Sinua tarvitaan täällä, törppökiintiö alkaa jo ylittyä.
Mielenkiintoinen ajatus jonka luin yhdestä kirjasta (Matt Haig Syitä pysytellä hengissä)
"Osoittautuu, ettei meitä ole vain tehty maailmankaikkeudesta, "tähtipölystä" lainatakseni Carl Saganin kuuluisaa lausetta, vaan me olemme yhtä valtava ja monimutkainen kuin maailmankaikkeus. Evoluutiopsykologit lienevät oikeassa. Me ihmiset olemme ehkä menneet lajikehityksessä liian pitkälle. Olemme ensimmäinen tarpeeksi älykäs laji ymmärtämään kosmoksen täydellisesti, ja tuon älykkyyden hintana saattaa olla kyky tuntea koko maailmankaikkeuden pimeys."
Lienee tarpeetonta huomauttaa kreationisteille ettei pimeys suinkaan ole välttämättä sama kuin pahuus, he eivät kuitenkaan tajua sitä.
;D
iowa
agnoskepo, tule takaisin
4
210
Vastaukset
- Anonyymi
On Agnoskepo vielä aktiivinen, mutta jättänyt typerimmät trollipesäkkeet.
Eihän tätä palstaa oikein voi ottaa tosissaan. Joku nuoren maan kreationismi on ehkä yksi top 3 typerimmistä asioista joita maailmalta voi löytää.
Sitten on näitä sementiikka hihhuleita, jotka ovat jotain 12 vuotiaan tasolla, ja luulevat tietävänsä jotain.
Eikä pidä ohittaa new age hihhuleita.
Tämä aloitus voisi mennä tuohon sementiikka titteliin. Parhaimmillaan tämä on heikkoa filosofiaa joka ei oikein vakuuta.
Mutta toki itsekkin kaipailen tätä Agnoskepolin juttuja. Hän on mielenkiintoinen henkilö.- Anonyymi
Tekemällä tehty.
- Anonyymi
Taisi mennä vähän överiksi:
"Olemme ensimmäinen tarpeeksi älykäs laji ymmärtämään kosmoksen täydellisesti."
Kosmologit tuskin allekirjoittavat tuota. Ihmeellinen saavutus on toki jo se, että saamme rakennetuksi kosmoksesta saamillemme havainnnoille pääosin loogisina pitämiämme selityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m794421Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 232006
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715