Lainan takaus yksinhuoltajaäidille yhdistelylaina

Anonyymi

Hei! Olen reipas yksinhuoltajaäiti, menettänyt joskus luottotiedot. Opiskelen uutta ammattia ja teen keikkatyötä hoitoalalla. Joskus maksanut lainaa lainalla, mokannut. Olen aloittanut kaiken alusta ja olen taloudellisesti tasapainoinen. Selviän laskuista, enkä hae sossusta. Minua harmittaa kun en voi maksaa lainoja pois yhdistelylainalla, kun ei ole takaajia ja takuusäätiö ei myönnä. Ulosotto ottaa pari sataa joka kuukausi. Sillä lyhentäisin jo isompaa lainaa esim. 30 000 10v maksuajalla. Onko totta että kukaan ei Suomessa takaa köyhille lainaa? Olen ihan kiltti ja kunnollinen ihminen, vaikka esim. Asuntoa vuokratessa minut leimataan suurinpiirtein rikolliseksi vuosien takaisten maksuhäiriömerkintöjen vuoksi, jota minulla ei ole mahdollisuutta poistaa maksamalla lainaa. Vakituista työtä en saa merkintöjen vuoksi( ulosotonkirjeiden vuoksi) myöskään eli on pakko tehdä keikkaa vaikka en opiskelisikaan. Eli olen oravanpyörässä jossa ei ole poispääsyä.

6

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hoitoalalta aivan varmasti saat töitä, muutakin kun keikkaa, ainoostaan jossain kotihoidossa saattaa luottotiedot merkata, mut ei joka paikassa. Vähempi löytyy töitä mitä ei voi luottotiedoton tehdä, kuin niitä mitä voi tehdä .Takuusäätiön takaus sitten, kun sulla on pysyvä työsuhde. Mutta fakta on, että vaikka sulla olisi luottotiedot, mutta opiskelijana vailla säännöllisiä kuukausipalkkatuloja, et saa lainaa.

      • Anonyymi

        Eihän kukaan saa heti vakituista työtä, vaan sen saamiseen menee kuitenkin vuosia.
        Pitää vain tyytyä siihen että muutaman vuoden pitää tehdä keikkatyötä.


    • Anonyymi

      Takuusäätiö takaa tietyin edellytyksin. Kaikki velat pitää olla 37000€ max, työsuhde ja osoitus säännöllisestä hyvästä taloudenhoidosta. Tarkkailuaikana ei saa tulla uusia ongelmia kuten velkaa.

      Toinen yksityinen ihminen ei lähde takasmaan eikä puhumaan lainaa sillä omavelkainen takaus on lupaus lainan maksamisesta. 30000€ on jumalaton määrä rahaa vaikka leipä olisikin pitkä.

    • Anonyymi

      Hae minun kanssa yhteislainaa

    • Anonyymi

      Kiitoksia paljon neuvoista. Hyvää kesää kaikille.🙂 Terveisin äiti ja tytär.

    • Anonyymi

      Ja jos oli omaisuutta tai asuntoa, Bluestep oli luottotiedottomille (ja jokin muukin oli). Se ottaisi velan ainoastaan, jos saavat samalla myös asuntolainan. 40000 euroa vakuudetonta velkaa asuntolaina päälle heille, ei ole ongelma sinänsä, kun muita lukuja ei ole tiedossa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      100
      2101
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      432
      1609
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1323
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1143
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      74
      1102
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1065
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      180
      1013
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      275
      1004
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      979
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      847
    Aihe