Miten eroaa Putinista? Mistä saa Putin ikonin? Lukashenka ikonin? Kaikilla on jo tsaariperheen ikoni. "Pyhä" Aleksanteri Nevski johdattaa ortodoksit Nevan yli pyhälle Venäjänmaalle. Ette kuulu Suomeen. Pysykää siellä.
Onko Lukashenka ortodoksi?
8
127
Vastaukset
- Anonyymi
Aha, taas sama kyselijä linjalla!
Aina samantapainen kysymys, alkaa tunnistaa.
Kyllä itekin tiedät. Jos et tiedä, niin käy kato wikipediasta.- Anonyymi
Oletko sinä ainainen aloittaja ortodoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä ainainen aloittaja ortodoksi?
Kyselijällä on pelkästään mielessä mollata ortodokseja ja vihjailla että kaikki ortodoksit ovat samaa pataa.
Kertoisi mitä uskokuntaa itse on.
- Anonyymi
Lukaa ja Puttea odottaa tsaariperheen kohtalo kansan käsissä.
- Anonyymi
Lukashenka ja Putin ovat rikollisia pakanoita. Se, että kansansuosion takia veljeilee pappien kanssa ja leikkii kristittyä, ei tee siksi.
- Anonyymi
Perkelekin uskoo Jumalaan mutta toteuttaa omaa tahtoaan mailman suhteen. Hänen hallittavakseen on Jumala mailman tässä ajassa antanut. Herra Jeesus Kristus, Jumalan ainokainen Poika, on meille siinä tuki ja turva.
- Anonyymi
Mikä sinä olet sanomaan kenestäkään kuka on kristitty ja kuka ei .
Jokainen on kristitty joka uskoo Jeesukseen sillä sipuli vaikka olisi itse perkele. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinä olet sanomaan kenestäkään kuka on kristitty ja kuka ei .
Jokainen on kristitty joka uskoo Jeesukseen sillä sipuli vaikka olisi itse perkele.Jospa lopetettaisiin tää keskustelu, ihan tyhmää täällä kinata Lukasenkosta.
Ei kuulu meille Suomen ortodokseille, eikä olla tilivelvollisia sinulle, aloittaja!
On paljon muuta mukavaa viikonloppuna.
Mene aloittaja ja kinaajat ulos luontoon, alkukesä on parasta aikaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2664654Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232590Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951282
- 471169