Tilasin aikoinaan ajan netin kautta koronarokotukseen, mutta en ole tähän päivään mennessä saanut vahvistusta tekstiviestinä, kuten tapana on. Yritin puhelimitse saada selvyys asiaan, mutta en onnistunut. Tuli vain automaattivastauksia ohjeineen ja lopulta luvattiin soittaa takaisin kun jättäisin takaisinsoitopyynnön.
En ole saanut luvattua soitoa enkä vahvistusta ajanvaraukselle. Olen nyt epätietoinen sen suhteen, kannataisiko minun mennä paikan päälle kokeilemassa onneani vai ei.
Osaako joku viisaampi antaa vastauksen?
Koronarokotuksesta
Anonyymi
1
890
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla tais kestää viikon kun sitten soittivat. Kertoivat että mahdoton ruuhka ja siksi on viipynyt. Nyt on jo kakkosrokotus tiedossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 554873
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774338- 1334003
- 673942
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493721Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe803542- 1103157
- 562941
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172554