Pörhön vastuunpakoilu!!!

Anonyymi

Siis on todella sikamaista miten Pörhön jälkiä siivoillaa Raahessa. Vanhempi äitini käy jatkuvaa taistelua sikamaisia myyntimiehiä vastaan kun möivät pörhötakuulla auton jonka koko moottori laukesi.
On esitetty kustannusten osittamista, vaihtoa toiseen vielä kalliimpaan autoon (toki nykyisen autonvaihto arvohan ei viasta johtuen ole hyvä...) yms. yms.

Käytettyjen autojen myyjät on tiedetysti maailman epär ehellisisin porukka ja Pörhö ei todellakaan ole mikään luottokauppa mutt tämä ylittää jo inhimillisyydenkin rajat.

HÄVETKÄÄ SAATANAT!
MEHÄN TAISTELLAAN TÄMÄ VAIKKA KORKEIMPAAN OIKEUTEEN KOKO SUVUN VOIMALLA:

20

3462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ole itselläkään hyviä kokemuksia mutta onneksi omalla kohdalla jo menneen talven lumia

• Anonyymi

Ei toimi Pörhöllä(kään) hommat. Wetteri ylivoimaisesti pahin ryöstäjä huijari pulju.

Mutta joo, kyllähän nämä käytettyjen autojen myyjät ja uusienkin toimet muistuttaa lesta firmojen vanhuksille myyviä kotiremontteja. Painutaan taloon sisälle vaikka sorkkaraudalla ja tehdään ilmainen "tarkastus". Sen jälkeen kerrotaan kauhu juttuja että koko talo sortuu jos ette teetä sitä ja tätä. prkl

Heikomassa asemassa on valitettavasti pieni palkkaiset/eläkeläiset naiset jotka eivät tiedä kieltäytyä ja taistella noita firmoja vastaan. Pörhö just tuommoinen.

Ei muuta kuin kuluttaja-asiamieheen yhteyttä ensimmäisenä ja vaikka oikeusaputoimistoon. Ennakkotapauksia on varmasti satoja.

• Anonyymi

On otettu jo yhteyttä kuluttajaliittoon sekä kululuttaja-asiamieheen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kannattiko päästää äiti yksin autokaupoille.

• Anonyymi

On toki äiti ihminen mutta ei mun äiti. Naisystävä ostamassa ensimmäistä autoaan (ennen kuin oltiin tavattu)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On toki äiti ihminen mutta ei mun äiti. Naisystävä ostamassa ensimmäistä autoaan (ennen kuin oltiin tavattu)

Ei kun joo. Tarkoititkin tämän ketjun aloittajaa. Noh samantapainen savotta itselläki menossa Oulun pörhön kanssa. prkl.

• Anonyymi

Nämä volkkarit ja Skoda kulkuneuvot on aivan susia ja surkeita mikään ei kestä jakopäät paukkuu, moottorit syö öljyä ja huohottaa, vaihteistot räjähtelee, taka akselit ratkeaa, maalit kupruilee, ohjaukset porsii ja jumittaa, jne...Myyntimiehet kehuu minkä kerkeää.

• Anonyymi

TÄYTTÄ ASIAA PYSYKÄÄ ERILLÄÄN NÄISTÄ VOLKKAREISTA JA PIRKKA VOLKKAREISTA (SKODA)
        ELÄMÄ MENEE HANKALAKSI NÄIDEN KANSSA. ITSE EREHDYIN SKODA KAUPOILLE OSTIN SKODAN JA OLEN MENETTÄNYT TERVEYTENIKIN SEN PASKA KASA SKODAN KANSSA! NYT OLEN MM YLIHERKKÄ MUOVILLE KUN SKODAN SISUSTASTA SAIN SELLAISET ANNOKSET MUOVI HÖYRYJÄ ETTÄ TERVEYS MENI!

• Anonyymi

Eli kun auton ostajaksi tulee sellainen joka ei ymmärrä että käytetyn auton myyjä on suurin huijari niin tottakai se koplataan heti ja niin paljon pystyvät.

Häpeällistä toimintaahan tuo Pörhön toiminta on. Kertakaikkiaan.

• Anonyymi

Lestoilla on vissiin rahat loppu kun pitää kaikkia yrittää kusettaa... :-D

• Anonyymi

Täällä sama saaga jatkuu. Koko ajan vaan joku uusi myyntitykki soittaa ja esittää toinen toistaan mahtavampia ehdotuksia. Milloin tarjoavat rahoitusta jonka kuluja ei näemmä voi millään laittaa paperille?

Tähän mennessä yhden pikku pösön koneremontin takia on jo tälläinen Pörhön porukka on pallottelemassa vastuuta.

Jyrki Tiittanen (alkuperäinen myyjä, ei enää pörhön palveluksessa)
      Petri Lohi (Huoltopäällikkö)
      Jorma Elasvirta (myyntipäällikkö)
      Timo Hannuksela (kaupallinen johtaja)
      Veli Kallio nyt viimeisimpänä (Vaihtoautopäällikkö)

Paljon vaatii porukkaa...

• Anonyymi

Pörhö onnistuu edelleen, ilmeisesti on kate tiukassa kun heitellään mitä tahansa arvioita.
      Antoivat arvion että moottori remontti maksaa 3500€ josta meille jäisi maksettavaa 2000€ "edullisella" pörhö rahoituksella.

Kun asiaa vähän selvittelin niin selvisi että tehdaskunnostettu moottori Ranskasta maksaa 3216,93€ .

Remontista ei edelleenkään enempää tietoa ole tullut eli varmaan vaihtaisivat vain kannen tiivisteen ja männän renkaat ja lasku perään.

Pahimmassa tapauksessa tekevät vielä wanhan aikaisen eli heittävät sahajauhoja oljyn sekaan niin loppuu hetkeksi öljyn syöminen... VITTU MIKÄ HUIJARI PUTIIKKI!

• Anonyymi

Aha.olette lestoja kun koko suvun voimalla taistelette.

• Anonyymi

Me ollaan vähän sellainen erilainen "suku". Minä olen ainoa jolla on sama veri kuin äitilläni. Muut on tulleet perheen jäseniksi myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan vähän sellainen erilainen "suku". Minä olen ainoa jolla on sama veri kuin äitilläni. Muut on tulleet perheen jäseniksi myöhemmin.

Meillä on Iso suku, saapasta toisen eteen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on Iso suku, saapasta toisen eteen..

Iso suku ja siellä se tyhmyys asuu.

• Anonyymi

Hörhö ampuu lintuja ja piilottelee verotietoja

• Anonyymi

Todella törkeää toimintaa Pörhöltä :(

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe