magneeti tarttuu rokotettuun

Anonyymi

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Yksi lääkäri oli kokeillut eikä magneetti tarttunut".
      Tähän on meidän uskominen ja narinat veke.....

      • jatkoa.....
        Ei kukaan lääkäri noita rokotteita itseensä ota koska ovat sen verran järkeviä ihmisiä....


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        jatkoa.....
        Ei kukaan lääkäri noita rokotteita itseensä ota koska ovat sen verran järkeviä ihmisiä....

        No THL:lle ei ole kukaan raportoinut haittavaikutuksista... :)

        Ja saahan niitä aineosia listata, mutta onko se sitten sitä mitä toimitetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No THL:lle ei ole kukaan raportoinut haittavaikutuksista... :)

        Ja saahan niitä aineosia listata, mutta onko se sitten sitä mitä toimitetaan.

        AstraZenecan tuoteseloste kertoo että se sisältää simpanssin virusta ja sikiön munuaista.

        Vähänkös pojat muutamassa viikossa keksivät nämä hienot ainesosat.
        Bravo!


      • Anonyymi

        Minä otan rokotteen ja rakennan sen taannoin linkkaamasi magneetilla ilman energiaa toimivan sähkömoottorin molempiin käsivarsiin. Kyllä remonttihommat sujuvat eikä tarvitse jatkojohtoja eikä akkuja. Ja kunhan saan patentin myytyä Black&Deckerille niin kyllä tulee rahaa! Tästä tulee Suomen uusi Nokia. Jos ei tule niin menetän kokonaan uskoni salaliittoteorioihin!


    • Anonyymi

      Huuhaa innasen salaliitto teoria luultavasti, jos ei microsirua löydy ihonalta?

      • Anonyymi

        Jos se onkin mikroskoopinen metalli siru.

        No metalli ragoi kivasti esim mikroaalto säteilyyn jota esim 5g käyttää.. näin saadaan kontroloitua ihmistä kivun avulla.


    • Anonyymi

      Tarttua se voi, jos laittaa liimaa iholle...

      • Anonyymi

        Simpanssin virusta ja sikiön munuaista siis lihakseen ja liimaa pistoskohdan päälle.
        Toimii.


      • Anonyymi

      • Loctite syanoakrylaattisuperliimallahan voi hätätilassa liimata kiinni haavojakin.


    • Anonyymi

      Kokeile laittaa magneetti ompeluneulan kärkeen kiinni. EI PYSY.

      • Anonyymi

        Simanssin virusta lihakseen ja jo vain PYSYY.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Simanssin virusta lihakseen ja jo vain PYSYY.

        Onko simpanssin virukset vai jotain magneetteja, vai mikä nyt on se kuumin salateoria?

        Tämä BTW on vanha taikatemppu. Hikiseen tai märkään tai öljyisen ihoon jää vaikka kolikko tai magneetti hyvin "kiinni". Sit voi väittää olevansa "teräsmies".


    • Anonyymi

      Mun rokotusjäljessä ei magneetti pysy.

      Mihin saan valittaa? Rokotteessa oli jotain vikaa.

    • Ei tartu (kokeilin), eikä voisi tarttua edes teoriassa.

      • Anonyymi

        Ei vaan ollut tarpeeksi hikinen olkapää. Koita uudestaan, mutta tällä kertaa kastele kohtaa hiukan paperilla. Yht äkkiä siihen tarttuu melkein mikä vaan. Myös nenään tarttuu ihorasvan takia.


    • Anonyymi

      Saattaa olla liian kamalaa luettavaa tosin vanhaa 2016

      We have overcome these disadvantages by synthesizing a single-component, magnetically sensitive actuator, “Magneto,” comprising the cation channel TRPV4 fused to the paramagnetic protein ferritin

      Together our results present Magneto as an actuator capable of remotely controlling circuits associated with complex animal behaviors.

      https://www.nature.com/articles/nn.4265

      https://www.theguardian.com/science/neurophilosophy/2016/mar/24/magneto-remotely-controls-brain-and-behaviour

    • Anonyymi

      Onkohan mun siru viallinen kun ei vielä päässä kuulu fm kanavat, vai tuleeko se päivitys vasta korostepiikin mukana?

      • Anonyymi

        Minä kyllä tiedän mikä tai kuka on viallinen, ja se ei ole rokotteen ottanut ihminen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2139
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1306
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1276
    Aihe