostosten joukkoon. Sellainen ei ollut sallittua edes ennen koronaa. Sitten jäädään vielä laskemaan senttejä jonon tukkeeksi. Eikö myyjien jo pitäisi puuttua ko. käytökseen. Itse tauti on edelleen vakava ja uutena tiedetään nk. sieni-infektio, jonka aiheuttajaa kutsutaan Intiassa "mustasieneksi" ja joka voi aiheuttaa jälkitautina kuoleman. Isoissa marketeissa yleensä käyttäydytään paremmin, lattiassa on kuviot, missä tulee seistä ja vähintään kärryn pituus pitäisi olla turvavälinä. Uskokaa jo että korona voi olla tappava yhä edelleen ja suojaus tarpeellinen toimenpide.
Kassakäyttäytymisessä lipsutaan jo törkeästi, miksi?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446