Tuure Kilpeläinen, Arttu Wiskari, Abreu, Jukka Poika, Suvi Teräsniska, Pyhimys, Chisu ja Anssi Kela.
https://www.seiska.fi/telkkari/nama-kahdeksan-artistia-lahtevat-satulinnaan-kolmas-all-stars-kausi-luvassa-mukana-vain
Tuntuu että nuo on kaikki olleet vasta äsken ja vain Chisu kiinnostava, eikö ne saa oikeasti ketään uusia mukaan. Ainahan se tulee katsottua, mutta yhden noista jättäisin ainakin pois, on ollut liikaakin TV:ssä.
Vain elämää, taas aikaisemmin olleita
15
4706
Vastaukset
- Anonyymi
Missä on Tosi Tv: n kiintiö........?
- Anonyymi
Odotin innolla, mutta kun katsoo vakionaamojen listaa... Onneksi on edes Chisu.
- Anonyymi
Ketä nää on?
- Anonyymi
Montako suomalaista artistia tunnistat nimeltä, 5-10? Minä tiedän aika monta 1900 luvun alustakin vaikka olisivat kuolleet ennen syntymääni ja myös menestyneimmät uudet, vaikka musiikkia tuleekin kuunneltua lähinnä radiosta ja satunnaisesti youtubesta.
- Anonyymi
Uudelleen lämmitettyä sontaa, onneksi ei tarvitse katsoa.
- Anonyymi
Vain Elämää on täyttä viiiitun passskaa saaaatana...hahaha
- Anonyymi
Kun levyt ei myy, täytyy jostain hankkia raha, esiintymispalkkioina. Teoston korvaukset minimaaliset.
- Anonyymi
Hyvinhän noille tuntuu tulevan rahaa jo muutamastakin menestyneestä kappaleesta, eikä työ rasita ellei keikkaile jatkuvasti, sekin on oma valinta. Ihmetyttää kun jotkut haluaisi päästä mukaan, mutta ottavat entisiä uudestaan.
- Anonyymi
En tiennytkään että tuure kilpeläinen on mustalainen, mutta ilmankos yhtyekin on karavaanit. Erikoisempi yhdistelmä että on mustalainen ja tossusankari.
- Anonyymi
Chisu, ei kiitos. Ilman kuvaa menettelee just ja just, mutta näkeminen on liikaa.
- Anonyymi
Avautuminen kulttuurin omimisesta oli tyhmää, jopa mamut ottaneet kantaa etteikö hekään saisi käyttää mitään suomalaista. No sattuuhan noita, yksi parhaita laulajia minkä olen nähnyt livenä.
- Anonyymi
Chisu ja Abreu, muovisia meikkifeikkibarbeja,
Kilpeläisen laulut ovat kaikki tasapäistä, yhtä ja samaa romani"humppaa".
Eniten olen tykännyt Teräsniskan suorituksista. - Anonyymi
Tykkään ohjelmasta todella. Olen aina tykännyt. Ensimmäinen epämiellyttävä hetki ohjelman katsomisen historiassani toteutui nyt olleen perjantain ja Anna Abreun päivän äärellä.
Jännittikö Anna noin paljon vai oliko ns virtsaa pääkopassa, kun alkoi suorastaan ärsyttää tuo hänen kailottaminen ja never ending itsestään puhuminen.
"Yhdessä vuorokaudessa koko kansan Annaksi", näillä sanoilla ynnäsi Abreu omaa Idols kokemustaan. Huh, kuulosti kyllä hurjalta, että kukaan sanoo itsestään noin. Niin moni ei tiedä koko Abreuta.
Käykö kaikille "julkkiksille" näin, että kuvittelevat, että kaikki tietää ja tunnistaa heidät?- Anonyymi
Minua ainakin enemmänkin ärsyttää tuo "kansainväinen" laulutyyli, kuulostaa ihan musujen ulinalta.
- Anonyymi
Se on ihan sama hailee,mikä musiikkiohjelma toosassa on menossa.
Samat artistit on kuitenkin niissä vinkumassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768