Tilasin aikoinaan ajan netin kautta koronarokotukseen, mutta en ole tähän päivään mennessä saanut vahvistusta tekstiviestinä, kuten tapana on. Yritin puhelimitse saada selvyys asiaan, mutta en onnistunut. Tuli vain automaattivastauksia ohjeineen ja lopulta luvattiin soittaa takaisin kun jättäisin takaisinsoitopyynnön.
En ole saanut luvattua soitoa enkä vahvistusta ajanvaraukselle. Olen nyt epätietoinen sen suhteen, kannataisiko minun mennä paikan päälle kokeilemassa onneani vai ei.
Osaako joku viisaampi antaa vastauksen?
Koronarokotuksesta
Anonyymi
1
854
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla tais kestää viikon kun sitten soittivat. Kertoivat että mahdoton ruuhka ja siksi on viipynyt. Nyt on jo kakkosrokotus tiedossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774