sellaisesta että raha määrittelee ihmisen.Monesti meillä Suomessa rikkaita ovat ne jotka omistavat jotain 100-400 miljoonaa euroa.mutta Usa:ssa, Kiinassa ja Venäjällä on superrikkaita joilla on miljardeja dollareita ja jotka eivät ole kiinnostuneet asunnoista tai Ferrareista vaan he keräävät esimerkiksi Picasson,Rembrandtin,Vincent van Goghin,ym ym suurtaidetta tai valtavia suuryrityksiä tai osuuksia Marsin matkoista.Heidän lapsensa opiskelevat huippu yliopistoissa ja saavat hienoimpia autoja ja vaatteita kuin voimme itse haaveilla ja syödä vaikka kaviaaria sampanjalla joka päivä.Toteuttaa kauneus plastiikka kirurgiaa ja saada parhaat manikyyrit ja hoidot.Heillä on kohta mahdollisuus ostaa lääketieteellistä hoitoa ja leikkauksia jolla pidentää elämää tai Saudi-Arabian kuninkaallisilla ostaa vaikka nuoria tyttöjä haaremiin vanhoille 80 vuotiaille ukoille.
Epätasa-arvo rikkauksien ja tavallisten ihmisten kesken on valtava.
Missä on Jumala?
Miten katoliset ajattelee
Anonyymi
0
64
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680